Урок, на якому створено реальні умови для інте­лектуального, соціального, морального ста­новлення особистості



Дата конвертації02.06.2016
Розмір500 b.



  • Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки поводячися з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей.

  • Іван Франко





Сучасний урок - це перш за все

  • Сучасний урок - це перш за все

  • урок, на якому створено реальні умови

  • для інте­лектуального, соціального,

  • морального ста­новлення особистості

  • учня. До основних компонентів уроку

  • як системи нале­жать: зміст

  • навчального матеріалу, методи, засоби

  • навчання, форми організації

  • навчальної діяльності учнів.

  • Урок — закінчений відрізок процесу навчання, або «клітинка»

  • педагогічного процесу.



Організаційний момент.

  • Організаційний момент.

  • Актуалізація опорних знань (перевірка домашнього завдання).

  • Мотивація навчальної діяльності (підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу).

  • Засвоєння нового матеріалу.

  • Закріплення нового матеріалу.

  • Підсумки уроку.

  • Повідомлення домашнього завдання.



Це чітка межа, яка відокремлює перерву від уро­ку. З даного етапу починається ство­рення психологічної атмосфери уроку. Важливою є і виховна роль етапу, що формує в дітей уміння організовуватися.

  • Це чітка межа, яка відокремлює перерву від уро­ку. З даного етапу починається ство­рення психологічної атмосфери уроку. Важливою є і виховна роль етапу, що формує в дітей уміння організовуватися.

  • Організаційний момент складається:

  • із підготовки класного приміщення і робочих

  • місць учнів; перевірки відсутніх та наявності чергових тощо;

  • із підготовки вчителя до уроку ;

  • із підготовки учнів до уроку ;

  • із вітання й організації уваги учнів.



Етап уроку, на якому відтворюються знання, вміння або життєвий досвід учнів, необхідні для опанування но­вого матеріалу.

  • Етап уроку, на якому відтворюються знання, вміння або життєвий досвід учнів, необхідні для опанування но­вого матеріалу.

  • Форми роботи на даному етапі:

  • Фронтальне опитування;

  • Робота з навчальною та довідковою літературою;

  • Короткочасні диктанти та самостійні роботи.

  • Нетрадиційні форми - «Мозковий штурм», «Асоціювання» та інші.



Етап на якому необхідно спрямува­ти пізнавальну діяльність учнів, пробудити їх інтерес до обговорюваної теми.

  • Етап на якому необхідно спрямува­ти пізнавальну діяльність учнів, пробудити їх інтерес до обговорюваної теми.

  • Прийоми для використання в роботі:

  • зв'язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практич­ного значення;

  • створення проблемної ситуації;

  • вплив на емоційну сферу (використання художньої літератури, творів мистецтва);

  • використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів;

  • рольові ігри та ін.



  • Мета етапу — опанування учнями нових знань і способів дії через різноманітні технології інтерактивного навчання та використання інформаційно – комунікаційних технологій.



  • Етап осмислення отриманих знань і вмінь, їх систематизація та узагальнення.

  • Не­обхідно використовувати практичні завдання, різноманітні питання, які потребують активної розумової діяльності, доречним буде поєднання ін­дивідуальної та групової роботи.



  • Контрольно – коригуючий етап.

  • Метою цього етапу являється

  • фіксація помилок та виставлення оцінок.

  • Однак більшу увагу необхід­но

  • приділити само – та взаємооцінюванню, рефлексивній діяльності.



Мета цього етапу — пояснити особливості виконання домашньої роботи, провести інструктаж, моти­вувати необхідність її виконання. «Багатоваріативність і різноманіття домашніх завдань — перешкода однобічному розвитку особистості. За успішного використання воно може перетворити не тільки домашню роботу учнів, але й сам урок, зробити навчання по-справжнь­ому особистішим».

  • Мета цього етапу — пояснити особливості виконання домашньої роботи, провести інструктаж, моти­вувати необхідність її виконання. «Багатоваріативність і різноманіття домашніх завдань — перешкода однобічному розвитку особистості. За успішного використання воно може перетворити не тільки домашню роботу учнів, але й сам урок, зробити навчання по-справжнь­ому особистішим».

  • Ю. А. Конаржевский



  • 1) комбінований (змішаний); 2) засвоєння нових знань; 3) засвоєння навичок і умінь; 4) застосування знань, навичок і умінь; 5) узагальнення і систематизації знань; 6) перевірки, оцінки і корекції знань, навичок і умінь;

  • 7) нетрадиційний урок ( подорожі, змагання та інші).





Інтерактивні технології кооперативного навчання

  • Інтерактивні технології кооперативного навчання

  • Робота в парах

  • Ротаційні (змінювані) трійки

  • Два – чотири – всі разом

  • Карусель

  • Робота в малих групах

  • Технології колективно-групового навчання

  • Мікрофон

  • Мозковий штурм

  • Навчаючись – учусь (“Кожен учить кожного”, “Броунівський рух” , веб-квести та ін.)

  • Аналіз ситуації яка розглядається.







Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова

  • Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова

  • Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%.

  • Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати.

  • Така подача матеріалу забирає на 40 % менше часу та підсилює усну подачу матеріалу.



  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу, я пам'ятаю.

  • Те, що я роблю, я розумію.



Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу й чую, я трохи

  • пам'ятаю.

  • Те, що я чую, бачу й обговорюю,

  • я починаю розуміти.

  • Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,

  • я набуваю знань і навичок.

  • Коли я передаю знання іншим, я стаю

  • майстром.



  • ГЕНІАЛЬНІ ВІДКРИТТЯ –

  • ЦЕ 99% ПРАЦІ

  • ТА 1% ТАЛАНТУ

  • ТОМАС ЕДІСОН




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка