Упродовження технології особистісно зорієнтованого навчання й виховання учнів над вивченням і застосуванням інтерактивних методів навчання



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



Упродовження технології особистісно зорієнтованого навчання й виховання учнів над вивченням і застосуванням інтерактивних методів навчання.

  • Упродовження технології особистісно зорієнтованого навчання й виховання учнів над вивченням і застосуванням інтерактивних методів навчання.



удосконалення форм і методів навчання згідно з Державною національною програмою «Освіта» (Україна 21ст.) концепцією мовної освіти12-річної школи (укр.мов. Я.Скуратівського);

  • удосконалення форм і методів навчання згідно з Державною національною програмою «Освіта» (Україна 21ст.) концепцією мовної освіти12-річної школи (укр.мов. Я.Скуратівського);

  • вивчення й упровадження інтерактивних технологій;

  • застосування комунікативно-діяльного підходу в навчанні рідної мови;

  • підвищення грамотності учнів;

  • формування національної свідомості особистості, прилучення учнівської молоді до джерел духовності;

  • виховання в учнів естетичної культури.







1.Участь у I та II етапі міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

  • 1.Участь у I та II етапі міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

  • Результати:IV місце – Мельникова Юля – 6-Акл (Белоусова О.М.)

  • VII місце – Ізюмов Олександр – 9-Бкл (Калашникова Т.М.)

  • Х місце – Торощин Максим – 5-Акл (Волченко М.О)

  • 2. Проведення шкільних та міських олімпіад з української мови та літератури.

  • (VII місце – Аншиць Володимир – 9-Акл. Даниленко І.А.

  • XII місце - Новікова Тетяна – 10-Бкл. Даниленко І.А)

  • 3. Участь у творчому конкурсі, присвяченому Т.Г.Шевченку.

  • VIII місце – Торощин Максим – 5-Акл. – Волченко М.О.

  • Х Місце – Аншиць Володимир – 9-Акл. – Даниленко І.А.

  • V місце – Новікова Тетяна – 10-Б кл. – Даниленко І. А.

  • 4. Проведення моніторінгу якості знань з української мови учнів 5-10кл.



Упродовж 2010-2011н.р. методичне об’єднання вчителів української мови та літератури працювало за планом, керуючись матеріалами:

  • Упродовж 2010-2011н.р. методичне об’єднання вчителів української мови та літератури працювало за планом, керуючись матеріалами:

  • Конституцією України;

  • Конвенцією ООН про права дитини;

  • Законом України “Про освіту”;

  • Методичними рекомендаціями щодо вивчення рідної (української) мови та літератури в 5-11 класах;

  • Методичними посібниками:

  • журнали “Дивослово” та “Бібліотечка” до нього,

  • “Українська мова та література в гімназіях, ліцеях,

  • колегіумах;

  • газета “Українська мова та література в школі”;

  • положенням про методичне об’єднання вчителів (проект).



4.Літературно-художня декада пам’яті Т.Г.Шевченка.(150 років з дня смерті Великого Кобзаря):

  • 4.Літературно-художня декада пам’яті Т.Г.Шевченка.(150 років з дня смерті Великого Кобзаря):

  • усний журнал агітбригади старшокласників “Співець українського народу”;

  • Конкурс малюнків, читців, переказів, творів “Іду з дитинства до Тараса”.(Волченко М.О. Бєлоусова О.М.).

  • Вікторини, інтелектуальна гра”Шевченкіана”(ВолченкоМ.О.);

  • Відкриті уроки, заходи:

  • “Ти знаєш, що ти-людина? “7-А клас (Волченко М.О.)”

  • Твір-опис пам’ятника Т.Г. Шевченку в Харкові з елементами роздуму (Бєлоусова О.М.) 8-А клас.

  • Літературна композиція, присвячена пам’яті Т.Г.Шевченку, (Даниленко І.А) 10-А клас.

  • Вчимося бути толерантними (із циклу “Душі людської доброта”).(Волченко М.О.) 7-А клас.



Літературно – художня декада пам’яті Т. Г. Шевченка

  • Літературно – художня декада пам’яті Т. Г. Шевченка

  • усні журнали агітбригади старшокласників

  • «Співець українського народу»;

  • конкурс малюнків, читачів, переказів, творів

  • « Іду з дитинства до Тараса»;

  • відкриті уроки, заходи.














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка