Учитись важко, а учити ще важче. Учитись важко, а учити ще важче



Дата конвертації17.06.2016
Розмір444 b.


« Учитись важко , а учити ще важче.

  • « Учитись важко , а учити ще важче.

  • Але не мусиш зупинятись ти.

  • Як дітям віддаси усе найкраще,

  • То й сам сягнеш нової висоти»

  • ( М. Сингаївський )




Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи . Одним із важливих напрямів оновлення навчального процесу в загальноосвітній школі є формування основ життєвої компетентності молодшого школяра.

  • Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати й контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи . Одним із важливих напрямів оновлення навчального процесу в загальноосвітній школі є формування основ життєвої компетентності молодшого школяра.

  • За умов такого навчання, учні отримують основи знань про норми взаємодії в суспільстві, розвиток уміння будувати нові взаємовідносини; ознайомлення з власним «Я», визначення в собі позитивних та негативних рис, готовність до використання знань як інструмента розв’язання життєвих проблем, аналізу нестандартних ситуацій. розвиваються та ускладнюються сприймання, пам’ять, увага, уява тощо; забезпечується формування таких інтелектуальних умінь, як аналізувати, порівнювати, виділяти головне, а на основі цього критично мислити та приймати відповідальні рішення.



  • створити оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дитини на уроках та в позаурочний час;

  • створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя і учня;

  • використовувати інтерактивні методи навчання, у яких поєднуються індивідуальні, групові, фронтальні методи навчання;

  • проводити інноваційні уроки та виховні години із застосуванням інтерактивних методів навчання;

  • приймати активну участь у залученні дітей до інтерактивних конкурсів ( Колосок, Кенгуру, мистецьких );

  • формування основ життєвої компетентності дитини за умови застосування інтерактивних технологій навчання;



Готувати дитину не до окремого уроку, а до самостійного життя, тобто виявити творчий потенціал учнів;

  • Готувати дитину не до окремого уроку, а до самостійного життя, тобто виявити творчий потенціал учнів;

  • пробуджувати інтерес до навчання, робити його цікавим, пізнавальним, розвивальним;

  • Створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє формувати і доводити власну думку, розв`язувати життєві проблеми;

  • Вироблення компетенцій комунікативно виправдано користуватись засобами навчання в різних життєвих ситуаціях;

  • Формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів.



2011-2012

  • 2011-2012

  • І етап Теоретичний. Застосування інтерактивних методів роботи в початкових класах для використання на різних уроках. Вивчення досвіду інших вчителів, накопичення та опрацювання методичної , пізнавальної літератури.

  • 2012-2013

  • ІІ етап Практичний . Часткове застосування інтерактивних методів навчання , що розвивають пізнавальний інтерес до предмету та формують основи життєвої компетентності молодшого школяра.

  • 2013-2014

  • ІІІ етап Практичний. Епізодичне застосування інтерактивних методів навчання на різних уроках в початкових класах в урочний та позаурочний час.

  • 2014-2015

  • ІV етап Практичний. Систематичне застосування інтерактивних методів навчання на уроках в початкових класах в урочний та позаурочний час, що забезпечують високу активність учнів у процесі навчання.

  •  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка