Учитель зарубіжної літератури та російської мови Гадяцької спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №4 Гадяцької міської ради Полтавської області



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Учитель зарубіжної літератури та російської мови Гадяцької спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №4 Гадяцької міської ради Полтавської області

  • Учитель зарубіжної літератури та російської мови Гадяцької спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №4 Гадяцької міської ради Полтавської області

  • Освіта – вища, / Луцький

  • державний педагогічний

  • інститут /.

  • Категорія – вища,

  • “ учитель - методист”.

  • Стаж роботи – 35років.



Допоможи

  • Допоможи

  • знайти, пізнати

  • себе і розкритися

  • кожній дитині.



залучати учнів до співробітництва ( учень – творець уроку)

  • залучати учнів до співробітництва ( учень – творець уроку)

  • заохочувати до самопізнання;

  • створювати атмосферу успіху на уроці

  • ( спиратися на суб'єктивний досвід, психофізіологічні особливості школярів );

  • толерантно ставитися до кожного учня;

  • прививати любов до читання;

  • розвивати критичне мислення;

  • впроваджувати сучасні інноваційні технології.



“Розвиток пізнавальних здібностей

  • “Розвиток пізнавальних здібностей

  • учнів на уроках зарубіжної

  • літератури шляхом

  • впровадження пошуково-

  • дослідницької

  • діяльності”.



1. Можливості використання дослідницького методу в школі активно вивчалися ученими, педагогами, у тому числі сучасними українськими ученими – методистами: О.Пометун, О. Куцевол, О. Ісаєвою, В. Гладишевим та ін..

  • 1. Можливості використання дослідницького методу в школі активно вивчалися ученими, педагогами, у тому числі сучасними українськими ученими – методистами: О.Пометун, О. Куцевол, О. Ісаєвою, В. Гладишевим та ін..

  • 2. На організацію самостійної пошуково-дослідницької роботи учнів спрямований методичний апарат шкільних підручників із світової літератури Є. Волощук,

  • Ю. Ковбасенка, О. Ніколенко. 3. Методологічну основу мого досвіду склали праці М. Качурина (організація ПДД), Є.Ільїна, В. Гладишева (робота з деталлю, контекстний аналіз), О. Пометун, О. Пироженко (інтерактивні технології), О.Куцевол  (компаративний аналіз), К. Таранік-Ткачук (аналіз художнього твору).



Дослідження організую за

  • Дослідження організую за

  • такими етапами:

  • виникнення ідеї або проблемної

  • ситуації;

  • вирішення навчальної

  • задачі (збір інформації, аналіз,

  • створення ідеї рішення,

  • обговорення з учителем, моделювання);

  • реалізація ідеї на практиці.



технологію особистісно орієнтованого навчання;

  • технологію особистісно орієнтованого навчання;

  • проектну технологію;

  • технологію

  • інтерактивного

  • навчання;

  • комп'ютерні

  • технології.

  • Проводжу уроки

  • на інтегрованій

  • основі.



театралізовані, урок – гра, урок – захист проекту, урок – віртуальна подорож, урок – лекція на інтерактивній основі, урок – інтерв'ю.

  • театралізовані, урок – гра, урок – захист проекту, урок – віртуальна подорож, урок – лекція на інтерактивній основі, урок – інтерв'ю.



Для зацікавлення учнів проводжу конкурси:

  • Для зацікавлення учнів проводжу конкурси:

  • - конкурс – знайомство,

  • конкурс – розминка,

  • конкурс – обмін запитаннями,

  • конкурс прояви творчість,

  • конкурс – реклама,

  • або презентація твору.



1. Залучати учнів до пошуково – дослідницької діяльності з 5 класу.

  • 1. Залучати учнів до пошуково – дослідницької діяльності з 5 класу.

  • 2. Активно впроваджувати в систему роботи інноваційні технології.

  • 3. Впроваджувати особистісно – орієнтований підхід

  • 4. Бути доброзичливим, толерантним у спілкуванні.

  • 5. Не скупитися на похвалу.

  • 6. Системність у роботі.

  • 7. Інтегрованість тем, завдань.

  • 8. Орієнтуватися на вимог

  • часу, учнівської думки

  • щодо вибору тем.

  • 9. Формувати сугестивно –

  • асоціативне мислення.

  • 10. Працювати в команді з

  • дітьми.









Війна – це смерть, руїни, горе, сльози. Відійшли в історію війни з Чингізханом, Наполеоном, Гітлером. Але людство повинно вивчати, знати ці події, щоб ніколи не повторилися страшні сторінки історії. Це був би злочин перед загиблими, злочин перед майбутнім. Робота змушує читача задуматися,  зробити висновки, спонукає до активної життєвої позиції, до боротьби за мир в усьому світі.

  • Війна – це смерть, руїни, горе, сльози. Відійшли в історію війни з Чингізханом, Наполеоном, Гітлером. Але людство повинно вивчати, знати ці події, щоб ніколи не повторилися страшні сторінки історії. Це був би злочин перед загиблими, злочин перед майбутнім. Робота змушує читача задуматися,  зробити висновки, спонукає до активної життєвої позиції, до боротьби за мир в усьому світі.

  • Мета роботи - робота покликана показати, що війна – це протигуманне явище, що чужих воєн не буває, як не буває переможців і переможених.

  • Завдання роботи: 1) шляхом компаративного аналізу тексту письменників дослідити основну проблему творів – людина в полум’ї війни;

  • 2) формувати активну життєву позицію, толерантність, гуманістичний

  • світогляд.

  • Робота  складається зі вступу, основної частини, висновків, списку використаних джерел.

  • Основними результатами роботи є: проведення літературних

  • зв’язків, аналогії та розбіжності в розкритті теми війни у творах;  

  •  з»ясування особливостей розкриття характеру героїв.














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка