У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти. У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти.

  • У кожному з трьох слів є один склад «зашифрованого» слова, яке треба віднайти.

  • Наприклад:

  • Сопот – Собор – Никифор ПОСОБНИК

  • Сакраменто-діжка-калитка

  • Барабан-кодифікація-аристократизм

  • Козлов-зачинатель-бігунець



  • Сакраменто-діжка-калитка

  • Барабан-кодифікація-аристократизм

  • Козлов-зачинатель-бігунець

  • Що об'єднує ці слова?

  • До якої теми їх можно віднести?



  • Частина третя:

  • “Основи публічного права”

  • Тема програми № 7

  • “Кримінальне право”

  • Тема уроку №25

  • “Кримінальне право.

  • Поняття злочину”



Епіграф до уроку:



Загальна характеристика кримінального права.

  • Загальна характеристика кримінального права.

  • Поняття злочину.

  • Види злочинів.

  • Стадії скоєння злочинів.

  • Склад злочину.

  • Співучасть у злочині.





I група. Кримінальний кодекс УкраЇни.Познайомитися зі структурою Кримінального кодексу України та розставити на магнітній дошці без допомоги джерел у відповідному порядку деякі розділи ККУ.

  • I група. Кримінальний кодекс УкраЇни.Познайомитися зі структурою Кримінального кодексу України та розставити на магнітній дошці без допомоги джерел у відповідному порядку деякі розділи ККУ.

  • Розставити у стовпчики:

  • Злочин, його види та стадії. Злочини проти життя і здоров'я особистості. Злочини проти власності. Обставини, які виключають злочинність діянні. Злочини проти правосуддя. Покарання і його види. Особливості кримінальної відповідальності та покарання неповнолітніх. Злочини проти суспільної безпеки.



ІІ група. Поняття злочину. Ознайомитися з поняттям “злочин” та зашифрувати його за допомогою слів – антонімів.

  • ІІ група. Поняття злочину. Ознайомитися з поняттям “злочин” та зашифрувати його за допомогою слів – антонімів.

  • ІІІ група. Класифікація злочинів. Ознайомитися з ст. 12 ККУ «Класифікація злочинів», поміркувати та визначити, до яких злочинів за ступенем тяжкості відносяться такі діяння:

  • Водій легкового автомобіля сів за кермо в нетверезому стані, в наслідок чого збив пішохода, який помер.

  • Громадянин Юрченко викрав із сусідського хліва ягня.

  • Терористи захопили концертну залу та взяли глядачів у заручники й висунули політичні вимоги до органів державної влади.

  • Хлопці 15, 16-ті років посварилися, один з них ударив другого, той впав і отримав струс мозку.



ІV група. Стадії скоєння злочину.

  • ІV група. Стадії скоєння злочину.

  • Опрацювати текст ст.14-16 ККУ та заповнити таблицю.











Групова робота учнів 

  • Групова робота учнів 

  • Завдання: опрацювати підручник (Наровлянський О.Д. Правознавство: Підручн.для 10 кл., п.20, стор. 145) та розкрити зміст елементів складу злочинів, вибрати з запропонованих питання до свого елементу складу злочину.

  • І група – суб'єкт злочину;

  • ІІ група - об'єкт злочину;

  • ІІІ група – суб'єктивна сторона;

  • IV група – об'єктивна сторона.

  • Питання до елементів складу злочину:

  • У чому суть злочинного діяння?

  • Чому суб’єкт здійснив злочин і яка його вина?

  • На які суспільні відносини посягає даний злочин?

  • Чи може суб’єкт відповідати за скоєне?

  • Після виконання завдань представники груп доповідають.





Групова робота

  • Групова робота

  • За ККУ ознайомитися з поняттям «Співучасть у злочині»

  • та методом «Акваріум» визначити форму співучасті та види співучасників.

  • І група. Діяльність героїв з фільму «Операция «Ы» и другие приключения Шурика».

  • ІІ група. Працівник складу Петренко побачив розкритий контейнер, підійшов і став збирати у свої сумки шуби, які були там. Його побачив інший працівник та приєднався до Петренко з його мовчазної згоди.

  • ІІІ група. Діяльність злочинців у фільмі «Место встречи изменить нельзя».

  • IV група. Діяльність героїв мультфільму «Бременские музыканты», коли вони здійснили напад на короля.







Проаналізувати за допомогою ККУ ст. 146, 185, 186, 187 ситуації: який злочин скоєно, розкрити склад злочинів.

  • Проаналізувати за допомогою ККУ ст. 146, 185, 186, 187 ситуації: який злочин скоєно, розкрити склад злочинів.

  • І група. Фрагмент фільму «Счастливая, Женька»

  • ІІ група. Фрагмент фільму «Иван Васильевич меняет профессию»

  • ІІІ група. Фрагмент фільму «Кавказская пленница»

  • IV група. Відеоролик з мережі Інтернет











Епіграф до уроку:

  • Епіграф до уроку:

  • «Людина є ні що інше,

  • як ряд її вчинків.»

  • Гегель

  • Чому саме такий епіграф до теми нашого уроку? Метод “Мікрофон”.



1) Наровлянський О.Д. Правознавство: Підручн.для 10 кл., п.20;






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка