Учитель української мови та літератури



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.



  • Учитель української мови та літератури.

  • 1998- закінчила філологічний факультет

  • Кіровоградського ДПУ .

  • Педагогічний стаж – 18 років.

  • Спеціаліст вищої категорії.



  • бути корисною людям, творити, дерзати, давати щастя іншим



  • постійний педагогічний пошук;

  • засобами рідної мови плекати загальнолюдські ідеали в учнів.



пошук, активне навчання, урізноманітнення форм і методів проведення уроків, при якому стає реальною триєдина мета:

  • пошук, активне навчання, урізноманітнення форм і методів проведення уроків, при якому стає реальною триєдина мета:

  • навчання;

  • розумовий розвиток;

  • виховання особистості.



  • спочатку зацікавити,

  • а потім навчити



  • “ Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури”



впровадження найоптимальніших методів і прийомів, прогресивних інтерактивних технологій навчання;

  • впровадження найоптимальніших методів і прийомів, прогресивних інтерактивних технологій навчання;

  • удосконалення засобів і форм процесу навчання відповідно до сучасних вимог;

  • інтенсифікація та індивідуалізація навчання;

  • розкриття творчих можливостей дитини.



формування та вдосконалення читацької культури учнів;

  • формування та вдосконалення читацької культури учнів;

  • реалізація проблемно-пошукової дослідницької роботи;

  • формування творчої особистості;

  • підвищення мотивації навчання;

  • розвиток життєвих компетентностей, самостійного свідомого мислення для досягнення успіху.







Якості сучасного педагога:

  • Якості сучасного педагога:

  • креативність;

  • винахідливість;

  • бажання вдосконалюватись;

  • доброзичливість;

  • відповідальність;

  • самовдосконалення;

  • вимогливість;

  • стриманість;

  • працелюбність…





ухвалюють важливі рішення щодо процесу навчання;

  • ухвалюють важливі рішення щодо процесу навчання;

  • мають можливість спілкуватися і розвивати комунікативні вміння та навички;

  • поєднання різноманітних видів діяльності.



розвиває індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;

  • розвиває індивідуальні та пізнавальні здібності кожної дитини;

  • максимально виявляє, ініціює індивідуальний досвід дитини;

  • допомагає особистості пізнати себе, самовизначитися і реалізуватися



Форми, методи та прийоми на уроках української мови та літератури

  • Форми, методи та прийоми на уроках української мови та літератури



Дослідження

  • Дослідження

  • Диспут

  • Урок-вікторина

  • Турнір

  • Прес-конференція

  • Урок-гра

  • Круглий стіл

  • Екскурсія

  • Діалог



  • Логіка побудови навчального матеріалу

  • Індуктивні (від окремого до загального);

  • дедуктивні (від загального до окремого);





1) Технології кооперативного навчання

  • 1) Технології кооперативного навчання

  • - Робота в парах;

  • - Робота в малих групах;

  • - “Коло ідей”;

  • - Акваріум

  • 2)Технології колективно-групового навчання

  • - Мікрофон

  • - Незакінчені речення

  • - Мозковий штурм

  • - ”Ажурна пилка”

  • 3) Технології ситуативного моделювання

  • 4)Технології опрацювання дискусійних питань



Основними методами аналізу художнього твору є:

  • Основними методами аналізу художнього твору є:







Родинне виховання

  • Родинне виховання

  • Сенс життя

  • Любов і байдужість

  • Історична пам’ять

  • Батьки і діти

  • Милосердя

  • Людина і війна

  • Щастя людини



Один іменник;

  • Один іменник;

  • Два прикметника;

  • Три дієслова;

  • Одне порівняння, асоціація;

  • Одне узагальнення





Проблема: життя – найвище призначення людини…

  • Проблема: життя – найвище призначення людини…

  • Я вважаю, що…

  • Тому що…

  • Наприклад,…

  • Отже,…







місячник української мови та літератури

  • місячник української мови та літератури

  • тиждень української мови та літератури

  • тиждень, присвячений творчості Т.Г.Шевченка

  • конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

  • конкурс “Якби я був депутатом “

  • конкурс “Найкращий відгук на сучасну прозу”

























компетентними у своїй галузі;

  • компетентними у своїй галузі;

  • відкритими до інформації, що постійно змінюється;

  • готовими вчитися все життя;

  • готовими вчитися на помилках;

  • інтелектуально незалежними;

  • відповідальними;

  • критично мислячими.



Таким чином, використання інтерактивних технологій на уроках мови та літератури допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним завдання:

  • Таким чином, використання інтерактивних технологій на уроках мови та літератури допомагають учителю реалізувати поставлені перед ним завдання:

  • адаптувати учня до умов сучасного життя;

  • формувати здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити;

  • застосовувати здобуту інформацію у власному житті;

  • формувати ключові компетентності






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка