У національній економіці функціонують суб'єкти господарювання переважно приватної форми власності



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.









У національній економіці функціонують суб'єкти господарювання переважно приватної форми власності

  • У національній економіці функціонують суб'єкти господарювання переважно приватної форми власності

  • Разом з тим, залізничний транспорт – єдина галузь, яка виконує монопольні функції, що не дає змоги:

  • швидко реагувати на дію зовнішнього середовища;

  • розробляти гнучкі тарифи на перевезення;

  • збільшувати обсяги перевезень на ринку транспортних послуг;

  • своєчасно оновлювати основні засоби;

  • залучати інвестиційні ресурси тощо.







Мета реформування полягає у підвищенні ефективності функціонування і прискоренні розвитку галузі, задоволені зростаючих потреб національної економіки і населення в перевезеннях, підвищенні якості транспортних послуг та зменшенні транспортної складової у вартості продукції

  • Мета реформування полягає у підвищенні ефективності функціонування і прискоренні розвитку галузі, задоволені зростаючих потреб національної економіки і населення в перевезеннях, підвищенні якості транспортних послуг та зменшенні транспортної складової у вартості продукції



Удосконалення нормативно-правової бази та системи державного управління і регулювання залізничним транспортом;

  • Удосконалення нормативно-правової бази та системи державного управління і регулювання залізничним транспортом;

  • Створення умов для зростання інвестицій, впровадження інноваційної моделі розвитку галузі, здатної забезпечити перехід до розширеного відтворення основних виробничих засобів;

  • Формування конкурентного потенціалу на внутрішньому та зовнішньому ринках транспортних послуг;

  • Забезпечення недискримінаційного доступу користувачів до послуг інфраструктури залізничного транспорту;

  • Підвищення прозорості фінансово-господарської діяльності залізничного транспорту та ліквідація перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок доходів від інших видів діяльності залізниць;

  • Проведення ефективної соціальної політики, підвищення мотивації праці;

  • Створення організаційно-правових, економічних і техніко-технологічних передумов для реалізації європейської транспортної політики та інтеграції залізничного транспорту України до Європейської і світової транспортних систем







Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні особливості управління акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування, 100% акцій його належить державі, управління і розпорядженням майном та спрямований на забезпечення економічної безпеки і захисту економічної безпеки і захисту інтересів держави.

  • Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні особливості управління акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування, 100% акцій його належить державі, управління і розпорядженням майном та спрямований на забезпечення економічної безпеки і захисту економічної безпеки і захисту інтересів держави.



Дивіденди, отримані Товариством за результатами діяльності господарських товариств, пакети акцій, яких внесені до його статутного капіталу, можуть спрямовуватися Товариством на відновлення основних засобів таких господарських товариств.

  • Дивіденди, отримані Товариством за результатами діяльності господарських товариств, пакети акцій, яких внесені до його статутного капіталу, можуть спрямовуватися Товариством на відновлення основних засобів таких господарських товариств.



2. Чистий прибуток Товариства, з якого розраховується та сплачується частина чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України, зменшується на суму нарахованої амортизації на майно, передане Товариства на праві господарського відання, яка спрямовується для фінансування капітальних вкладень на будівництво (реконструкцію, модернізацію) таких об'єктів

  • 2. Чистий прибуток Товариства, з якого розраховується та сплачується частина чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України, зменшується на суму нарахованої амортизації на майно, передане Товариства на праві господарського відання, яка спрямовується для фінансування капітальних вкладень на будівництво (реконструкцію, модернізацію) таких об'єктів



Внесені зміни до Закону України «Про залізничний транспорт» від 1996р.

  • Внесені зміни до Закону України «Про залізничний транспорт» від 1996р.

  • До статей 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 22 щодо зміни назв:

  • залізниця – підприємство залізничного транспорту

  • залізниць – АТ Укрзалізниця.

  • Цей закон буде діяти з моменту утворення АТ

  • «Укрзалізниця» до прийняття нового Закону України «Про Залізничний транспорт»









КМУ ПОСТАНОВИВ:

  • КМУ ПОСТАНОВИВ:

  • 1.1. Затвердити Статут публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»

  • 1.2. Здійснити приватне розміщення першого випуску акцій АТ «Укрзалізниця» у кількості 229 879 115 штук, номінальною вартістю 1000 грн. кожна.



2. МІНІНФРАСТРУКТУРИ:

  • 2. МІНІНФРАСТРУКТУРИ:

  • 2.1. Затвердив положення про наглядову раду товариств, про ревізійну комісію та про правління товариства.



3. ГОЛОВА ПРАВЛІННЯ ТОВАРИСТВА:














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка