Учні, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно; Учні, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.





Учні, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно;

  • Учні, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її самостійно;

  • школярі не вміють застосовувати те, що знають;

  • випускники не готові до спільної роботи в колективі.





У роботі задіяні всі діти класу.

  • У роботі задіяні всі діти класу.

  • Учні (вихованці) вчаться працювати у групі (команді).

  • Формується доброзичливе ставлення до опонента.

  • Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку.

  • Створюється ситуація успіху.

  • За короткий час опановується багато нового матеріалу.

  • Формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми, тощо.







Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу та чую, я трохи пам'ятаю.

  • Те, що я чую, бачу та обговорюю, я починаю розуміти.

  • Коли я чую, бачу і роблю, я здобуваю знання та навички.

  • Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.





Робота в парах.

  • Робота в парах.

  • Робота в трійках.

  • Робота у четвірках (два- чотири-усі разом).

  • Карусель.

  • Акваріум.





Учень, вихованець часто не має (!) власної думки, а якщо і має, боїться висловлювати її відкрито, на весь клас.

  • Учень, вихованець часто не має (!) власної думки, а якщо і має, боїться висловлювати її відкрито, на весь клас.

  • Часто школярі не вміють слухати інших, об'єктивно оцінювати їх думку, рішення.

  • Вихованець не готовий в процесі обговорення змінювати свою думку, йти на компроміс.

  • Учням важко бути мобільним, змінювати обстановку, методи роботи.

  • Труднощі в малих групах: лідери намагаються “тягнути” групу, а слабші учні відразу стають пасивними.

  • Замість аргументування своєї думки школяр починає демагогію: “Ви ж самі казали, що цінною є кожна думка, а я так думаю і ви мене не переконаєте!”.



Інтерактивні технології потребують певних змін у житті класу, групи, додаткового часу для підготовки як вчителя, вихователя, так і учнів.

  • Інтерактивні технології потребують певних змін у житті класу, групи, додаткового часу для підготовки як вчителя, вихователя, так і учнів.

  • Необхідно провести організаційне заняття і разом розібрати правила роботи у класі (групі).

  • Створити у класі (групі) такий мікроклімат, який сприяє співпраці, взаєморозумінню, доброзичливості.

  • До кожного заняття слід сумлінно готуватися, краще ретельно підготувати кілька інтерактивних занять на протязі навчального року, ніж часто проводити похапцем підготовлені ігри.

  • В роботі повинні бути задіяні в тій чи іншій мірі всі учні. Слід постійно “втягувати” “слабких” учнів у роботу, створювати ситуацію успіху.

  • Урок (виховна година) не повинен бути перевантаженими інтерактивною роботою. Оптимально – 1-2 методи за урок.

  • Слід поєднувати взаємонавчання (взаємовиховання) з іншими методами роботисамостійним пошуком, традиційними методами та інші.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка