У світі, що постійно змінюється, жодне знання не може бути остаточним. Найважливішим остаточним умінням є вміння навчатися, як учитися



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



У світі, що постійно змінюється, жодне знання не може бути остаточним. Найважливішим остаточним умінням є вміння навчатися, як учитися.

  • У світі, що постійно змінюється, жодне знання не може бути остаточним. Найважливішим остаточним умінням є вміння навчатися, як учитися.



Певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин.

  • Певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин.

  • Вміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів.

  • Не вузьких знань, а загального підходу до мислення і вирішення питань.

  • Комунікабельність – працювати у злагоді з іншими і спільно досягати мети.







Дати знання :

  • Дати знання :

  • певний обсяг загальних фактів, інформації.

  • Навчити :

  • певних умінь та навичок, аналізувати, спільно

  • працювати, розв'язувати проблеми, порівнювати, знаходити, оцінювати, досліджувати, зосереджуватися, використовувати результати.

  • Виховати відповідні риси :

  • толерантність до поглядів інших, пошану до досягнень минулого, повагу один до одного, критичність мислення.



Дергачова Марія Павлівна

  • Дергачова Марія Павлівна

  • Вчитель історії і суспільствознавства.

  • Спеціаліст “ Вищої кваліфікаційної категорії ”, старший вчитель.

  • Голова методичного об'єднання вчителів історії та географії.

  • Член експертної групи істориків

  • м. Кіровограда.

  • Член журі міських та обласних предметних олімпіад з історії та правознавства.

  • Методична проблема : “ Роль громадянської освіти у формуванні особистості свідомого компетентного громадянина ”



Цвілюк Лілія Миколаївна

  • Цвілюк Лілія Миколаївна

  • Вчитель географії.

  • Спеціаліст “ Вищої кваліфікаційної категорії ”, старший вчитель.

  • Заступник директора з навчально-виховної роботи.

  • Член Ради обласного кабінету географії.

  • Член міського та обласного журі предметних олімпіад з географії.

  • Учасник апробації електронного посібника з географії .

  • Методична проблема : “ Формування компетентності саморозвитку на уроках географії ”



Седель Юлія Павлівна

  • Седель Юлія Павлівна

  • Вчитель географії.

  • Спеціаліст “ Вищої кваліфікаційної категорії ”, старший вчитель.

  • Голова Незалежної профспілки вчителів закладу.

  • Член міського та обласного журі предметних олімпіад з географії.

  • Методична проблема : “ Формування творчих компетентностей учнів через інтерактивні форми роботи на уроках географії ”



Цапок Олена Григорівна

  • Цапок Олена Григорівна

  • Вчитель історії.

  • Спеціаліст “ Першої кваліфікаційної категорії ”.

  • Методична проблема : “ Використання інноваційних технологій на уроках історії ”



Бондаровська Юлія Анатоліївна

  • Бондаровська Юлія Анатоліївна

  • Вчитель історії і географії.

  • Спеціаліст “ Другої кваліфікаційної категорії ”.

  • Соціальний педагог.

  • Методична проблема : “ Використання історичних джерел на уроках історії ”



“ Формування ключових навчальних компетенцій учнів через вивчення історії, географії та курсу “ Ми – громадяни України ”.

  • “ Формування ключових навчальних компетенцій учнів через вивчення історії, географії та курсу “ Ми – громадяни України ”.



Просторова компетентність

  • Просторова компетентність

  • Локалізація історико-географічних об'єктів на карті.

  • Хронологічна компетентність

  • Встановлення хронологічної послідовності подій.

  • Встановлення дат, періодів, хронологічних меж за подіями,

  • явищами, процесами, засвідченими уривками з документів, або

  • візуальними історичними джерелами.

  • Інформаційна компетентність

  • Вибір інформації та аналіз змісту документа : встановлення

  • особи, історичного діяча, події або явища, про яку йдеться в

  • джерелі.



Логічна компетентність

  • Логічна компетентність

  • Співвіднесення одиничних фактів (подій), імен з історичними

  • явищами й процесами та візуальними джерелами.

  • Відбір фактів за певною ознакою. Розпізнавання фактів, подій

  • явищ, процесів за писемними джерелами.

  • Встановлення причинно-наслідкових зв'язків між подіями,

  • явищами, процесами на основі істинності та помилковості

  • суджень.

  • Систематизація, групування фактів, які пов'язані з

  • характеристикою (діяльністю) історичної особи.



Аксіологічна та мовна компетентність

  • Аксіологічна та мовна компетентність

  • Роз'яснення суті описаних у джерелі подій, явищ, постатей в

  • історичному контексті, виокремлення фактів й емоційно-

  • ціннісних суджень автора, висловлення власного судження про

  • документ та його автора : встановлення значення подій, явищ,

  • постатей описаних у джерелі, визначення їх цінності.







Метод навчання – це засіб пізнання, або спосіб відтворення у мисленні предмета, який вивчається.

  • Метод навчання – це засіб пізнання, або спосіб відтворення у мисленні предмета, який вивчається.



Прийоми навчання – це елементи методу, його складові частини, разові дії, окремі кроки у реалізації метода.

  • Прийоми навчання – це елементи методу, його складові частини, разові дії, окремі кроки у реалізації метода.



Класифікація інтерактивних технологій

  • Класифікація інтерактивних технологій



Вікові та психологічні зміни в дослідницькій діяльності учнів

  • Вікові та психологічні зміни в дослідницькій діяльності учнів

  • 5-6 класи

  • Вид діяльності – дослідницький

  • Характер діяльності – навчальний, реконструктивно

  • відтворюючий.

  • Мотивація – емоційна: зацікавленість, пробудження інтересу.

  • Уміння та навички: роботи з текстом; відтворення історичних

  • подій і явищ, їх зіставлення, формування початкових уявлень

  • про історичні джерела, їх дослідження та зіставлення (5 кл.),

  • встановлення послідовності й синхронності подій , виділення

  • головного, систематизації (6 кл.).

  • Кінцевий результат: створення родинних літописів, підготовка

  • дослідницьких повідомлень, міні – творів, заснованих на набутих

  • знаннях з історії.



7 – 9 класи

  • 7 – 9 класи

  • Вид діяльності – пошуково-дослідницька, проблемно-пошукова.

  • Характер діяльності – реконструктивно-відтворюючий, навчально- пізнавальний.

  • Мотивація – особистісна: “ відкриття унікального “Я’’, прагнення виявити сутність події (явища).

  • Уміння та навички : опису події чи явища у зв’язках і залежностях, виділення головних рис, збирання та опрацювання інформації з різних джерел; логічного осмислення, синхронізації, зіставлення самостійної інтерпретації змісту історичних джерел, формування власної думки.

  • Кінцевий результат: збір матеріалів на основі власного пошуку та “ усної історії ’’, організація пошуково-дослідницьких експедицій, узагальнення інформації, отриманої з різних джерел; складання аналітичних повідомлень та рефератів.



10 – 11 класи

  • 10 – 11 класи

  • Вид діяльності – проектна , науково – дослідницька.

  • Характер діяльності – творчий, практичний.

  • Мотивація - соціальна: усвідомлення обов’язку перед суспільством, прагнення до самовизначення та самовдосконалення, бажання проникнути в суть явищ, прагнення сформуватися як особистість.

  • Уміння та навички: продуктивного спілкування й самостійного здобуття інформації, розв’язання проблемних питань, спрямування отриманих результатів на практичне розв’язання проблеми, оцінювання історичних подій.

  • Кінцевий результат: формування самостійних висновків і умовиводів, власної точки зору на проблему, її аргументація, створення есе, творів – роздумів, творчих робіт, підготовка й проведення наукових конференцій, семінарів, написання та захист учнівського дослідження.



Кожна людина – це унікальна комбінація

  • Кожна людина – це унікальна комбінація

  • інтелектуальних здібностей.

  • Завдання вчителя – не працювати за учня,не

  • примушувати учня до роботи, а показати йому,

  • як треба працювати.

  • В. Ландовська.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка