Урок не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості. Урок система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.







Поглиблення уявлень про сучасний урок

  • Поглиблення уявлень про сучасний урок

  • Формування умінь працювати в групі

  • Навчання спілкуватися толерантно



Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – це жива клітина навчально-виховного процесу.

  • Урок – не самоціль. Це лише інструмент виховання й розвитку особистості.

  • Урок – система соціальна, що може існувати лише за взаємодії вчителя з учнями та учнів одне з одним.

  • Сучасний урок – це урок спрямований на те, щоб кожна дитина збагнула себе як самодостатню особистість.

  • Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його активного розумового зростання, глибокого й осмисленого засвоєння знань, формування його моральних основ.



Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це форма організації навчальних занять, яка регламентує довершений обсяг навчального матеріалу для засвоєння його учнями.

  • Урок – це те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.

  • Урок – це логічно закінчений, цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу.

  • Урок – це дзеркало загальної та педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору, ерудиції.

  • В.О.Сухомлинський



  • Правила співпраці, за якими ми маєм працювати :

  •  

  • Слухати і чути;

  • Говорити по черзі;

  • Бути активними;

  • Бути доброзичливими;

  • Бути толерантними;

  • Бути позитивними.



Урок (традиційно) – це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів.

  • Урок (традиційно) – це форма організації діяльності постійного складу вчителя та учнів у конкретний період часу, що систематично використовується для вирішення задач навчання, виховання та розвитку учнів.

  • Сьогодні урок – це форма навчання, діяльність учня, а також – основа професійного зростання вчителя.



1. Урок – є відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня

  • 1. Урок – є відкриття істини, пошук і осмислення її у спільній діяльності вчителя і учня

  • 2. Урок є частиною життя дитини

  • 3. Людина на уроці завжди зали-шається найвищою цінністю, виступа-ючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу



На сучасному уроці немає місця нудьзі, страху і злості від безсилля;

  • На сучасному уроці немає місця нудьзі, страху і злості від безсилля;

  • Панує атмосфера інтересу, довіри і співробітництва;

  • Є місце кожній дитині, тому що сучасний урок – запорука його успіху у майбутньому!





На першому місці організації освітнього процесу виступає особистість не вчителя, а учня.

  • На першому місці організації освітнього процесу виступає особистість не вчителя, а учня.

  • Завдання вчителя сьогодні – формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

  • У вимогах до особистісно орієнтованого уроку визначальною є позиція до учня як до суб’єкта навчання.

  • Одне із завдань сучасного уроку – виховання якостей особистості, працелюбність, бажання бути корисним суспільству.

  • Необхідність викликати в учнів інтерес до матеріалу (мотивація учіння); створення необхідних умов для сприйняття, осмислення і запам’ятовування навчальної інформації.

  • Від формування знань, умінь і навичок як основної освітньої мети (яка забезпечує соціальну компетентність) – до створення умов для розкриття суб’єктного досвіду учня, його природної психічної активності як особистості.

  • Методологічна спрямованість уроку: на першому плані – розвиток творчої і пізнавальної активності учнів; основний шлях його – проблемне навчання, створення творчої ситуації.



Урок повинен передбачати не лише виклад змісту, а й завдання, що припускають застосування знань на практиці.

  • Урок повинен передбачати не лише виклад змісту, а й завдання, що припускають застосування знань на практиці.

  • Частина знань отримується учнями в процесі самостійного пошуку шляхом вирішення пошукових завдань.

  • Зміст знань вивчається шляхом постановки вчителем проблеми і розкриття ним шляхів її доказового вирішення.

  • Науковість – відповідність змісту уроку рівню сучасної науки і процесу навчання – досягненням педагогіки.

  • Індивідуалізація навчання як стимулювання здібностей одних учнів і створення перспективи інших.

  • Урок – логічна одиниця теми, розділу, курсу.

  • Головний критерій цінності уроку – навченість учнів, досягнення мети уроку.

  • Урок служить не лише навчанню, а й вихованню учнів.

  • Культура вчителя, його інтелектуальний, моральний та ідейний стан – основна передумова реалізації інших вимог до уроку, його ефективності.

  • Дотримання відповідних санітарно-гігієнічних вимог.





Педагогічні технології:

  • Педагогічні технології:

  • технологія традиційного навчання ;

  • технологія проблемного навчання

  • ігрові технології ; 

  • технологія особистісно-зорієнтованого навчання ; 

  • технологія розвивального навчання; 

  • технологія колективного способу навчання ;



 

  •  

  • технологія розвитку критичного мислення ; 

  • технологія програмного навчання ; 

  • технологія інтерактивного навчання ;

  • проектна технологія ; 

  • технологія модульного навчання ; 

  • технологія колективного творчого навчання;



Ознаки педагогічної технології ( за В. П. Безпалько ) :

  • Ознаки педагогічної технології ( за В. П. Безпалько ) :

  •  чітка, послідовна, педагогічна, дидактична розробка цілей,

  • навчання та виховання ;

  •  структурування, впорядкування, ущільнення інформації, належної до засвоєння ;

  •  комплексне застосування дидактичних, технічних і комп 'ютерних засобів навчання і контролю ;

  •  підсилення, наскільки це можливо, діагностичних функцій навчання і виховання ;

  •  гарантованність досить високого рівня якості навчання.



Урок формування знань

  • Урок формування знань

  • Урок формування та вдосконалення навичок і вмінь

  • Урок застосування знань, умінь і навичок

  • Урок узагальнення та систематизації знань

  • Урок контролю та корекції знань, умінь і навичок

  • Комбінований урок



З даних фігур виберіть ту, яка вам найбільше до вподоби

  • З даних фігур виберіть ту, яка вам найбільше до вподоби



Провідні риси – працелюбність, потреба доводити розпочату справу до кінця, наполегливість (квадрат)

  • Провідні риси – працелюбність, потреба доводити розпочату справу до кінця, наполегливість (квадрат)

  • Провідні риси – допитливість, цікавість, жвавий інтерес до всього, що відбувається, сміливість (прямокутник)

  • Найдоброзичливіша з п'яти фігур. Висока чутливість, здатність співчувати, емоційно відгукуватись (коло)

  • Символізує лідерство. Найхарактернішою особливістю є сила, енергія, нестримність (трикутник)

  • Символізує творчість. Зигзагам подобається створювати щось нове, оригінальне (зигзаг)



  • ГЕНІАЛЬНІ ВІДКРИТТЯ – ЦЕ 99% ПРАЦІ

  • ТА 1% ТАЛАНТУ

  • ТОМАС ЕДІСОН



Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.

  • Використання наочності під час уроку збільшує запам'ятовування матеріалу від 14 до 38%. Експеримент, проведений американськими дослідниками, показав, що використання візуальних засобів під час вивчення слів на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу.

  • Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова



читаючи очима, може запам'ятати 10% інформації,

  • читаючи очима, може запам'ятати 10% інформації,

  • слухаючи — 26% ,

  • розглядаючи — 30% ,

  • слухаючи і розглядаючи — 50%,

  • обговорюючи — 70%,

  • особистий досвід — 80%,

  • спільна діяльність з обговоренням — 90% ,

  • навчання інших — 95%





Чинники, які впливають на ефективність сучасного уроку

  • Чинники, які впливають на ефективність сучасного уроку



Аспекти ефективності сучасного уроку які залежать від учителя

  • Аспекти ефективності сучасного уроку які залежать від учителя



Аспекти ефективності сучасного уроку, які залежать від учня:

  • Аспекти ефективності сучасного уроку, які залежать від учня:

  • Свідоме ставлення;

  • Бажання вчитися;

  • Активність;

  • Зацікавленість;

  • Здібності учня;

  • Підготовка до уроку;

  • Потреба у нових знаннях;

  • Здатність отримувати

  • задоволення від навчання;

  • Вміння слухати;

  • Самоосвіта.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка