Умови для розвитку і самовдосконалення особистості



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Система виховної роботи Ковельської міської гімназії – це організований спосіб життя загальногімназійного учнівського колективу, педагогічного колективу з певними законами, традиціями, з чітко окресленою структурою прав та обов’язків, всі сторони якої підлягають певним цілям і забезпечують в процесі свого функціонування досягнення заданого резуль-тату.

  • Система виховної роботи Ковельської міської гімназії – це організований спосіб життя загальногімназійного учнівського колективу, педагогічного колективу з певними законами, традиціями, з чітко окресленою структурою прав та обов’язків, всі сторони якої підлягають певним цілям і забезпечують в процесі свого функціонування досягнення заданого резуль-тату.











умови для розвитку і самовдосконалення особистості;

    • умови для розвитку і самовдосконалення особистості;
    • розвиток активності гімназистів у різних видах діяльності;
    • згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
    • соціальну захищеність і підтримку учнів;
    • творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у поза навчальній діяльності;
    • концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.


національно-патріотичне;

  • національно-патріотичне;

  • громадянське;

  • морально-естетичне;

  • екологічне;

  • правове;

  • формування потреби у здоровому способі життя;

  • розвиток навчально-пізнавальної діяльності, ерудиції гімназистів.



Формування громадянських рис особистості через систему тематичних бесід, вивчення курсу «Громадянська освіта», підвищення активності гімназистів у громадсько-корисній, національно-громадянській діяльності шляхом організації системи таких заходів: корекційно-виховних занять «Я – майбутній громадянин», «Мої права і обов’язки», свят «Козацькі забави», тижнів національно-патріотичного виховання, різноманітних акцій, справ соціального спрямування. Формування почуття відповідальності за власні вчинки, розвиток активної громадянської позиції забезпечується через організацію учнівського самоврядування, здійснення проекту «Вибори президента» та залучення гімназистів до методу проектів.

  • Формування громадянських рис особистості через систему тематичних бесід, вивчення курсу «Громадянська освіта», підвищення активності гімназистів у громадсько-корисній, національно-громадянській діяльності шляхом організації системи таких заходів: корекційно-виховних занять «Я – майбутній громадянин», «Мої права і обов’язки», свят «Козацькі забави», тижнів національно-патріотичного виховання, різноманітних акцій, справ соціального спрямування. Формування почуття відповідальності за власні вчинки, розвиток активної громадянської позиції забезпечується через організацію учнівського самоврядування, здійснення проекту «Вибори президента» та залучення гімназистів до методу проектів.



Система правової освіти – одна з важливих складових у роботі педагогічного колективу, соціального педагога, класних керівиків. Вона здійснюється у тісній взаємодії з превентивним вихованням, що спрямоване на попередження шкідливих звичок та формування потреби у здоровому способі життя. З цією метою у гімназії проводяться місячники формування правових знань, що передбачають зустрічі з правоохоронцями, юристами, іншими спеціалістами; різноманітні акції протесту «Ми проти наркотиків», «Скажемо курінню - ні», «Я проти СНІДу»; заняття з учнями за матеріалами Конвенції ООН про права дитини, відео перегляди, корекційні заняття, тренінги.

  • Система правової освіти – одна з важливих складових у роботі педагогічного колективу, соціального педагога, класних керівиків. Вона здійснюється у тісній взаємодії з превентивним вихованням, що спрямоване на попередження шкідливих звичок та формування потреби у здоровому способі життя. З цією метою у гімназії проводяться місячники формування правових знань, що передбачають зустрічі з правоохоронцями, юристами, іншими спеціалістами; різноманітні акції протесту «Ми проти наркотиків», «Скажемо курінню - ні», «Я проти СНІДу»; заняття з учнями за матеріалами Конвенції ООН про права дитини, відео перегляди, корекційні заняття, тренінги.



З метою формування екологічних знань організовано систему таких заходів: двічі на рік проводяться операції «Озеленення класної кімнати» (із визначенням кращого учнівського колективу), традиційно організовуються місячники екологічного виховання, створено агітбригаду «Екстрім», ведеться робота по створенню осередку «Екологічної варти». Педагогічний та учнівський колектив є призером міського конкурсу на краще проведення природоохоронної роботи (2004-2005 н. р.).

  • З метою формування екологічних знань організовано систему таких заходів: двічі на рік проводяться операції «Озеленення класної кімнати» (із визначенням кращого учнівського колективу), традиційно організовуються місячники екологічного виховання, створено агітбригаду «Екстрім», ведеться робота по створенню осередку «Екологічної варти». Педагогічний та учнівський колектив є призером міського конкурсу на краще проведення природоохоронної роботи (2004-2005 н. р.).



Для формування у гімназистів потреби у здоровому способі життя, збереження здоров’я та життєдіяльності, творча група педагогів взяла участь у Всеукраїнському конкурсі- захисті моделі навчального закладу «Школи сприяння здоров’ю». Діє ініціативна творча група «Здоров’я», яка розробила комплексну програму зі збереження здоров’я школярів, в основі якої аналіз стану здоров’я кожного учня і організація корекційної роботи з фізично-оздоровчої діяльності: це і створення спортивного клубу «Атлант», проведення фізкультхвилинок, різноманітних змагань, конкурсів згідно календаря спортивних свят, робота у проекті «Програма формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу», проведення просвітницької роботи за методом «Рівний - рівному».

  • Для формування у гімназистів потреби у здоровому способі життя, збереження здоров’я та життєдіяльності, творча група педагогів взяла участь у Всеукраїнському конкурсі- захисті моделі навчального закладу «Школи сприяння здоров’ю». Діє ініціативна творча група «Здоров’я», яка розробила комплексну програму зі збереження здоров’я школярів, в основі якої аналіз стану здоров’я кожного учня і організація корекційної роботи з фізично-оздоровчої діяльності: це і створення спортивного клубу «Атлант», проведення фізкультхвилинок, різноманітних змагань, конкурсів згідно календаря спортивних свят, робота у проекті «Програма формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу», проведення просвітницької роботи за методом «Рівний - рівному».



Учнівське самоврядування у Ковельській міській гімназії – це принцип організації діяльності учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої, систематичної, активної участі у справах гімназії, учнівського колективу.

  • Учнівське самоврядування у Ковельській міській гімназії – це принцип організації діяльності учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої, систематичної, активної участі у справах гімназії, учнівського колективу.

  • Головним завданням учнівського самоврядування є: формування і розвиток соціально-активної гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.





Вшанування вчителів-пенсіонерів з нагоди Дня вчителя

  • Вшанування вчителів-пенсіонерів з нагоди Дня вчителя

  • Посвята у гімназисти

  • Волонтерські акції (проект)

  • Трудові десанти

  • Вшанування призерів і переможців олімпіад, конкурсів, турнірів

  • Предметні тижні, місячники

  • Гімназистка року

  • Кращий учень, краща учениця гімназії року

  • Краєзнавча конференція

  • День народження гімназії (проект)

  • День учнівського самоврядування (проект)

  • Марафон інтелектуальних ігор (проект)

  • Конкурси «Доньки-матері», «Нумо, дівчата»

  • Свята «Козацькі забави», «Лицарі змагаються»

  • Спортивні ігри, змагання, конкурси між батьками, вчителями і учнями

  • Загальногімназійні туристичні походи







Чільне місце в системі виховної роботи гімназії належить класним керівникам.

  • Чільне місце в системі виховної роботи гімназії належить класним керівникам.

  • Головними напрямками виховної роботи класного керівника стали:

  • індивідуальна (за результатами комплексної психолого-педагогічної діагностики), що включає засвоєння гімназистами рівня соціальних ролей;

  • робота з дитячим колективом, що включає систему творчих справ, коли дитина оптимально залучається до процесу спільної діяльності;

  • взаємодія з батьками, вчителями-предметниками, практичним психологом, педагогом-організатором, соціальним педагогом з метою забезпечення умов для самореалізації особистості, відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка