Учасники проекту



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


Учасники проекту - ліцеїстка 42 групи 11 класу Гаєвська Марина Вячеславівна та ліцеїсти 32 групи(10 клас) Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки

  • Учасники проекту - ліцеїстка 42 групи 11 класу Гаєвська Марина Вячеславівна та ліцеїсти 32 групи(10 клас) Славутського обласного спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки

  • Тип проекту – творчий


Життя нерозривно пов’язане з природним середовищем.На ранніх етапах свого становлення людина,користуючись продуктами природи,не завдавала помітної шкоди природним ресурсам.Але з посиленням практичної діяльності,вплив її на природу неухильно зростав.Тож у стосунках з природою людство зіткнулось із серйозними і складними проблемами.

  • Життя нерозривно пов’язане з природним середовищем.На ранніх етапах свого становлення людина,користуючись продуктами природи,не завдавала помітної шкоди природним ресурсам.Але з посиленням практичної діяльності,вплив її на природу неухильно зростав.Тож у стосунках з природою людство зіткнулось із серйозними і складними проблемами.

  • Урезультаті інтенсивного використання людством водних ресурсів відбуваються значні якісні і кількісні зміни в гідросфері.Кількісні зміни полягають у тому,що в певних районах змінюється кількість води придатної для господарських потреб,водний баланс,режим річок.Якісні зміни зумовлені тим,що більшість річок і озер є не лише джерелом водопостачання,а й тими басейнами,куди скидають промисловості,сільськогосподарські й господарсько-побутові стоки.Це прозводить до того,що на Україні вже не залишилось річкових систем з гідрологічним режимом і хімічним складом води,не спотворених діяльності людини.Велике значення мають малі річки й притоки.Саме їх стан в Україні викликає велику тривогу.Більше як 20000 їх уже зникло.

  • Деградація,висихання малих річок невідворотно призведе до деградації великих річок,тому проблема їх збереження і оздоровлення є однією з найгостріших проблем.

  • Не обминули подібні екологічні проблеми і наш рідний край-Славутчину.

  • Однією з найактуальніших місцевих проблем є екологічний стан річки Утка.



Вивчення екологічного стану річки Утка, взаємозв'язків живої і неживої природи та вплив антропогенного фактора на водні ресурси.

  • Вивчення екологічного стану річки Утка, взаємозв'язків живої і неживої природи та вплив антропогенного фактора на водні ресурси.

  • Розвивати пізнавальну та творчу активність, дослідити рослинний та твариний світ, здійснити еколого - просвітницьку роботу.

  • Виховувати бережливе ставлення до природи. Перетворення м.Славути в екологічно чисте і здорове місто.



Дослідити Здійснити краєзнавчі походи вздовж русла річки від витоку до гирла.

  • Дослідити Здійснити краєзнавчі походи вздовж русла річки від витоку до гирла.

  • історію річки нашого міста її минуле,географічну та біологічну характеристику.

  • Створити карту найбільш забруднених берегів.

  • Розробити звернення до жителів міста.

  • Виховувати патріотичне почуття до рідного краю.



Етапи реалізації проекту

  • Етапи реалізації проекту

  • Тривалість проекту вересень 2014-квітень 2015р.

  • Звіт про роботу над проектом – творча робота учнів, учнівська конференція



Розвиток життєвої компетентності учнів.

  • Розвиток життєвої компетентності учнів.

  • Розвиток інтересу до благодійної діяльності.

  • Виховання дбайливого ставлення до навколишнього середовища.

  • Збагачення етичного, морального та духовного світогляду учнів.

  • Набуття умінь і досвіду вирішення екологічних проблем на місцевому рівні.

  • Підвищення громадянської культури.

  • Створення ілюстративних та інформаційних матеріалів.

























Справа охорони довкілля обов'язок кожного громадянина. Успішне розв'язання даної проблеми залежить від рівня екологічної освіти і культури людей. Ми зробили висновок,що прибрати забруднену територію-зробити половину справи. Треба формувати нове екологічне мислення,як у себе так і у населення. Ліцеїсти 42 та 32 груп провели плідну роботу. Ми дослідили, що найбільшої

  • Справа охорони довкілля обов'язок кожного громадянина. Успішне розв'язання даної проблеми залежить від рівня екологічної освіти і культури людей. Ми зробили висновок,що прибрати забруднену територію-зробити половину справи. Треба формувати нове екологічне мислення,як у себе так і у населення. Ліцеїсти 42 та 32 груп провели плідну роботу. Ми дослідили, що найбільшої

  • шкоди навколишньому середовищу дійсно завдає саме людська діяльність. Водне плесо Утки за останні десятиліття зменшилось вдвічі,глибина-втричі. На території двогосподарства приватного сектора в прибережній зоні річки Утка високий рівень підземних вод,що спричиняє їх витікання на поверхню. а тому в річку відбувається змив отрутохімікатів. а також попадання побутових стічних вод,що також впливає на стан води. В прибережній захисній смузі проводяться деякі види забороненої діяльності. Тут часто влаштовуються літні табори для худоби, будуються дачі, гаражі, влаштовуються звалища сміття, накопичуються рідкі та тверді відходи виробництва.що негативно впливає на чистоту вод річки Утка. У воді були знайдені біогенні речовини, органічні сполуки нітрогену та фосфору , нітрати які призводять до послаблення імунної системи, онкологічних захворювань, мутагенних ефектів .

  • Вході екологічного проекту ми здійснили очищення гирла річки Утка від всякого мотлоху, розробили звернення до жителів міста Чиста вода-велике багатство .

  • Сьогодні малі річки Славутчини гинуть. Загальна кількість їх зменшується,а вода в них стала небезпечною для нашого життя. Малі річки потребують нашої уваги і турботи постійно,а справді врятувати їх можна лише спільними зусиллями.

  • Адже маленька річка Утка входить до гідрологічного басейну річки Горинь,яка живить своїми водами найбільшу річку країни -Дніпро.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка