Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії



Дата конвертації30.05.2016
Розмір500 b.



Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії

  • Усі сучасні технології успішно реалізуються, якщо педагог здійснює планування навчального змісту на весь навчальний рік, виділяючи при цьому стрижневі лінії



Індивідуальний план методичної роботи

  • Індивідуальний план методичної роботи

  • План роботи кабінету

  • Паспорт кабінету

  • Програма

  • Календарно-тематичне планування

  • Тематичне оцінювання знань учнів

  • Поурочно-тематичні папки

  • Наочність

  • Роздатковий матеріал

  • Конспект(розширений, план уроку).



Для того, щоб навчити іншого, потрібно більше розуму, ніж для того, щоб навчитися самому.

  • Для того, щоб навчити іншого, потрібно більше розуму, ніж для того, щоб навчитися самому.

  • М. Монтень



  • Розділ 1: Культурологія як наука та навчальна дисципліна





Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її.

  • Потрібно, щоб усі учні вже із самого початку ясно бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її.

  • Я.А. Коменський



Методи навчання(від гр. methodos – спосіб пізнання, шлях дослідження) – це упорядковані способи діяльності викладача й учнів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань

  • Методи навчання(від гр. methodos – спосіб пізнання, шлях дослідження) – це упорядковані способи діяльності викладача й учнів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань





Словесні

  • Словесні

  • Наочні

  • Практичні















Урок засвоєння нових знань

  • Урок засвоєння нових знань

  • Урок формування та вдосконалення вмінь і навичок

  • Уроки закріплення (застосування)знань, умінь і навичок(уроки повторення)

  • Урок систематизації й узагальнення знань

  • Уроки перевірки та коригування знань, умінь і навичок

  • Комбінований урок



це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя.

  • це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя.

  • Урок – час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями



Урок - лекція

  • Урок - лекція

  • Семінарське заняття

  • Урок - конференція

  • Урок-диспут

  • Урок-залік

  • Практичне заняття

  • Інтегрований урок

  • Урок-ділова гра

  • Урок-гра тощо











Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність

  • Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність



Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних підстав – рівнозначна роботі в порожній аудиторії

  • Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних підстав – рівнозначна роботі в порожній аудиторії









Певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим

  • Певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим



Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань;

  • Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань;

  • Підготуватися до конкурсу шпаргалок з вивченої теми



Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів

  • Найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів



Тема уроку: Кіно та телебачення

  • Тема уроку: Кіно та телебачення

  • Мета навчальна: ознайомити учнів з історією виникнення фотографії, кіномистецтва,

  • телебачення, мультиплікації.

  • Мета розвиваюча: розвивати в учнів логічне мислення, вміння самостійно отримувати

  • знання для саморозвитку та вдосконалення себе як особистості

  • Мета виховна: виховувати в учнів любов до світової культури та зокрема української

  • культури

  • Тип уроку: комбінований

  • Засоби навчання: міні-підручник, ілюстрації, фотографії відомих режисерів та акторів

  • Обладнання: комп’ютер

  • Міжпредметні зв’язки: зарубіжна література, українська література, історія, географія.

  • Методи проведення: Лекція, бесіда демонстрація

  • Хід уроку:

  • І. Організаційний момент

  • ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  • ІІІ. Оголошення теми та мети уроку

  • ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів.

  • V. Вивчення нового матеріалу.

  • VI. Закріплення вивченого

  • VIІ. Домашнє завдання

  • Використана література



РОЗГЛЯНУТО ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

  • РОЗГЛЯНУТО ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

  • На засіданні метод. ком. Старший майстер Заступник директора

  • Голова м.к. з НВР

  • Тема:_____________________________

  • Мета (навчальна);

  • (розвиваюча);

  • (виховна):

  • Засоби навчання:__________________

  • Обладнання:_______________________

  • Метод проведення:_________________

  • Тип уроку:__________________________

  • Хід уроку:

  • І. Організаційний момент(7.45-8.05).

  • 1. До початку уроку(7.45-8.00):

  • Перевірка готовності майстерні до уроку;

  • Перевірка обладнання та інвентаря;

  • Роздача інвентаря по робочих місцях;

  • Запис теми уроку на дошці.

  • 2. На початку уроку(8.00-8.05)

  • Староста групи проводить шикування;

  • Перевірка майстрем в/н наявності учнів;

  • Перевірка майстрем в/н зовнішнього вигляду учнів.



ІІ. Вступний інструктаж(45 хв).

  • ІІ. Вступний інструктаж(45 хв).

    • Оголошення теми та мети уроку.
    • Перевірка засвоєння учнями попереднього матеріалу:
  • 3. Вивчення нового матеріалу:

  • 4. Закріплення нового матеріалу

  • 5. Правила техніки безпеки

  • ІІІ. Самостійна робота

  • Біжучий інструктаж. Цільові обходи робочих місць.

  • Учні виконують заплановані завдання.

  • При обході робочих місць майстер в/н проводить

  • додатковий інструктаж по техніці безпеки

  • на робочих місцях.

  • Перший обхід

  • Другий обхід

  • Третій обхід

  • IV. Заключний інстуктаж(13.30-14.00)

  • V. Домашнє завдання

  • Майстер в/н______( )




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка