Уроку: Мета уроку: навчальна: повторити та закріпити весь теоретичний матеріал теми; сформувати вміння



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Мета уроку:

  • Мета уроку:

  • навчальна:

  • повторити та закріпити весь теоретичний матеріал теми;

  • сформувати вміння відтворювати вивчені формули, записувати їх відповідно до умови задачі;

  • повторити формули залежності між стороною правильного многокутника і радіусом описаного( вписаного) кола;

  • повторити побудову правильних многокутників ;

  • формули залежності між сторонами правильного многокутника і його площею та периметром.

  • розвивальна:

  • уміння застосовувати знання для розв’язання задач різного рівня складності;

  • забезпечити розвиток аналітичного мислення на етапі засвоєння знань;

  • уміти порівнювати на етапі практичної обробки результати розв’язування задач і вправ;

  • розвивати пізнавальний інтерес учнів, вчити бачити зв'язок між математикою та навколишнім середовищем.



виховна:

  • виховна:

  • підтримувати інтерес до вивчення математики;

  • виховувати культуру мовлення, уміння чітко висловлювати свої думки;

  • розвивати навички самостійності і самоаналізу під час виконання практичних завдань;

  • створювати умови для набуття досвіду самовизначення на етапі вільного вибору практичних самостійних завдань.



































D = 2(мм), S =

  • D = 2(мм), S =

  • S = = (мм2)

  • D =6(мм), S = = 9(мм2)

  • 9  :  = 9 (разів)





Sкіл. = Sв. кр. – Sм. кр.

  • Sкіл. = Sв. кр. – Sм. кр.

  • 25 - 16 = 9 (дм2)



1.Навколо правильного трикутника описано коло і в нього вписано коло. Довжина меншого кола дорівнює см. Знайдіть площу утвореного кільця і площу трикутника.

  • 1.Навколо правильного трикутника описано коло і в нього вписано коло. Довжина меншого кола дорівнює см. Знайдіть площу утвореного кільця і площу трикутника.

  • 2. Навколо правильного трикутника описано коло і в нього вписано коло. Сторона трикутника дорівнює 4 см . Знайдіть площу утвореного кільця , довжину меншого кола і площу трикутника.

  • 3. Навколо правильного трикутника описано коло і в нього вписано коло. Площа меншого круга складає кв.см Знайдіть площу трикутника.

  • 4. Навколо правильного трикутника описано коло і в нього вписано коло. Площа більшого круга складає кв.см. Знайдіть площу трикутника.

  • 5.Знайдіть площу круга, вписаного у квадрат зі стороною 4 см.

  • 6 Знайдіть площу круга, описаного квадрата зі стороною см.

  • 7. Знайдіть площу круга, який вписано у правильний 6-кутник зі стороною 8 см.

  • 8 . Знайдіть площу круга, який описаного навколо правильного 6-кутника зі стороною см.





Чому бджоли “вибрали “ собі для комірок на сотах форму правильного шестикутника?

  • Чому бджоли “вибрали “ собі для комірок на сотах форму правильного шестикутника?







Вірно. Якщо розташувати різні фігури одну біля одної в деякій послідовності , можна одержати дуже красиві орнаменти. Такі орнаменти любили стародавні римляни, які прикрашали ними стіни та стелю своїх будинків. Орнаменти із мозаїки зустрічаються і в наші дні. Ними прикрашають не тільки стіни, стелю, але і підлогу.

  • Вірно. Якщо розташувати різні фігури одну біля одної в деякій послідовності , можна одержати дуже красиві орнаменти. Такі орнаменти любили стародавні римляни, які прикрашали ними стіни та стелю своїх будинків. Орнаменти із мозаїки зустрічаються і в наші дні. Ними прикрашають не тільки стіни, стелю, але і підлогу.

  • Орнамент, який покриває підлогу називається

  • паркетом.

  • Але паркет можна викласти не тільки із прямокутних дощечок, а і із різних правильних многокутників з однаковими сторонами, якщо їх викладати в певному порядку.

































Красивий паркет можна скласти із правильних шестикутників, квадратів і рівносторонніх трикутників

  • Красивий паркет можна скласти із правильних шестикутників, квадратів і рівносторонніх трикутників







«гекса» - 6

  • «гекса» - 6



















Учитель з учнями підводять підсумок по етапам уроку. Оцінки за урок виставляються не тільки за тестування, а і за участь в роботі на протязі всього уроку. Аналізується кожний вид роботи на уроці та виясняється, що потрібно зробити в майбутньому щодо покращення власного результату. Заповняються рейтингові відомості учнів та виставляються оцінки за урок до щоденника.

  • Учитель з учнями підводять підсумок по етапам уроку. Оцінки за урок виставляються не тільки за тестування, а і за участь в роботі на протязі всього уроку. Аналізується кожний вид роботи на уроці та виясняється, що потрібно зробити в майбутньому щодо покращення власного результату. Заповняються рейтингові відомості учнів та виставляються оцінки за урок до щоденника.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка