Умка народжується Думка народжується не з другої думки, а з мотиваційної сфери нашої свідомості Л. С. Вигод



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.



Думка народжується

  • Думка народжується

  • не з другої думки,

  • а з мотиваційної сфери

  • нашої свідомості

  • Л.С. Вигодський



Мотивація навчання математиці –

  • Мотивація навчання математиці –

  • це система пізнавальних мотивів, тобто сукупність, комплекс усіх спонукань до знань, допитливості, пізнавальної потреби, навчальної діяльності, зацікавленості до наукового пізнання та пошуку істини.



Використання ефекту подиву.

  • Використання ефекту подиву.

  • Створення проблемної ситуації.

  • Евристична бесіда.

  • Створення ситуації зацікавленості.

  • Пізнавальні ігри.

  • Використання навчальних дискусій.

  • Створення ситуації вільного вибору учнями навчального завдання.

  • Створення ситуації захопленості.

  • Використання методу аналізу життєвих ситуацій.

  • Створення на уроці ситуації успіху.

  • Використання історичного матеріалу.

  • Застосування нового математичного факту.

  • Використання методу доцільних задач.

  • Використання відкритої інформації на уроках математики.

  • Використання практичних задач.

  • Використання задач прикладного характеру.

  • Використання елементів цікавої математики.

  • Використання пізнавальних ігор та ігрових ситуацій.



Ознаки зовнішньої мотивації навчання:

  • Ознаки зовнішньої мотивації навчання:

  • навчання заради навчання,;

  • навчання для особистої вигоди;

  • навчання заради успіху або уникнення невдач;

  • навчання з примусу або під тиском;

  • навчання, що ґрунтується на моральних обов”язках;

  • навчання , що ґрунтується на соціальних цілях, вимогах і цінностях.



Підвищують позитивну мотивацію

  • Підвищують позитивну мотивацію

  • та активність учнів

  • технології критичного мислення;

  • технології інтерактивного навчання;

  • технології соціоігрової педагогіки.



Мозковий штурм

  • Мозковий штурм

  • 7 клас, алгебра, розкладання многочленів на множники

  • Урок систематизації знань, умінь та навичок

  • Завдання для груп:

  • 1. Які існують способи розкладання на множники? Описати теорію.

  • 2. Навести приклади, в яких використовуються способи розкладання на множники.

  • 3. В яких типах завдань використовуються розкладання на множники?

  • 4. Виписати формули скороченого множення.

  • Після завершення вправи в учнів у зошиті виникає схема не лише переліку способів розкладання на множники, а й прикладів використання і перспектива залучення цих знань, умінь та навичок до подальшого вивчення алгебри.



8 клас (основні теми минулого року)

  • 8 клас (основні теми минулого року)

  •  Чотирикутники.

  •  Середні лінії.

  • Теорема Фалеса.

  • Площі прямокутників.

  • Терема Піфагора.

  • Синус, косинус.



Інноваційне навчання передбачає такі методи й форми навчання:

  • Інноваційне навчання передбачає такі методи й форми навчання:

  • ділова гра;

  • дискусія;

  • диспут;

  • лекція-роздум;

  • створення проектів тощо.

  • Особливо потрібно відзначити важливість таких методів у навчанні математики як інтерактивні методи, метод проектів, який базується зокрема на принципах мотивації навчально-пізнавальної діяльності та створенні умов, за яких учень займає активну особистісну позицію і найбільш повно розкритися як суб’єкт навчально-пізнавальної діяльності з огляду вмотивованості до її виконання.



Тема проекту: цифри, натуральні числа;

  • Тема проекту: цифри, натуральні числа;

  • Учні об'єднуються у 4 групи.

  • Мандрівники в минуле: вивчення історії виникнення цифр і чисел; робота з додатковими джерелами інформації; створення усного журналу «цифри та числа»

  • Дослідники: моделювання проблеми математичною мовою, створення ігрової ситуації, виготовлення наочності (читання чисел), створення презентації «цифри у віршах».

  • Журналісти: пошук та підготовка цікавих матеріалів про цифри і числа (кросворди, ребуси, загадки), участі у конкурсі «створи казку», створення газети «математичний вісник».

  • Психологи: підібрати матеріал (тест) на увагу і швидкість реакції. Виявити хто самий уважний.



Тема проекту: симетрія в житті та творчій діяльності людини

  • Тема проекту: симетрія в житті та творчій діяльності людини

  • Учасники проекту: учні 9 класу

  • Мета:дослідити симетрію в житті та творчій діяльності людини; через поняття «симетрія» показати взаємозв’язок між літературою, живописом, архітектурою.

  • Учні об'єднані у 3 групи

  • Архітектори: дослідити походження симетрії; навести приклади симетрії в світовій архітектурі,симетрії в дизайні та інтер'єрі; асиметрична композиція.

  • Письменники: види симетрії в літературних творах,симетричні слова, речення, вірші; приклади фігурних віршів;приклади асиметрії в світових творах;

  • Мистецтвознавці: симетрія у природі; поняття симетрії з точки зору художника; симетрія в картинах українських художниць; симетрія в кольорі та орнаменті; симетрія в геральдиці та іконописі; симетрія в декоративно-прикладному мистецтві.



Особливо важливо, розвивати в учнів мотиви обов'язку і відповідальності у навчанні. У цьому разі вони намагатимуться перемогти всі ймовірні труднощі, відчуватимуть радість від цих перемог, навіть з тих предметів, до яких не мають безпосереднього інтересу.

  • Особливо важливо, розвивати в учнів мотиви обов'язку і відповідальності у навчанні. У цьому разі вони намагатимуться перемогти всі ймовірні труднощі, відчуватимуть радість від цих перемог, навіть з тих предметів, до яких не мають безпосереднього інтересу.

  • Формувати в учнів мотиви обов'язку і відповідальності необхідно на основі методів пояснення суспільного й індивідуального значення навчання, методів вправ, методів похвали за успішне й добросовісне виконання обов'язків, методів оперативного контролю за виконанням вимог та ін.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка