У доповіді ООН «Наше спільне майбутнє» зазначається, що



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



У доповіді ООН «Наше спільне майбутнє» зазначається, що

  • У доповіді ООН «Наше спільне майбутнє» зазначається, що

  • «Стратегія сталого розвитку спрямована на досягнення гармонії між людьми та між суспільством та природою».

  • Сталий розвиток – це розвиток особистості у гармонії із суспільством та природою

  • Сталий розвиток – розвиток, який задовольняє потреби сьогодення, а не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби



Наказ департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 10.07.2015 № 497/0/212-15 «Про залучення навчальних закладів області до роботи у міжнародному освітньому проекті «Освіта для сталого розвитку в дії»

  • Наказ департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 10.07.2015 № 497/0/212-15 «Про залучення навчальних закладів області до роботи у міжнародному освітньому проекті «Освіта для сталого розвитку в дії»

  • Мережа дошкільних навчальних закладів, що працюватимуть в рамках міжнародного освітнього проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» на період з 2015/2016 навчального року по 2017/2018 навчальний рік.

  • 60 ДНЗ (на 1 вересня 2015 р.)











5-6-річки — це категорія дітей, для яких важливо проявляти активність. Програма забезпечує самовираження кожного у різних сферах діяльності. 

  • 5-6-річки — це категорія дітей, для яких важливо проявляти активність. Програма забезпечує самовираження кожного у різних сферах діяльності. 

  • Вона не вимагає від вихователя нових надзусиль, а розставляє нові акценти. Не інформувати, як практикувати навички. 

  • Водночас вихователі мають можливість професійно зростати, освоюючи новітню педагогіку емпаурменту (надихання на дії), нові інтерактивні форми роботи.



Проведення свят, пов’язаних із питаннями ОСР.

  • Проведення свят, пов’язаних із питаннями ОСР.

  • Акцій (збір макулатури, прибирання території, маршів до Дня Землі, інших свят).

  • Проведення конкурсу найкращих методичних розробок.

  • Конкурсу найкращих практик ОСР.

  • Конкурсу найкращих фото- та відеоматеріалів до Дня Землі, інших свят.

  • Конкурсу дитячого малюнку з питань енергоефективності, екологічної, громадянської освіти.

  • Конкурсу дитячих поробок «Нове життя старим речам»; «Подарунок – дарунок природи».

  • Батьківських зборів за тематикою проекту.

  • Анкетування батьків, вихователів з питань ОСР.

  • Проведення тренінгів для вихователів з питань ОСР.

  • Проведення семінарів, круглих столів, конференцій



У вигляді фото- відеоматеріалів проведених заходів;

  • У вигляді фото- відеоматеріалів проведених заходів;

  • Статей-звітів про діяльність ДНЗ;

  • Наукових статей, тез конференцій;

  • Виступів на конференціях, семінарах, круглих столах;

  • Виставок-презентацій;

  • Методичних матеріалів.



Грамоти, дипломи, сертифікати найактивнішим учасникам.

  • Грамоти, дипломи, сертифікати найактивнішим учасникам.

  • Проведення конкурсів найкращих методичних розробок.

  • Конкурсів дитячого малюнку, інших дитячих робіт.

  • Видання за підсумками роботи методичних матеріалів.

  • Проведення конкурсу на кращі фото- та відеоматеріали до проведених заходів.

  • Матеріальне заохочення (призи) переможцям конкурсів.



Назва ДНЗ

  • Назва ДНЗ

  • Прізвище вихователя

  • Контактний телефон, електронна адреса

  • Відсилати на адресу:  kafedraviposvitu@gmail.com

  • до 1 листопада 2015 р.



26 листопада 2015 р.



























визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес,

  • визначення основних шляхів інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку у навчально-виховний процес,

  • розробка показників ефективності засвоєння змісту випереджаючої освіти учасниками проекту,

  • створення та впровадження моделі школи сприяння сталого розвитку та інтегрованого розвивального освітнього середовища на засадах випереджаючої освіти,

  • формування ціннісних орієнтацій та стійких моделей поведінки в інтересах сталого розвитку,

  • розвиток соціально-відповідальної особистості громадянського суспільства.





- базові принципи: ДНЗ – ініціативний центр стійкого розвитку громади, регіону;

  • - базові принципи: ДНЗ – ініціативний центр стійкого розвитку громади, регіону;

  • - базові цінності – розвиток особистісного досвіду дітей, батьків та вихователів з усвідомлення ними себе як суб’єктів діяльності з покращення власного майбутнього;

  • - стратегії діяльності – ініціативи з покращення стану екологічних, економічних, соціальних аспектів сталого розвитку;

  • - стратегії виховної роботи – розвиток самоврядної культури особистості з опанування здоров’ярозвивальних, екозбалансованих, енергоефективних моделей поведінки, комунікативних вмінь, соціально-відповідальної поведінки, високого рівня патріотичної, громадянської культури.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка