Упровадження здоров’язбережувальних інноваційних технологій у навчально-виховний процес



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Проблема збереження і зміцнення здоров’я населення й особливо молоді залишається однією з найбільш актуальних для держави. За роки навчання в школі учні мають здобути глибокі, різнобічні знання про здоров'я людини з різних галузей науки, що є підґрунтям для формування умінь і навичок, які допомагають людині підтримувати власне здоров'я.

  • Проблема збереження і зміцнення здоров’я населення й особливо молоді залишається однією з найбільш актуальних для держави. За роки навчання в школі учні мають здобути глибокі, різнобічні знання про здоров'я людини з різних галузей науки, що є підґрунтям для формування умінь і навичок, які допомагають людині підтримувати власне здоров'я.





порушення зору - 11,7 % учнів;

  • порушення зору - 11,7 % учнів;

  • відхилення в опорно-руховій системі - 8,2 %;

  • захворювання органів травлення - 25 %;

  • серцево-судинної системи 7,6 %;

  • вегето-судинна дисфункція допубертатного періоду – 13 %;

  • нейроциркуляторна дистонія – 10 %.



невідповідність гігієнічних норм природного та штучного освітлення робочих місць;

















Стандартні

  • Стандартні

  • М'ячі

  • Гімнастичні палиці

  • Бинт Мартенса

  • Обручі



розробка інформаційно –

  • розробка інформаційно –

  • методичних матеріалів;

  • створення методичної

  • відеотеки;

  • семінари, практикуми,

  • круглі столи;

  • загально – шкільні збори;

  • виготовлення плакатів,

  • буклетів, брошур.



Спортивні свята та змагання;

  • Спортивні свята та змагання;

  • Виготовлення колажів на здоров’язберігаючу тематику;

  • Заняття у групах здоров’я;

  • Створення проектів “Здорова людина любить життя;

  • Виховні години, бесіди, круглі столи;

  • Інтегровані заняття;

  • Віртуальні подорожі.











стимулювання здорового способу життя педагогів і вихованців – основний стержневий напрямок виховного процесу Докучаєвської загальноосвітньої

  • стимулювання здорового способу життя педагогів і вихованців – основний стержневий напрямок виховного процесу Докучаєвської загальноосвітньої

  • школи № 5.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка