У 1924 р у Женеві було прийнято Декларацію права дитини. У 1924 р у Женеві було прийнято Декларацію права дитини



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.





У 1924 р. у Женеві було прийнято Декларацію права дитини.

  • У 1924 р. у Женеві було прийнято Декларацію права дитини.

  • 1959р. – розроблена і втілена в життя нова Декларація прав дитини.



Декларація – це документ, у якому викладено важливі правила, обов’язки для всіх людей, урочисте проголошення урядом яких-небуть принципів.

  • Декларація – це документ, у якому викладено важливі правила, обов’язки для всіх людей, урочисте проголошення урядом яких-небуть принципів.



1.В якій державі ми живемо?

  • 1.В якій державі ми живемо?

  • 2.Яке місто є столицею України?

  • 3.Хто керує нашою державою?

  • 4.Як звати Президента України?

  • 5.Хто затверджує нові закони нашої держави?

  • 6.Як називається наш край?

  • 7.Назвіть обласний центр Черкаської області?

  • 8.Які вулиці міста Черкаси ви знаєте?



У 1989 р. у Ною-Йорку

  • У 1989 р. у Ною-Йорку

  • всі прогресивні країни

  • світу підписалися під

  • Конвенцією прав дитини.

  • В 1991 р. Україна приєдналася

  • до Конвенції.

  • В 1993 р. в м. Києві створено Всеукраїнський комітет захисту дітей.





В Конвенції прав дитини записано: «Дитиною вважається кожна людська особа до досягнення нею 18-ти років. Дитина потребує особливої охорони і піклування як до, так і після народження.»

  • В Конвенції прав дитини записано: «Дитиною вважається кожна людська особа до досягнення нею 18-ти років. Дитина потребує особливої охорони і піклування як до, так і після народження.»



Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001 р. прийняла Закон про охорону дитинства.

  • Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001 р. прийняла Закон про охорону дитинства.

  • Закон – документ, нормативний акт, прийнятий вищим органом державної влади.



Конституція – це Основний Закон, де записані всі права та обов’язки громадян.

  • Конституція – це Основний Закон, де записані всі права та обов’язки громадян.



Стаття 6.

  • Стаття 6.



Стаття 7.

  • Стаття 7.

















  • - дитина має право на особливий захист і турботу, якісну їжу, житло і медичну допомогу;

  • - дитина з фізичними та розумовими вадами має право на спеціальну допомогу і турботу;

  • - дитина має право на любов і розуміння в сім’ї;

  • - дитина має право на освіту, яка має бути спрямована на розвиток особистості, талантів, розумових і фізичних здібностей дитини в найповнішому обсязі, на підготовку до свідомого життя у суспільстві;

  • - дитина має право у складних обставинах на першочерговий захист і допомогу;

  • - дитину не можна примушувати до важкої праці та піддавати жорсткому поводженню;

  • - дитині не можна виносити смертний вирок або карати її довічним ув’язненням.



Повторили всі права,

  • Повторили всі права,

  • Тепер у нас буде гра,

  • Якщо право є в законі –

  • Дружно плеснемо в долоні.

  • А якщо його нема –

  • буде в класі тишина.



Усі діти мають право на любов і турботу.

  • Усі діти мають право на любов і турботу.

  • Кожна дитина має право їсти тільки чіпси і хот-доги.

  • Діти, які добре ставляться до своїх батьків, повинні одержувати від них особливу увагу.

  • Кожна дитина може вживати погані слова, якщо вона того захоче.

  • Особлива турбота дітям біженцям.

  • Діти мають право вільно висловлювати свої погляди.



Усі діти мають право на ім’я.

  • Усі діти мають право на ім’я.

  • Усі діти мають право їсти руками і діставати до стелі ногами.

  • Жодна дитина не повинна бути скривджена і принижена.

  • Кожна дитина має право читати чужі листи, розглядати зміст чужого портфеля.

  • Усі діти мають право на вільне спілкування.

  • Кожна дитина має право одержувати в ліжко їжу.



В нас жартун у класі є:

  • В нас жартун у класі є:

  • Всім він прізвиська дає,

  • Каже:”Я мастак до жартів!”

  • Та чого ж ті жарти варті?

  • Зве він «Савою» Савченка,

  • «Головою»- Головенка,

  • А Савченкова- «Сачок»,

  • Маслюченка- «Маслючок».

  • Не каже друзям він по школі:

  • Володя, Ліда, Валя, Толя,

  • А тільки: Вовка, Валька, Лідка.

  • І так щодня, тому ми свідки.

  • - Яке правило порушував «жартун»?



Під час перерви учень висловив свою думку про твір В. Шекспіра «Гамлет» в присутності учителя: «Я не розумію, як можна захоплюватися божевільним Гамлетом, який приніс горе коханій Офелії та іншим героям.» Учитель поставив учневі 1 бал за тему із зарубіжної літератури.

  • Під час перерви учень висловив свою думку про твір В. Шекспіра «Гамлет» в присутності учителя: «Я не розумію, як можна захоплюватися божевільним Гамлетом, який приніс горе коханій Офелії та іншим героям.» Учитель поставив учневі 1 бал за тему із зарубіжної літератури.

  • - Яке право було порушено?



Оксана допомагає мамі розносити пошту. Вона цікавиться життям своїх друзів, а тому перечитує листівки, які їм надходять.

  • Оксана допомагає мамі розносити пошту. Вона цікавиться життям своїх друзів, а тому перечитує листівки, які їм надходять.

  • - Яке право вона порушує?



«Загальна декларація прав людини», Міжнародний пакт про громадянські та політичні права,

  • «Загальна декларація прав людини», Міжнародний пакт про громадянські та політичні права,

  • Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права, «Конвенція про права дитини»,

  • Закон України "Про охорону дитинства", «Конституція України».



- на життя, на свободу, гуманне поводження з боку інших;

  • - на життя, на свободу, гуманне поводження з боку інших;

  • - на участь в управлінні своєю країною, на вільний доступ до інформації, на свободу думки і переконань;

  • - на працю, освіту, вільний час і медичну допомогу;

  • - на участь у культурному житті.



Звернення до батьків, до педагогів, директора.

  • Звернення до батьків, до педагогів, директора.

  • Звернення у міліцію – 102.

  • Звернення у службу довіри.

  • Звернення до прокуратури, як спеціального державного органу, до повноважень якого належить нагляд за додержанням прав і свобод людини й громадянина.

  • Звернення до судових органів.Звернення до уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.(Ніна Карпачова).

  • Якщо вичерпано всі національні засоби захисту прав людини, громадянин має право звернутися за захистом своїх прав до міжнародних органів, організацій, зокрема, до Європейського Суду з прав людини, який знаходиться у Страсбурзі(Франція).



Основний Закон України – це …

  • Основний Закон України – це …

  • День Конституції ми святкуємо …

  • Гербом України є …

  • Величальна пісня, що лунає під час урочистих зібрань і великих свят називається …

  • Державним Гімном України є пісня …

  • Авторами Державного Гімну є …



Державними символами України є … Державний Гімн України, Герб України, Державний Прапор України.

  • Державними символами України є … Державний Гімн України, Герб України, Державний Прапор України.

  • Кольорами Державного Прапору України є … жовтий, блакитний.

  • Що означає жовтий колір … могутність, сила, багатство, пшеничні лани.

  • Що означає блакитний колір небо, мир, вірність, чесність.



Мораль і право, право і закон

  • Мораль і право, право і закон

  • Рушійні сили для життя людини,

  • А їх знання надасть нам вірний тон

  • У розвитку держави України.

  • Регулювати світ людських стосунків,

  • Впроваджувать державницький процес

  • Все в правознавстві міститься в рахунку,

  • Розумно й чесно твориться прогрес.

  • Щоб забезпечить молодим майбутнє,

  • Свідомо накопичуєм знання.

  • Все, що завчили, стане незабутнім,

  • Конкретно мусим жить, не навмання.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка