Урок узагальнення



Дата конвертації03.06.2016
Розмір444 b.


  • Тема:

  • Урок – узагальнення

  • з теми

  • “ Прислівник”


І вар.

  • І вар.

  • 1.Прочитай слова. Спиши, розподіляючи прислівники за питаннями.

  • Вгору, холодно, вдень, додому, яскраво, сьогодні, щотижня, назад, яскраво, весело, туди, навесні, вперед, повільно, вправо.

  • (Як?) Щасливо, гарно, ...

  • (Коли?) Вранці, восени, ...

  • ( Куди?) вгору

  • 2. До кожної пари слів, що зліва, добери пари слів, що справа, так, щоб прислівники у них мали протилежне значення.

  • Допоможу тепер, повернувся звідти.

  • пішов туди, дивиться сумно.

  • Вчора приїхав, сідає низько.

  • Розмовляв весело, відпочину потім.

  • Спить високо, сьогодні від'їхав.

  •  3. Спиши, розкриваючи дужки і вибираючи ті прислівники, які найбільше відповідають змісту тексту

  •   Кульбаба, як лікарська рослина, відома (давно, давненько). Вона має довге, зубчасте листя, жовту квітку у формі кошика. У кульбаби (добре, гарно) розвинена коренева система. Тому рости вона може (де завгодно, скрізь). Кульбабу викорис­товують у народній медицині та косметиці



III вар

  • III вар

  • 1.Від поданих іменників утвори прислівники.

  • Зразок: Хвилина щохвилини.

  • Година, ранок, ніч, вечір, рік; тиждень, місяць, понеділок, гора, дім

  • 2. Прочитай загадки і відгадай їх.Спиши, підкресли прислівники. Усно став до них питання.

  •  

  • Влітку одягається, а взимку одежі цурається.

  • Нижче трави, а вище гори.

  • Хто вранці ходить на чотирьох ногах, удень на двох, а ввечері на трьох?

  • (Деворе , жкасте , тидина, сладоро та срата диналю)

  • З прислівниками вчора, скрізь, щасливо, напам'ять склади речення і запиши.

  •  

  • 4. У яких прислівниках є три, чотири приголосних і один голосний?

  •  



Вірші

  • Вірші

  • 1. Ознаку дій називає, А також місце, час, причину, Цієї дії визначає, І кожен цю частину знає Бо це прислівник – всім відомий Незмінна ця часина мови На запитання як? коли? Готова всім відповісти. Сміється сонце як – ласкаво, Мандрує небом величаво, А небо голубіє дивно, Пливуть хмарини тихо, мрійно. Дзвенить кохана мова чисто, А кожне слово – урочисто, Земля стрічає нас святково, Сміються зорі загадково. Сади цвітуть коли? – весною, Улітку трав моря шовкові, А восени врожай збирають



Гра “Спіймай прислівник”.

  • Гра “Спіймай прислівник”.

  • Учитель проказує речення. Учні, почувши прислівник, плескають у долоні. Виграє той, хто найменше зробить помилок.Для гри можна використати такі речення, вірші :

  • (Зненацька) прилетів вологий вітер. Пострибав горобець (навпростець). (Багато) шкідливих комах винищують шпаки.

  • 2. Гра “Хто швидше ?”

  • Провести можна в усній або письмовій формі в групах ( парах) , між рядами. Учитель пропонує

  • написати ( сказати) три прислівника , що відповідають на питання куди? (коли?, як? де? ...) Найшвидші – виграють.

  • 3. Гра « Навпаки»

  • І вар. гра - змагання між командами( парами) : І команда- прислівник називає, а ІІ команда – антонім до даного прислівника.

  • ІІ вар . Фізхвилинка . Наприклад, » Ручки вгору підніміть» , а діти – ручки опускають вниз ( виконують вправи) і т.д.

  • 4. Гра «Скажи по- іншому» гра - змагання між командами( парами) : вчитель – прислівник, а спритніша команда( пара) – синонім.

  • 5. Гра “Лото прислівник ”.

  • Учні одержують картки, на кожній з яких написано речення з пропущеним прислівником. Ці

  • прислівники написані на окремих картках, які тримає вчитель і дає учням цю картку. Учень зачитує утворене речення. На картках можуть бути такі речення: Вдома вчи уроки (пильно), ранком (вчасно) йди до школи, точним будь і акуратним, не затримуйся (ніколи)









Диференційовані завдання

  • Диференційовані завдання

  • І вар

  • А) Скласти розповідь за малюнком :

  • “ Розваги взимку ” , “ Веселі канікули ”, “ Зимова подорож ”.

  • Б) Описати малюнок за вибором.

  • В) Порівняти малюнки, використавши прислівники : взимку, вдень, ввечері, вдалині, поряд, близько, ліворуч, праворуч, внизу, вгорі, прохолодно, весело.

  • ІІ вар

  • А) Скласти розповідь за малюнками : “ Дозвілля друзів ” , “ Кімната для розваг ”

  • Б) Описати малюнки або порівняти малюнки.

  • В) Скласти твір - казку за малюнками ( основна частина та кінцівка).

  • ІІІ вар

  • А) Скласти твір від імені кота “ Лижна прогулянка ” або “ Похід до лісу ”

  • Б) Скласти діалог “ Розмова кота з птахами ”.

  • В) Скласти розповідь за малюнками ( зачин). Уяви, що могло статися з друзями?




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка