Узагальнити знання про джерела забруднення навколишнього середовища



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



  • - Узагальнити знання про джерела забруднення навколишнього середовища

  • Розвивати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки на основі результатів досліджень

  • Виховувати відповідальне ставлення до природи

  • - Навчитися використовувати знання з різних предметів для розуміння і оцінки екологічних проблем людства



І. Вступ

  • І. Вступ

  • 1. Перегляд відеофільму “Забруднення середовища”.

  • 2. Вступне слово вчителя географії.

  • 3. Вступне слово вчителя хімії.

  • ІІ. Обговорення проблем (основна частина).

  • 1. Забруднення атмосфери та її можливі наслідки:

  • а) озонові діри;

  • б) кислотні дощі;

  • в) парниковий ефект.

  • 2. Забруднення гідросфери в результаті господарської діяльності людини:

  • а) забруднення вод суходолу;

  • б) забруднення вод Світового океану.

  • ІІІ. Презентація учнівського проекту “Визначення екологічного коефіцієнта”

  • ІV. Виступ агітбригади «Еколог» .

  • V. Підсумок конференції.



Людина давно втратила здатність передбачати й вгадувати - вона знайде свій кінець, зруйнувавши Землю”

  • Людина давно втратила здатність передбачати й вгадувати - вона знайде свій кінець, зруйнувавши Землю”

  • Альберт Швейцер





Джерела забруднення навколишнього середовища

  • Джерела забруднення навколишнього середовища



Вплив хімічних забруднень навколишнього середовища

  • Вплив хімічних забруднень навколишнього середовища

  • 1)на атмосферу: 2)на гідросферу: 3)на грунт:

  • а)кислотні дощі ; а)закислення водойм; а)засолення;

  • б)парниковий ефект; б)нафтові п’ятна б)закислення

  • в)озонові діри; в)забруднення іонами в)вилуження

  • важких металів;

  • 4)на техногенні системи: 5)на живі організми:

  • а)корозія. а) токсичність



  • Озонові діри

  • Кислотні дощі

  • Парниковий ефект



Забруднювачі Захворювання

  • Забруднювачі Захворювання

  • 1.Чадний газ (СО) - інфаркт міокарда,

  • 2. Кислоти головні болі задишка;,

  • 3.Важкі метали - подразнення слизо-

  • 4. Оксид сірки вої оболонки;

  • 5.Вуглекислий газ

  • (CO2) часті приступи астми

  • - розлад нервової сис-

  • теми, сліпота,

  • гіпертонія, малокрів’я;

  • - зогострення респіраторних

  • захворювань



  • Забруднення вод суходолу

  • Забруднення вод Світового океану



Забруднення води

  • Забруднення води

  • Нерозчинні шкідливі наявність у викиди у водойми

  • домішки: неорганічні стічних водах теплих вод ТЕС,

  • пісок, глина домішки(кислоти, мікроорганізмів АЕС, які ведуть до

  • (за рахунок мінеральні солі); (бактерій, зміни термічного

  • змиву дощовими органічні (нафта, вірусів, спор і біологічного

  • водами з полів), нафтопродукти, грибків, яєць режимів води

  • викиди миючі засоби, червів і ін.),

  • промислових пестициди та ін. більшість із

  • підприємств яких викликають

  • хвороби у людей

  • і тварин



фізичного хімічного біологічного теплового

  • фізичного хімічного біологічного теплового

  • забруднення забруднення забруднення забруднення

  • Тверді 1. Нафтова Холера, ди- +26 -30 градусів

  • частинки: плівка за- зентирія, гепатит Цельсія пригнічує

  • 1.Знижують труднює га- та інші захворю- життєдіяльність

  • прозорість зообмін. вання мешканців водойм, а

  • води. 2.Згустки при температурі +36

  • 2.Пригнічують мазуту, осідаючи гинуть риби

  • ріст рослин. на дно,знищують

  • 3.Забивають мікроорганізми,

  • зябри риб які беруть участь

  • 4.Погіршують в самоочищенні води

  • смак води



Об’єкт пізнання: екологічна ситуація в природному середовищі мікрорайону Васютинського НВК.

  • Об’єкт пізнання: екологічна ситуація в природному середовищі мікрорайону Васютинського НВК.

  • Провідна ідея: моніторинг рівня впливу довкілля на якість життя.

  • Спосіб виконання проекту: соціологічне дослідження.

  • Керівник проекту – учитель географії Суховій В.Д,

  • Виконавці – учні 7 класу































“Збережемо нашу природу для нащадків”

  • “Збережемо нашу природу для нащадків”

















Ніщо готове не впаде нам з неба,

  • Ніщо готове не впаде нам з неба,

  • Працюйте, не шкодуючи зусиль.

  • А ще умійте, друзі, там , де треба

  • Природу рідну

  • Зберегти!



1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 2. Клименко В.Г. За сторінками шкільного підручника географії. Хрестоматія. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 3. Корнєєв В.П. «На допомогу вчителю». Географія материків і океанів.7 клас. Посібник для вчителя. Харків. Видавництво «Ранок».Веста.2002.

  • 4. Методичний комп’ютерний посібник «Електронний конструктор уроку». Географія.6, 7, 8, 9, 10 клас. Видавнича група «Основа». 2010.

  • 5. Сайти:

  • www.eurotraveler.ru

  • evolution.powernet.ru

  • ru.wikipedia.org

  • http://www.photographer.ru

  • http://fotki.yandex.ru

  • 6.Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. Х.Видавнича група «Основа».2003.

  • 7.Стадник О.Г.. Готуємось до уроків географії. 7 клас. Веста. Видавництво «Ранок».2008.

  • 8.Стадник О.Г.. Нетрадиційні форми уроків географії. Харків. Видавнича група «Основа». 2004.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка