Урок № Клас Дата Вчитель



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Технологічна картка уроку


Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції. В. Сухомлинський



Сучасний урок



Предмет___________________ Урок № ______

  • Клас________

  • Дата________

  • Вчитель___________



Освітньо – виховні завдання теми:

  • створити комфортні умови для

  • навчання, за яких кожен учень

  • відчуває свою успішність,

  • інтелектуальну спроможність,

  • самостійність.



Навчальна мета:

  • Дати учням поняття про ____________

  • Сформувати навички ______________

  • Удосконалювати вміння учнів _______

  • Перевірити рівень знань, умінь і навичок _________________________

  • Закріпити знання учнів про _________

  • Провести аналіз результатів _______

  • Навчити учнів____________________



Розвиваюча мета:

  • Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.

  • Розвивати мовну і слухову пам’ять.

  • Підвищувати стилістичну культуру мовлення.

  • Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.

  • Розвивати вміння і навички правильного користування ________________________

  • Розвивати творчі здібності учнів .



Виховна мета:

  • Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.

  • Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.

  • Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.

  • Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.

  • Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.



Міжпредметні зв’язки: _____________________________

  • Наочність: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання тощо.



Типи уроків:



Нестандартні уроки



МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ



МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ



МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ



МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ



Етапи уроку уроку та дидактичне завдання



1.Організаційний

  • Підготувати учнів до роботи на уроці в цілому і на кожному конкретному етапі уроку



2. Перевірка домашнього завдання

  • Встановити правильність і усвідомленість виконання учнями домашнього завдання, ліквідувати визначені недоліки в засвоєнні знань, в оволодінні вміннями інтелектуального і практичного характеру



3. Всебічна перевірка ступеня засвоєння змісту навчального матеріалу

  • Перевірити знання певної кількості учнів, виявити причини і недоліки у знаннях і вміннях; стимулювати окремих учнів та весь клас до оволодіння раціональними прийомами учіння та самоосвіти



4. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу

  • Організувати і спрямувати навчально-пізнавальну діяльність учнів до досягнення основної мети (мотивація, актуалізація раніше засвоєних знань та вмінь, їх об'єктивізація). Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів



5. Засвоєння нового матеріалу

  • Дати учням конкретне уявлення про елементи предметно-наукових (терміни, поняття, правила, закони, теорії, факти тощо) і допоміжних (філософські, методологічні, історико-наукові, міжнаукові, міжпредметні) знань. Виробити відповідні вміння інтелектуального і практичного характеру. Закріпити в системі спеціально організованої діяльності інтелектуального і практичного характеру ті знання і вміння, які необхідні для самостійної роботи над новим матеріалом



6. Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу

  • Перевірити розуміння учнями суттєвих ознак, елементів знань, що засвоюються, структурно функціональних зв'язків і логічних стосунків між ними; надати індивідуальну допомогу учням, що її потребують



7. Підбиття підсумків уроку

  • Узагальнити засвоєні знання у вигляді певної цілісності (усне або письмове опитування, бесіда, тести, вправи тощо). Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів



8. Інформація про домашнє завдання, інструктаж про його виконання

  • Повідомити учням зміст домашнього завдання, пояснити методику його виконання. Звернути увагу учнів на важливі помилки, способи їх усунення, норми часу для виконання домашнього завдання



Вимоги до сучасного уроку

  • Визначення завдань уроків через діалог з класом, мотиваційне забезпечення навчального процесу на уроці.

  • Урізноманітнення джерел інформації і засобів навчання щодо підготовки і проведення уроку.

  • Реалізація прийомів співпраці, співтворчості вчителя і учня на уроці.

  • Всі види учнівської діяльності повинні бути направлені на розвиток мислення, активності, самостійності.



Вимоги до сучасного уроку

  • Чергування фронтальної, індивідуальної, парної та групової форм роботи.

  • Диференційований підхід до сильних і слабких учнів.

  • Використання наочності і навчальної гри.

  • Сприятливе психолого – дидактичне, гігієнічне середовище.



  • Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня М. Ебнер – Ешенбах



Дякую за увагу! Бажаю творчих успіхів на педагогічній ниві!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка