Уміння — здатність людини свідомо виконувати певну дію на основі знань; готовність застосовувати знання у практичній діяльності на засадах свідомості. Уміння



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.





Уміння — здатність людини свідомо виконувати певну дію на основі знань; готовність застосовувати знання у практичній діяльності на засадах свідомості.

  • Уміння — здатність людини свідомо виконувати певну дію на основі знань; готовність застосовувати знання у практичній діяльності на засадах свідомості.

  • Навички застосування знань на практиці, що здійснюється на рівні автоматизованих дій і виробляється в результаті багаторазових повторень.





направлені на формування навичок комунікації, співпраці. Це здатність учнів складати письмовий та усний текст, повідомлення, коментар, пояснення, інструкції, робити оціночні судження, аргументувати.

  • направлені на формування навичок комунікації, співпраці. Це здатність учнів складати письмовий та усний текст, повідомлення, коментар, пояснення, інструкції, робити оціночні судження, аргументувати.



уміння здійснювати:

  • уміння здійснювати:

  • - аналіз;

  • - порівняння;

  • - синтез;

  • - узагальнення;

  • - систематизацію;

  • - класифікацію об’єктів пізнання;

  • - підведення під поняття;

  • - висловлювати судження ;

  • - робити умовиводи



Вміння слухати;

  • Вміння слухати;

  • Вміння навчального слухання — одне з найважчих, що потребує зосередженості, рівномірного розподілу уваги на досить великий період часу; воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;

  • Уміння слухати вчителя та одночасно записувати зміст його розповіді;

  • Читати текст і одночасно слухати інструктаж учителя про роботу над текстом, над логічно складеними частинами;

  • Літературною мовою викладати свої думки;

  • Виступати перед аудиторією;

  • Складати план виступу;

  • Вести полеміку, брати участь у дискусії;

  • Висловлювати тези;

  • Ставити уточнювальні запитання;

  • Аргументувати, доводити.



Вміння користуватися каталогом або комп'ютерним джерелом інформації;

  • Вміння користуватися каталогом або комп'ютерним джерелом інформації;

  • Користуватися словниками, енциклопедіями, довідниками, змістами, коментарями;

  • Складати картотеку;

  • Користуватися друкованими й технічними засобами масової інформації;

  • Складати план, тези, конспект, реферат, анотацію.



Лекція - одна із форм організації навчання в загальноосвітньому навчальному закладі, її основою є системне усне викладення вчителем навчального матеріалу (бажано протягом пари уроків), головний зміст якого становлять аналіз та узагальнення фактів, а провідними прийомами є пояснення й міркування. Залежно від теми лекції в ній можуть превалювати характеристика, опис, розповідь про певні факти, процеси, явища.

  • Лекція - одна із форм організації навчання в загальноосвітньому навчальному закладі, її основою є системне усне викладення вчителем навчального матеріалу (бажано протягом пари уроків), головний зміст якого становлять аналіз та узагальнення фактів, а провідними прийомами є пояснення й міркування. Залежно від теми лекції в ній можуть превалювати характеристика, опис, розповідь про певні факти, процеси, явища.





Формування вміння слухати. Вміння навчального слухання — одне з найважчих, що потребує зосередженості, рівномірного розподілу уваги на досить великий період часу. Воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;

  • Формування вміння слухати. Вміння навчального слухання — одне з найважчих, що потребує зосередженості, рівномірного розподілу уваги на досить великий період часу. Воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;

  • Уміння слухати вчителя та одночасно записувати зміст його розповіді;

  • Вміння учнів робити висновки, вносити пропозиції;

  • Викликає інтерес до інформації, викладеної вчителем.



Семінарське заняття є формою і навчання, що дає змогу ефективно організувати самостійну роботу учнів. Семінарські заняття найчастіше проводяться у старших класах. При цьому учням надається можливість активно оперувати знаннями, здобутими на уроках, а також у процесі самостійної роботи з рекомендованою літературою. На семінарському занятті допустимі дискусії; заперечення, обговорення, аргументація тощо, що дає змогу учням більш осмислено і міцно засвоювати тему.

  • Семінарське заняття є формою і навчання, що дає змогу ефективно організувати самостійну роботу учнів. Семінарські заняття найчастіше проводяться у старших класах. При цьому учням надається можливість активно оперувати знаннями, здобутими на уроках, а також у процесі самостійної роботи з рекомендованою літературою. На семінарському занятті допустимі дискусії; заперечення, обговорення, аргументація тощо, що дає змогу учням більш осмислено і міцно засвоювати тему.



> випереджальні, > навчальні, > узагальнюючі (підсумкові)

  • > випереджальні, > навчальні, > узагальнюючі (підсумкові)



закріплення, розширення та поглиблення знань учнів, здобутих раніше на уроках;

  • закріплення, розширення та поглиблення знань учнів, здобутих раніше на уроках;

  • формування і розвиток навичок самостійної роботи учнів;

  • створення умов для формування й розвитку пошуково-творчих знань та навичок.



Конференція як форма організації навчально-виховного процесу передбачає присутність в одній аудиторії учнів, які об'єднані однією метою -- розв'язання певної теоретичної чи практичної проблеми. Творче обговорення та розв'язання обраної проблеми визначають зміст конференції, характерною ознакою якої є дискусія, а результатом — осмислення цієї проблеми.

  • Конференція як форма організації навчально-виховного процесу передбачає присутність в одній аудиторії учнів, які об'єднані однією метою -- розв'язання певної теоретичної чи практичної проблеми. Творче обговорення та розв'язання обраної проблеми визначають зміст конференції, характерною ознакою якої є дискусія, а результатом — осмислення цієї проблеми.



Мета учнівської конференції:

  • Мета учнівської конференції:

  • > формування знань, умінь і навичок учнів;

  • > їх закріплення та вдосконалення;

  • > узагальнення результатів самостійної пізнавальної діяльності учнів;

  • > поглиблення, зміцнення та розширення здобутих знань;

  • > розвиток і саморозвиток творчих здібностей учнів, їхньої активності;

  • > створення передумов самовиховання, самовдосконалення, самовизначення учнів.



формування світогляду учнів; • поглиблення й розширення діапазону знань у цій галузі науки;

  • • формування світогляду учнів; • поглиблення й розширення діапазону знань у цій галузі науки;

  • • формування навичок самостійної роботи з літературою та її аналізу;

  • • формування умінь писати доповіді, виступати публічно перед своїми однолітками і старшими; • виховання почуття відповідальності.



Реалізація таких принципів:

  • Реалізація таких принципів:

  • Принцип підвищення ваги теоретичних знань і глибини матеріалу, що вивчається.

  • Принцип навчання на високому рівні складності.

  • Принцип навчання в швидкому темпі.

  • Принцип свідомого процесу навчання.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка