Удосконалення уроків завдяки впровадженню інноваційних технологій навчання і виховання учнів



Дата конвертації26.12.2016
Розмір444 b.



Методична проблема, над якою працює шкільне МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу “Удосконалення уроків завдяки впровадженню інноваційних технологій навчання і виховання учнів"







Вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи вчителів.

  • Вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи вчителів.

  • Розвивати пізнавальні, творчі, комунікативні здібності учнів.

  • Залучати учнів до участі в олімпіадах, пошуково-дослідницькій роботі, різноманітних змаганнях, конкурсах.

  • Аналізувати уроки, виховні заходи, результати олімпіад, конкурсів.

  • Готувати учнів до проходження ЗНО.

  • Сприяти творчому розвитку учнів, становлення їх особистості.

  • Формувати активну громадську позицію вчителів та учнів.

  • Вивчати й аналізувати навчальні програми, підручники, посібники, інструкції та рекомендації МОНУ, методичного кабінету.

  • Обговорювати актуальні питання навчання і виховання.

  • Аналізувати якість знань, умінь та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм.

  • Координувати планування.



У своїй роботі вчителі МО користуються:

  • - переліком нормативних документів, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах;

  • - переліком програм;

  • - інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2012-2013 навчальному році;

  • - Положенням про шкільне методичне об’єднання;

  • - наказами і розпорядженнями по школі;







Проблема МО та школи розв’язувалась як на уроках, так і в позакласних заходах.

  • Проблема МО та школи розв’язувалась як на уроках, так і в позакласних заходах.

  • Взяли участь у таких заходах: - Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін суспільно-гуманітарного циклу; - Міжнародний конкурс з української мови ім. П.Яцика; - регіональний конкурс “Відгук на сучасну дитячу прозу” (2010, Скороход А.-ІІ місце);

  • - Всеукраїнський мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді (2011, Скороход А. – ІІІ місце);

  • - районний конкурс “Майстер української орфографії”;

  • - районний конкурс ораторського мистецтва;

  • - конкурс учнівської творчості “Об’єднаймося, брати мої” (2012, Скороход А. – І місце);

  • - Всеукраїнський історичний інтерактивний конкурс “Лелека” (2010, Федоренко В., Виганяйло І. – димломи ІІІ ступеня, Летка Д., Левченко Н. – дипломи ІІ ступеня; 2011, Федоренко В., Почкун В – диплом ІІІ ступеня);

  • - обласний конкурс “Рідна Сумщина” (2012, Федоренко В. – ІІІ місце);

  • - Всеукраїнський інтерактивний конкурс юних суспільствознавців “Кришталева сова” (2012, Пустовіт Б., Бей О., Скороход А., Любченко С. – дипломи ІІ ступеня);






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка