Уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору; уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.











уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

  • уміння піддавати ідею м'якому скепсису;

  • об'єднання активного й інтерактивного процесу;

  • перевірка окремих ідей на можливість їх використання;

  • моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору ;

  • переоцінка та переосмислення понять та інформації;

  • здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.



Проявляти допитливість;

  • Проявляти допитливість;

  • Використовувати дослідницькі методи;

  • Ставити перед собою питання;

  • Здійснювати планомірний пошук відповідей;

  • Розкривати причини і наслідки фактів;

  • Сумніватися в загальноприйнятих істинах;

  • Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами;

  • Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати.



Три фази уроку:

  • Три фази уроку:

  • Евокація або виклик (фаза актуалізації).

  • Осмислення (фаза вивчення нового матеріалу).

  • Рефлексія.



«Мозковий штурм»;

  • «Мозковий штурм»;

  • «Асоціювання»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Запитання- відповідь»;

  • «Займи позицію»;

  • «Ріка очікувань».



«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Прес»;

  • Дискусія;

  • «Читання з позначками»;

  • «Т-таблиця»;

  • «Таблиця передбачень»;

  • «Таблиця Елвермана»;

  • Складання схем, таблиць, малюнків.



«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»;

  • «Рюкзак»;

  • Проект;

  • Есе;

  • «Незакінчене речення»;

  • «Сенкан»;

  • «Взаємне опитування».



Те що я чую — я забуваю; те, що я бачу і чую — я трохи запам'ятовую; те, що я бачу, чую і промовляю – я починаю розуміти»

  • Те що я чую — я забуваю; те, що я бачу і чую — я трохи запам'ятовую; те, що я бачу, чую і промовляю – я починаю розуміти»































Педагогічна практика студентки Корсунь-Шевченківського педагогічного училища – Баранюк Світлани Анатоліївни;

  • Педагогічна практика студентки Корсунь-Шевченківського педагогічного училища – Баранюк Світлани Анатоліївни;

  • Керівник шкільного методоб’єднання;

  • Виступи на педрадах;

  • Доповіді на районних семінарах;

  • Проведення відкритих уроків для районних семінарів, для шкільного методоб’єднання;

  • Розміщення матеріалів на сайті ”Методичний портал”;

  • ППТ (цифрові ресурси ”Величини . Одиниці вимірювання часу”, методичний посібник з презентаціями ” Пожежна безпека ”, нестандартні форми проведення уроків позакласного читання).



Всеукраїнський конкурс з української мови ”Альбус”;

  • Всеукраїнський конкурс з української мови ”Альбус”;

  • Всеукраїнський конкурс з математики ”Альбус”;

  • Міжнародний конкурс з математики ”Кенгуру”;

  • Мовно-літературний конкурс віршів Т.Г.Шевченка;

  • Учасники районних спортивних змагань;

  • Активні учасники фестивалю ”Грайлива веселка”;

  • Шкільні олімпіади.





«Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення — найбільш благородний, шлях наслідування — найбільш легкий і шлях особистого досвіду — найбільш важкий».

  • «Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення — найбільш благородний, шлях наслідування — найбільш легкий і шлях особистого досвіду — найбільш важкий».

  • Конфуцій




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка