Уміння активізувати учнів; уміння активізувати учнів



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.











уміння активізувати учнів;











Не вихваляйте кращого учня. Не вирізняйте обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохочуйте спільні заняття з іншими дітьми.

  • Не вихваляйте кращого учня. Не вирізняйте обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохочуйте спільні заняття з іншими дітьми.

  • Не приділяйте забагато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина найчастіше ставатиме переможцем, що може призвести до виникнення неприязні до неї з боку решти учнів.

  • Не перетворюйте обдаровану дитину на «вундеркінда». Недоречне акцентування на її винятковості спричиняє, роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Зловмисне прилюдне приниження унікальних здібностей теж неприпустиме.

  • Пам'ятайте, що здебільшого обдаровані діти погано сприймають усілякі регламентовані заняття, що повторюються.



Бути толерантним і чуйним.

  • Бути толерантним і чуйним.

  • Знатися на особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їх потреби та інтереси.

  • Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

  • Мати широке коло інтересів.

  • Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних з особливостями навчання обдарованих дітей.

  • Володіти почуттям гумору(але не висміювання)

  • Бути жвавим та активним.

  • Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду власних поглядів і до постійного самовдосконалення.

  • Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

  • Володіти емоційною стабільністю.

  • Уміти переконувати.

  • Мати схильність до самоаналізу.



Слухайте уважно думки учнів і оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальності, важливості тощо.

  • Слухайте уважно думки учнів і оцінюйте їх одразу, наголошуючи на їх оригінальності, важливості тощо.

  • Підтримуйте інтерес дітей до нового.

  • Заохочуйте оперування предметами, матеріалами, ідеями. Нехай дитина практично розв'язує дослідницькі завдання.

  • Учіть дітей до систематичного самооцінювання кожної думки. Ніколи не відкидайте її!

  • Виробляйте у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.

  • Не вимагайте запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього розв'язання там, де є багатоваріантні способи.

  • Культивуйте творчу атмосферу — учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає, визнає, приймає їх та використовує.



На заняттях чітко контролюйте досягнуті результати та пропонуйте завдання підвищеної складності, створюйте ситуації самоаналізу, самооцінювання, самопізнання.

  • На заняттях чітко контролюйте досягнуті результати та пропонуйте завдання підвищеної складності, створюйте ситуації самоаналізу, самооцінювання, самопізнання.

  • Залучайте до роботи з розроблення і впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюйте ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.

  • Використовуйте творчу діяльність вихованців, проводячи різні види масових заходів, відкритих і та семінарських занять, свят.

  • Під час опрацювання програмового матеріалу залучайте до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюйте розвивальні ситуації.

  • Активно залучайте до участі в районних, обласних, Усеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.

  • Відзначайте досягнення вихованців, підтримуйте та стимулюйте активність, ініціативу, пошук, і

  • Пам'ятайте, що учень — «...це не посуд, який потрібно наповнити, а факел, який необхідно запалити».

  • (К.Ушинський).






























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка