Інтерактивні технології потребують певних змін у житті класу, групи, додаткового часу для підготовки як вчителя, вихователя, так і учнів.
Необхідно провести організаційне заняття і разом розібрати правила роботи у класі (групі).
Створити у класі (групі) такий мікроклімат, який сприяє співпраці, взаєморозумінню, доброзичливості.
До кожного заняття слід сумлінно готуватися, краще ретельно підготувати кілька інтерактивних занять на протязі навчального року, ніж часто проводити похапцем підготовлені ігри.
В роботі повинні бути задіяні в тій чи іншій мірі всі учні. Слід постійно “втягувати” “слабких” учнів у роботу, створювати ситуацію успіху.
Урок (виховна година) не повинен бути перевантаженими інтерактивною роботою. Оптимально – 1-2 методи за урок.