Уроку освітня: навчити учнів прийомам логічного мислення



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Мета уроку



Організація класу

  • Наш клас працює під девізом…

  • Добре того вчити, хто хоче все знати!



Хто слухає уважно,

  • Хто слухає уважно,

  • Мислить креативно,

  • Відповідає оперативно –

  • Має знання ефективні.



Рефлексія “Очікування”

  • Що ви очікуєте від уроку?



Асоціації



Розминка

  • 1. Рослина, яка схожа на їжака - …. 2. Другий місяць зими - … 3. Яке найменше натуральне число?

  • 4. Які букви українського алфавіту не можуть стояти на початку слова?

  • 5. З якої частини тіла Адама бог створив Єву?

  • 6. Геометрична фігура у якої 4 сторони.

  • 7.Ноїв...

  • 8. Так називається дорожня розмітка і тварина.

  • 9. Коли вода замерзає, її називають...

  • 10.Якої пори року день довше ночі?



Чому Матроскін допустив саме такі помилки?

  • “Знайди помилку”

  • 45+13-50=108;

  • 100-(37-13)=50;

  • 67-8+34=83.





Актуалізація опорних знань

  • Гра «Віконечка»

  • □ +34 = 60 80-□=33

  • 21+□ = 50 □-12 = 46

  • □ +12 = 80 30-□=17



Гра «Допоможи Незнайкові»

  • 53-6 = 47 13-5 + 8 = 16

  • 36-4 = 40 43 + 2-10 = 55

  • 51 + 8-59 19 + 50-60-69

  • 37 + 3 = 41 59 + 41-1 = 99







Метелик і бабка сіли на ромашку і волошку. Бабка сиділа не на ромашці. На яких квітах були комахи?



?



Хвилинка каліграфії



?



?

  • Термометр показує

  • 30 градусів тепла.

  • Яку температуру покажуть два таких термометри ?



?

  • Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали потяг 3 години.

  • Скільки годин чекав потяг кожен з них?



?



Які числа діляться одночасно на 2 і на 3

  • 18, 14, 21, 12, 8, 6, 9, 15, 3.



Знайти три числа, що в сумі дають задане число.

  • 40

  • 5, 13, 10, 2, 17, 18, 6, 4

  • 15

  • 10, 2, 3, 7, 9, 12, 8, 4  







  • Лисиця та вовк разом зловили 14 окунів. Вовк каже: “ А я наловив більше за тебе, кумасю, на 5 окунів”. Доведи, що вовк сказав неправду.



Визнач кількість трикутників у даній фігурі.

  • Визнач кількість трикутників у даній фігурі.





  • Половина периметра прямокутника – 30 см. Перша сторона – 21 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його ширина?



Робота в парах

  • Розв’яжи кругові приклади, постав відповіді у порядку зростання, прочитай отримане слово.

  • 45+13 –н;

  • 10+25 – е;

  • 58-7 – р;

  • 51+39 – о;

  • 90 – 80 – з.



Підсумок уроку

  • З (зібрані,зосереджені,задоволені )

  • Е (енергійні, ерудовані; )

  • Р (розумні,радісні,рішучі; )

  • Н (наполегливі )

  • О ( організовані,оригінальні)



Гра “Інтерв’ю”

  • Що було незвичайного на уроці?

  • Яка була тема уроку?

  • Які завдання ми виконували на уроці?

  • Що найбільше сподобалося на уроці?

  • Де можна використати ці знання ?

  • Чи хотів би ти, щоб урок продовжувався?






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка