Урока за схемою «опитування пояснення закріплення»



Дата конвертації26.12.2016
Розмір444 b.


ЗОШ № 12 м. Ковель Тема педради: “Удосконалення уроку як засіб розвитку творчої особистості вчителя й учня”


«Уміє вчити той, хто вчить цікаво»





Недоліки классно - урочної форми навчання: - Побудова урока за схемою «опитування – пояснення – закріплення»не забезпечує умов реалізації принципу розвивального навчання, оскільки орієнтує учнів на засвоєння знань, а не на самостійну пізнавальну діяльність; - Урок спрямований на формування в учнів наукових знань без урахування закономірностей розвитку розумової діяльності; - Переважає цільова установка, яка спрямована на діяльність учителя; - Складність здійснення індивідуального підходу до учнів, орієнтація вчителя на учня середнього рівня можливостей.



Шляхи модернізації класно – урочної системи :

  • Шляхи модернізації класно – урочної системи :

    • Зміна характеру взаємодії учасників навчального процессу,
    • що передбачає виконання вчителем функцій фасилітатора (того, що полегшує і сприяє.
    • Запровадження інтерактивних методів навчання, в основу яких покладено спілкування як двосторонній процес.
    • Запровадження особистісно орієнтованих технологій навчання, цілі якого полягають у самореалізації та самовдосконаленні кожного учня.
    • Спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових і предметних компетентностей особистості.
    • Спрямованість навчальної діяльності на соціалізацію особистості, поступове засвоєння нею вимог суспільства.
    • Запровадження у навчальному процесі інформаційно – комунікаційних технологій.
    • Запровадження комплексу процедур спостереження,
    • поточного оцінювання та на їхній основі коригування
    • освітнього процесу.


Значення нетрадицій­них форм навчання полягає в тому, що вони:

  • Значення нетрадицій­них форм навчання полягає в тому, що вони:

  • урізноманітнюють форми роботи з учнями;

  • сприяють розвитку творчої особистості школярів;

  • дозволяють повніше

  • враховувати особливості

  • навчального матеріалу.



Класифікація нетрадиційних форм відповідно до способу взаємодії суб'єктів навчального процесу:








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка