“Удосконалення технології уроку, виховання і розвиток учнів з метою покращення здоров’я. Формування у школярів потреби в активних заняттях фізичною культурою і спортом”



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.





“Удосконалення технології уроку, виховання і розвиток учнів з метою покращення здоров’я. Формування у школярів потреби в активних заняттях фізичною культурою і спортом”

  • “Удосконалення технології уроку, виховання і розвиток учнів з метою покращення здоров’я. Формування у школярів потреби в активних заняттях фізичною культурою і спортом”



Закласти основи забезпечення та розвитку фізичного здоров’я школярів, пріоритету оздоровчої спрямованості фізичного виховання у школі.

  • Закласти основи забезпечення та розвитку фізичного здоров’я школярів, пріоритету оздоровчої спрямованості фізичного виховання у школі.

  • Формування в учнів потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури.

  • Створення і реалізація ефективного дидактичного наповнення змісту фізичного виховання у навчальному закладі.

  • Збільшення обсягу рухової активності дітей.

  • Підвищення якості навчального процесу з фізичного виховання.

  • Забезпечення процесу фізичного виховання висококваліфікованими кадрами.



Освіта: вища.

  • Освіта: вища.

  • Місце навчання, рік закінчення: Харківський державний інститут фізичної культури, 1994 р.

  • Спеціальність: фізична культура і спорт.

  • Кваліфікація: викладач фізичної культури навчальних закладів.



Посада: учитель фізичної культури.

  • Посада: учитель фізичної культури.

  • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

  • Методична проблема, над якою працює вчитель: “Формування у підлітків потреби фізичної досконалості”.

  • Предмет, який викладає вчитель: фізична культура.

  • Позакласна робота з предмету: підготовка та участь шкільних команд у легкоатлетичних естафетах,чотириборствах, легкої атлетики, футболу, баскетболу, волейболу. Проведення шкільних змагань, Олімпійського уроку, Веселих стартів, тижнів фізичної культури та спорту.

  • Самоосвіта: вивчення досвіду роботи заслуженого вчителя України Н. С. Кравченка (вчителя Червоноградської ЗОШ№ 1, Львівської обл.) “Шляхи розвитку фізичних якостей учнів старших класів з використанням тренажерів та найпростіших спортивних знарядь”, ознайомлення з новинками у періодичній та методичній літературі.



Освіта: вища.

  • Освіта: вища.

  • Місце навчання, рік закінчення: Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В. П. Затонського, 1971 р.

  • Спеціальність: фізичне виховання.

  • Кваліфікація: учитель фізичної культури.



Посада: учитель фізичної культури.

  • Посада: учитель фізичної культури.

  • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.

  • Методична проблема, над якою працює вчитель: “Навчання учнів основам техніки бігу та стрибків”.

  • Предмет, який викладає вчитель: фізична культура.

  • Позакласна робота з предмету: підготовка та участь шкільних команд у легкоатлетичних естафетах,чотириборствах, легкої атлетики, футболу, баскетболу, волейболу. Проведення шкільних змагань й Олімпійського уроку, Веселих стартів, тижнів фізичної культури та спорту.

  • Самоосвіта: вивчення досвіду роботи заслуженого учителя України С. М. Чешейка (учитель ЗОШ№78 м. Києва) “Шляхи та засоби розвитку фізичних якостей учнів за допомогою легкоатлетичних вправ”, ознайомлення з новинками у періодичній та методичній літературі



Освіта: вища.

  • Освіта: вища.

  • Місце навчання, рік закінчення: Сумський державний педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка, 1993 р.

  • Спеціальність: фізична культура

  • Кваліфікація: спеціаліст, учитель фізичної культури.



Посада: учитель фізичної культури.

  • Посада: учитель фізичної культури.

  • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

  • Методична проблема, над якою працює вчитель: “Розвиток фізичних якостей учнів на уроках гімнастики”

  • Предмет, який викладає вчитель: фізична культура.

  • Позакласна робота з предмету: підготовка та проведення позакласних спортивних заходів, участь команд школи в окремих видах спортивних змагань.

  • Самоосвіта: вивчення досвіду роботи вчителя-методиста Тригуб Л. О. “Фізичне навантаження та відпочинок, як фактори впливу на розвиток фізичних якостей та умінь на уроках гімнастики в 5-9 кл.”, ознайомлення з новинками у періодичній та методичній літературі.



Освіта: вища.

  • Освіта: вища.

  • Місце навчання, рік закінчення: Сумський державний педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка,1992 р.

  • Спеціальність: фізичне виховання.

  • Кваліфікація: учитель фізичної культури.



Посада: учитель фізичної культури.

  • Посада: учитель фізичної культури.

  • Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

  • Методична проблема, над якою працює вчитель: “Розвиток в учнів швидкісних якостей на уроках фізичної культури”.

  • Предмет, який викладає вчитель: фізична культура.

  • Позакласна робота з предмету:підготовка та проведення позакласних спортивних заходів, участь команд школи в окремих видах спортивних змагань.

  • Самоосвіта: вивчення досвіду роботи вчителя-методиста Олександрівської гімназії Козир В. С. “Розвиток сили у юнаків самостійно і на уроках фізичної культури”, ознайомлення з новинками у періодичній та методичній літературі.



Освіта: вища.

  • Освіта: вища.

  • Місце навчання, рік закінчення: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2005 р.

  • Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура.

  • Кваліфікація: вчитель фізичної культури і валеології, керівник спортивних секцій, організатор туристичної роботи.




















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка