Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися.

  • Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на порох, якщо учень не бажає вчитися.

  • В.О.Сухомлинський



Мотивація - це сукупність причин психологічного характеру, що пояснюють поведінку людини, спрямованість і активність цієї поведінки.

  • Мотивація - це сукупність причин психологічного характеру, що пояснюють поведінку людини, спрямованість і активність цієї поведінки.

  • Внутрішня мотивація – це спонукання до якоїсь діяльності завдяки власному внутрішньому прагненню задовольнитися роботою.

  • Зовнішня мотивація – зумовлюється зовнішніми умовами й обставинами діяльності суб’єкта. Потребує стимулів (винагороди, що мотивують поведінку).



Позитивна мотивація:

  • Позитивна мотивація:

  • Задоволення від навчання

  • Значущість навчання

  • Ознаки мотивації:

  • Здійснення власної діяльності

  • Уміння обстоювати власну думку

  • Уміння оцінювати знання однокласників

  • Уміння пояснювати слабким учням незрозуміле



Професійно-особистісні критерії успішності вчителя

  • Професійно-особистісні критерії успішності вчителя

  • Емоційність

  • Виразність мовлення

  • Творчий початок особистості вчителя

  • Організаторські здібності

  • Почуття гумору

  • Наполегливість, дисциплінованість









Включення учнів у колективні форми діяльності

  • Включення учнів у колективні форми діяльності

  • Залучення учнів до оцінної діяльності

  • Заохочення пізнавальної активності учнів

  • Створення творчої атмосфери

  • Створення ситуації успіху

  • Цікаве викладання навчального матеріалу

  • Незвичайна форма подання матеріалу

  • Емоційність мовлення вчителя

  • Пізнавальні ігри, цікаві приклади

  • Уміле застосування заохочення й покарання



Несподіваний виклик до дошки

  • Несподіваний виклик до дошки

  • Вибір важкого або легкого варіанта контрольної або самостійної роботи

  • Цікава проблема на уроці

  • Розглядання звичних, звичайних, знайомих предметів і явищ під незвичайним кутом зору

  • Оцінювання учнем своєї відповіді біля дошки

  • Ослаблений контроль учителя за роботою учня біля дошки



Ставлення учня до вчителя

  • Ставлення учня до вчителя

  • Ставлення вчителя до учня

  • Особиста значущість предмета

  • Розумовий розвиток учня

  • Продуктивність навчальної діяльності

  • Нерозуміння мети навчання

  • Страх перед школою





Вплив на емоційну сферу школярів

  • Вплив на емоційну сферу школярів

  • Активність і самостійність самих учнів

  • Розвиток під час діяльності

  • Підкріплення (позитивна оцінка)



Самопереконання

  • Самопереконання

  • Самонавіювання

  • Самоаналіз

  • Самопідбадьорювання

  • Самозаохочення

  • Самопереключення

  • Самоконтроль

  • Самооцінка

  • Самоосуд

  • Самонаказ

  • Самозаборона

  • Самопримус





Презентацію підготувала Оробчук Ольга Вікторівна, практичний психолог Коцюбинського гуманітарного ліцею

  • Презентацію підготувала Оробчук Ольга Вікторівна, практичний психолог Коцюбинського гуманітарного ліцею




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка