Урок це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Водночас це дзеркало загальної педагогічної культури, майстра виробничого навчання, мірило його інтелектуального скарбу, показник його



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Сучасний урок, як теоретичного, так і виробничого навчання – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний педагог визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі.

  • Сучасний урок, як теоретичного, так і виробничого навчання – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний педагог визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі.

  • Саме урок – це місце, де відбуваються самі процеси навчання, виховання і розвитку особистості.

  • Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Водночас – це дзеркало загальної педагогічної культури, майстра виробничого навчання, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.

  • За попередні роки багато педагогічних цінностей змінилося. З’явилися не тільки нові цілі, але й нові засоби навчання. Головне, що сьогодні урок розглядається не тільки як діяльність педагога, іншими словами, як форма навчання, а й як діяльність учня.



1. Загально педагогічні вимоги

  • 1. Загально педагогічні вимоги

  • 2. дидактичні вимоги

  • 3. психологічні вимоги

  • 4. гігієнічні вимоги





Другий блок.

  • Другий блок.

  • ДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ

  • Раціональне використання кожної хвилини уроку;

  • використання активних методів навчання

  • зв'язок із раніше вивченим досвідом, набутим учнем;

  • індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу;

  • створення умов для успішного навчання учнів

  • чітке формулювання освітніх задач в цілому і його складових елементів, їхній зв'язок із розвиваючими та виховними задачами;

  • вибір форм організації, що забезпечує максимальну самостійність у навчанні учнів;

  • реалізація на уроці всіх дидактичних принципів;

  • організоване закінчення уроку.



Третій блок

  • Третій блок

  • ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ

  • урахування психологічних особливостей кожного учня;

  • нормальний психологічний стан і гарний настрій майстра виробничого навчання;

  • вимогливість і доброзичливість майстра виробничого навчання й учнів;

  • педагогічна етика і психологічний такт.



Четвертий блок.

  • Четвертий блок.

  • ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ

  • дотримання певного температурного режиму;

  • нормативність освітлення навчального приміщення, майстерні;

  • провітрювання;

  • чергування видів навчальної роботи4

  • попередження перевантаження, стомлюваності школярів.



Освіта – одна з найважливіших сфер людської діяльності та визначальний фактор розвитку людства. Це зумовлює необхідність упровадження в освітню практику новітніх технологій, які передбачають навчання, виховання, формування навичок наукової роботи й управління, які основані на модернізації дидактичної системи.

  • Освіта – одна з найважливіших сфер людської діяльності та визначальний фактор розвитку людства. Це зумовлює необхідність упровадження в освітню практику новітніх технологій, які передбачають навчання, виховання, формування навичок наукової роботи й управління, які основані на модернізації дидактичної системи.

  • Результативність цього процесу досягається використанням сучасних високоефективних методів, засобів і прийомів, що забезпечують творче оволодіння величезним масивом наукових знань. У такому контексті інформація та інформаційні технології надають освіті нетрадиційних характер.

  • Значимість освіти та її роль у суспільстві вважається ключовою тенденцією розвитку сучасного суспільства. У багатьох країнах світу давно розуміють, що майбутнє за тією цивілізацією, яка максимально забезпечить розвиток інтелектуального та творчого потенціалу своїх громадян. А це можливо лише при достатньому ставленні держави до освіти.



Значимість освіти та її роль у суспільстві вважається ключовою тенденцією розвитку сучасного суспільства. У багатьох країнах світу давно розуміють, що майбутнє за тією цивілізацією, яка максимально забезпечить розвиток інтелектуального та творчого потенціалу своїх громадян. А це можливо лише при достатньому ставленні держави до освіти.

  • Значимість освіти та її роль у суспільстві вважається ключовою тенденцією розвитку сучасного суспільства. У багатьох країнах світу давно розуміють, що майбутнє за тією цивілізацією, яка максимально забезпечить розвиток інтелектуального та творчого потенціалу своїх громадян. А це можливо лише при достатньому ставленні держави до освіти.

  • У сучасному світі освіта є соціальною і духовною опорою життєдіяльності людей. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Їхніми головними аспектами є:

  • - технологізація всіх видів наукових досліджень;

  • - зміщення державного фінансування зі сфери фундаментальних досліджень у сферу технологічних імплікацій, у розвиток соціальної та інформаційної інфраструктури науки;

  • - упровадження сучасних комп’ютерних і мережених технологій;

  • - зростання та широке застосування нових інформаційно-освітніх технологій.

  • Необхідною умовою використання інформаційних технологій є реформування системи освіти, розробка нових дидактичних і методичних концептуальних засад освіти.



Головними напрямками цього процесу мають стати:

  • Головними напрямками цього процесу мають стати:

  • - створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних середовищ, які дозволяють використовувати мульти - медіа, електронні підручники тощо;

  • - освоєння засобів комунікації (комп’ютерної мережі, телефонного, телевізійного, супутникового зв’язку для обміну інформацією);

  • - навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі;

  • - розвиток дистанційної освіти.

  • Інноваційні педагогічні технології можна класифікувати за основними групами, це:

  • - традиційні педагогічні технології;

  • - педагогічні технології на основі особистісно орієнтованого педагогічного процесу;

  • - педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності учнів;

  • - педагогічні технології на основі підвищення ефективності управління та організації навчального процесу;

  • - педагогічні технології на основі дидактичного вдосконалення та реконструювання матеріалу;

  • - окремі предметні педагогічні технології;

  • - альтернативні педагогічні технології;

  • - вроджені педагогічні технології;

  • - педагогічні технології розвиваючого навчання.



Суть технології полягає в тому, що учень самостійно чи з певною долею допомоги досягає конкретної мети навчання в процесі роботи з навчальним модулем. Перевага даної технології: модулі (цільові функціональні навчальні блоки) дозволяють провести навчання на суб’єкт – суб’єктивну основу, індивідуалізувати роботу з окремими учнями, дозувати індивідуальну допомогу, виміряти форми спілкування педагога з учнями. Навчальна програма складається з комплексу модулів та послідовно ускладнених дидактичних завдань. При цьому забезпечується вхідний та проміжний контроль, що дозволяє учневі разом з педагогом здійснювати управління процесом навчання.

  • Суть технології полягає в тому, що учень самостійно чи з певною долею допомоги досягає конкретної мети навчання в процесі роботи з навчальним модулем. Перевага даної технології: модулі (цільові функціональні навчальні блоки) дозволяють провести навчання на суб’єкт – суб’єктивну основу, індивідуалізувати роботу з окремими учнями, дозувати індивідуальну допомогу, виміряти форми спілкування педагога з учнями. Навчальна програма складається з комплексу модулів та послідовно ускладнених дидактичних завдань. При цьому забезпечується вхідний та проміжний контроль, що дозволяє учневі разом з педагогом здійснювати управління процесом навчання.



Інтеграція різних видів та форм навчання, узгоджених у часі та впорядкований в єдиний комплекс. Базою модульно-блочної організації навчання є: принципи та критерії поділу змісту навчального матеріалу на відносно-самостійні частини, навчальні модулі-блоки; система самостійних робіт; принцип поетапного й автономного оцінювання успіхів учнів.

  • Інтеграція різних видів та форм навчання, узгоджених у часі та впорядкований в єдиний комплекс. Базою модульно-блочної організації навчання є: принципи та критерії поділу змісту навчального матеріалу на відносно-самостійні частини, навчальні модулі-блоки; система самостійних робіт; принцип поетапного й автономного оцінювання успіхів учнів.

  • Важливе місце в модульно-блочній технології відіграє використання різних форм контролю.



Це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється в процесі включення учнів до навчальної гри (ігрове моделювання явищ, «переживання» ситуації).

  • Це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється в процесі включення учнів до навчальної гри (ігрове моделювання явищ, «переживання» ситуації).

  • Сьогодні надають перевагу терміну «імітація» замість «гра» (акцент переноситься на внутрішню сутність дії). Навчальні ігри мають на меті крім засвоєння навчального матеріалу, умінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначитися, розвивати творчі здібності; сприяють емоційному сприйманню змісту навчання.



Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти і навчання, працевлаштування, кар’єри, безперервна освіта.

  • Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах класичної освіти і навчання, працевлаштування, кар’єри, безперервна освіта.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка