У київській області залучено до експерименту



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.



У Київській області залучено до експерименту

  • У Київській області залучено до експерименту

  • 44 дитини дошкільного віку (18 груп при ДНЗ);

  • 54 дитини шкільного віку (12 класів при ЗОШ);

  • 134 педагогічних працівника цих закладів.



НВК “ЗОШ І ст. – дитячий садок №21 “Берізка” м. Бучі;

  • НВК “ЗОШ І ст. – дитячий садок №21 “Берізка” м. Бучі;

  • ЗОШ І-ІІІ ст. №15 м. Білої Церкви

  • ЗОШ І-ІІІ ст. № 20 м. Білої Церкви та Дитячий оздоровчий центр “Шанс” м. Білої Церкви;

  • ДНЗ "Центр розвитку дитини" комбінованого типу м. Славутича

  • ДНЗ ясла-садок №5 "Джерельце" м. Славутича



вивчення та аналіз основних тенденцій розвитку системи спеціальної освіти;

  • вивчення та аналіз основних тенденцій розвитку системи спеціальної освіти;

  • системно-структурний аналіз професійної діяльності спеціалістів зазначеного профілю;

  • визначення принципів моделювання системи підвищення кваліфікації;

  • розробка змісту та структури підвищення кваліфікації педагогів зазначеного профілю;

  • науково-методичне забезпечення процесу підвищення кваліфікації;

  • науково-методичний супровід.



якості та характеристики особистості педагога;

  • якості та характеристики особистості педагога;

  • вимоги до психолого-педагогічної підготовки педагога;

  • обсяг і зміст спеціальної підготовки;

  • зміст методичної підготовки.





Відповідність сучасному соціальному замовленню суспільства і держави

  • Відповідність сучасному соціальному замовленню суспільства і держави

  • Науковість

  • Системність

  • Комплексний характер

  • Систематичність, послідовність, наступність, безперервність

  • Спрямованість на виділення головного, суттєвого в підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів

  • Єдність теорії та практики

  • Оперативність, мобільність, гнучкість







2002 рік – 34 особи;

  • 2002 рік – 34 особи;

  • 2003 рік – 36 осіб;

  • 2004 рік – 28 осіб;

  • 2006 рік – 35 осіб;

  • 2007 рік – 45 осіб;

  • 2009 рік – 26 осіб;

  • 2010 рік – 18 осіб;



2009 рік – 26 осіб;

  • 2009 рік – 26 осіб;

  • 2010 рік – 23 особи;





  • У 2009-2010 навчальному році організовано й проведено 19 методичних заходів із питань спеціальної освіти, учасниками яких були близько 591 керівних та педагогічних працівників системи освіти.

  • Надано адресну методичну допомогу 119 педагогічним працівникам навчальних закладів із 9 районів та міст області з питань організації і змісту навчання дітей з особливими освітніми потребами.

  • Підготовлено радіопередачу спільно з радіостанцією «Голос Києва» з питань упровадження інклюзивної освіти в Україні.



Введення посади у районних (міських) методичних кабінетах методиста , який координує питання спеціальної освіти;

  • Введення посади у районних (міських) методичних кабінетах методиста , який координує питання спеціальної освіти;

  • Створено 7 консультативних пунктів з метою надання консультацій щодо впровадження інклюзивної моделі освіти;

  • На базі спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів діють консультативні пункти щодо організації і змісту навчання дітей з особливими освітніми потребами.



У 2005 році укладено Генеральну угоду про спільну діяльність і партнерство Інституту спеціальної педагогіки АПН України, Інституту корекційної педагогіки і психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів з питань науково-методичного забезпечення діяльності педагогічних працівників, які працюють із дітьми з особливостями психофізичного розвитку.

  • У 2005 році укладено Генеральну угоду про спільну діяльність і партнерство Інституту спеціальної педагогіки АПН України, Інституту корекційної педагогіки і психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів з питань науково-методичного забезпечення діяльності педагогічних працівників, які працюють із дітьми з особливостями психофізичного розвитку.

  • Запрошено у 2009 – 2010 н.р.

  • для проведення занять на курсах підвищення кваліфікації 45 наукових працівників,

  • для участі у заходах міжкурсового періоду – 31 науковець.



Науково-методичний посібник «Методичне забезпечення діяльності вчителя щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку»;

  • Науково-методичний посібник «Методичне забезпечення діяльності вчителя щодо роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку»;

  • Понад 30 публікацій у фахових виданнях;

  • 4 майстер-класи.



формування нової філософії державної політики щодо людей з особливостями психофізичного розвитку;

  • формування нової філософії державної політики щодо людей з особливостями психофізичного розвитку;

  • удосконалення законодавчої та нормативно-правової бази відповідно до Конвенції ООН про права дитини;

  • реалізація та поширення моделі інклюзивної освіти;

  • створення єдиного освітнього простору, який відповідає потребам дитини;

  • забезпечення безбар'єрного середовища, програмно-методичного забезпечення у відповідності до потреб та можливостей дітей з особливими потребами для їхнього навчання та виховання;

  • відповідна підготовка управлінських та педагогічних працівників до роботи з дітьми зазначеної категорії.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка