Урок для ознайомлення учнів з новим видом діяльності та її організацією. Визначити урок для ознайомлення учнів з новим видом діяльності та її організацією



Дата конвертації18.06.2016
Розмір445 b.



Метод проектів завжди орієнтований на самостійну роботу учнів-індивідуальну, групову, парну, яку учні виконують протягом певного часу. Цей метод органічно поєднується з груповим підходом до навчання. Якщо говорити про метод проектів як педагогічну технологію, то вона включає в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю.

  • Метод проектів завжди орієнтований на самостійну роботу учнів-індивідуальну, групову, парну, яку учні виконують протягом певного часу. Цей метод органічно поєднується з груповим підходом до навчання. Якщо говорити про метод проектів як педагогічну технологію, то вона включає в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю.



ПІДГОТОВКА

  • ПІДГОТОВКА

  • ПЛАНУВАННЯ

  • РЕАЛІЗАЦІЯ

  • ОБГОВОРЕННЯ

  • ОЦІНЮВАННЯ



  • Проаналізувати технічні можливості власного кабінету та кабінету інформатики.

  • Продумати критерії оцінювання результатів проектної діяльності.

  • Продумати алгоритм, який учні запишуть у зошит.

  • Підібрати приклади різних форм звітності учнів (презентація, буклет, стіннівка, виставка, стаття тощо).



Визначити урок для ознайомлення учнів з новим видом діяльності та її організацією.

  • Визначити урок для ознайомлення учнів з новим видом діяльності та її організацією.

  • Скласти таблицю організації проектної діяльності учнів



  • Урок

  • Урок



1. Дослідницькі проекти;

  • 1. Дослідницькі проекти;

  • 2. Інформаційні;

  • 3. Комп’ютерні



Вимагають добре продуманої структури, актуальності предмета дослідження, відповідних експериментальних і дослідницьких робіт, методів обробки інформації. Структура їх наближена до істинного дослідження.

  • Вимагають добре продуманої структури, актуальності предмета дослідження, відповідних експериментальних і дослідницьких робіт, методів обробки інформації. Структура їх наближена до істинного дослідження.



Спрямовані на збір інформації про певний об'єкт, явище, їх аналіз і узагальнення фактів.

  • Спрямовані на збір інформації про певний об'єкт, явище, їх аналіз і узагальнення фактів.



Працюючи над проектом, учні вчаться працювати з комп’ютером : здобувають інформацію у мережі Інтернет; створюють мультимедійні презентації, буклети.

  • Працюючи над проектом, учні вчаться працювати з комп’ютером : здобувають інформацію у мережі Інтернет; створюють мультимедійні презентації, буклети.





Навчальний проект, з точки зору учня, – це можливість виконувати щось цікаве самостійно в групі чи самому, максимально використо-вуючи свої можливості; це діяльність, що дозволяє виявити себе, випробувати свої сили, докласти свої знання, принести користь і показати публічно результат (досягнення)

  • Навчальний проект, з точки зору учня, – це можливість виконувати щось цікаве самостійно в групі чи самому, максимально використо-вуючи свої можливості; це діяльність, що дозволяє виявити себе, випробувати свої сили, докласти свої знання, принести користь і показати публічно результат (досягнення)





1. Чи подобається вам проектна діяльність на уроках?

  • 1. Чи подобається вам проектна діяльність на уроках?

  • 2. Чи вам подобається самостійно працювати над створенням проекту?

  • 3. Чи любите ви створювати проекти у вигляді презентацій?

  • 4. Вам подобається створювати проекти у вигляді постерів чи доповідей?

  • 5. Ви б хотіли частіше отримувати завдання з використанням проектної діяльності?

  • 6. Чи необхідна проектна робота на уроках?







Отже, за результатами анкетувань, можна зробити такі висновки:

  • Отже, за результатами анкетувань, можна зробити такі висновки:

  • Учні зацікавлені в проектній роботі.

  • Потребують допомоги та пояснень.

  • Творчо мислять та виявляють значущість хімії у повсякденному житті.

  • Апробація методу проектів у сучасних умовах показує, що з його використанням ефективність процесу навчання та виховання збільшується. Він дає змогу реалізувати низку найважливіших теоретичних положень. За допомогою методу проектів здійснюються міжпредметні зв'язки та здобуваються знання через взаємодію учнів між собою та вчителем, що є дуже важливим для формування інтелектуальних здібностей учнів.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка