Урок" "Сучасний урок"



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.







“Сучасний урок”

  • “Сучасний урок”



Які типи уроків розрізняють за дидактичною метою?

  • Які типи уроків розрізняють за дидактичною метою?





Уроки, відмінні від типових, що виникли в результаті пошуку творчих учителів для активізації пізнавальної діяльності учнів

  • Уроки, відмінні від типових, що виникли в результаті пошуку творчих учителів для активізації пізнавальної діяльності учнів





















Що означає слово “інтерактивний” ?

  • Що означає слово “інтерактивний” ?





Пасивне навчання Активне навчання

  • Пасивне навчання Активне навчання

  • Інтерактивне навчання



Мотивація навчальної діяльності (5%)

  • Мотивація навчальної діяльності (5%)

  • Представлення мети та очікуваних навчальних результатів (5%)

  • Надання необхідної інформації (10%)

  • Інтерактивна вправа – центральна частина заняття (60%)

  • Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку (20%)



Мозкова атака

  • Мозкова атака

  • Мозковий штурм

  • Прес – метод

  • Акваріум

  • Карусель

  • Ажурна пилка





Різноманітність видів уроків

  • Різноманітність видів уроків

  • Максимальна щільність уроку

  • Насиченість уроку різними видами пізнавальної діяльності

  • Організація самостійної діяльності учнів

  • Використання програмованого і проблемного навчання

  • Встановлення міжпредметних зв`язків





Вивчення навчальної програми, підручників, посібників

  • Вивчення навчальної програми, підручників, посібників

  • Розробка календарно-тематичного планування

  • Ознайомлення з матеріальним забезпеченням лабораторних і практичних робіт

  • Вивчення особливостей класу, контингенту дітей



Формулювання мети і завдань уроку



“Робота в парах”

  • “Робота в парах”



На яких етапах уроку особливо ефективна робота в парах?

  • На яких етапах уроку особливо ефективна робота в парах?





запропонуйте учням завдання



“Карусель”

  • “Карусель”



Коли застосовується технологія “Карусель” ?

  • Коли застосовується технологія “Карусель” ?



для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій

  • для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій

  • для збирання інформації з будь-якої теми

  • для інтенсивної перевірки обсягу й глибини наявних знань (термінів, віршів, таблиці множення)



У чому полягає ефективність технології “Карусель”?

  • У чому полягає ефективність технології “Карусель”?





“Робота в групах”

  • “Робота в групах”



На яких етапах застосовується робота в групах?

  • На яких етапах застосовується робота в групах?





Як можна об'єднати учнів для роботи в групах?

  • Як можна об'єднати учнів для роботи в групах?







Як організовувати роботу за технолоігією “Незакінчені речення” ?

  • Як організовувати роботу за технолоігією “Незакінчені речення” ?





“Технологія навчання у грі”

  • “Технологія навчання у грі”





Назвати різні види лялькових театрів.

  • Назвати різні види лялькових театрів.





“Форми роботи з розвитку критичного мислення”

  • “Форми роботи з розвитку критичного мислення”



Розкрийте поняття АУР?

  • Розкрийте поняття АУР?





Які форми роботи з розвитку критичного мислення можна запровадити на етапі актуалізації?

  • Які форми роботи з розвитку критичного мислення можна запровадити на етапі актуалізації?








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка