Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема сучасності



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.


Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема сучасності.




Інноваційні технології та методики в галузі дошкільної освіти

  • Марії Монтессорі;

  • Рудольфа Штейнера (Вальдорфська педагогіка);

  • Миколи Зайцева (навчання дітей читанню);

  • Нікітіних (розвиваючі ігри);

  • Амонашвілі (педагогіка цілісного життя

  • дітей та дорослих);

  • Василя Сухомлинського;

  • Софії Русової.









Інновації класифікують за певними ознаками:





Управління інноваційним розвитком дошкільних навчальних закладів – це система цілеспрямованих впливів на освітній процес, шляхом творчого опрацювання нової інформації, забезпечення зростання якості навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку.



Інноваційна освітня діяльність дошкільного навчального закладу – це діяльність завдяки якій відбувається розвиток освітнього процесу.



“Недостатньо лише отримувати знання; треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати, треба творити.” Й. Гете




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка