В 1986 році закінчив : Житомирський державний педагогічний інститут ім. І. Франка, природничий факультет, за спеціальністю вчитель біології та хімії



Дата конвертації08.06.2016
Розмір500 b.



В 1986 році закінчив : Житомирський державний педагогічний інститут ім. І. Франка, природничий факультет, за спеціальністю вчитель біології та хімії.

  • В 1986 році закінчив : Житомирський державний педагогічний інститут ім. І. Франка, природничий факультет, за спеціальністю вчитель біології та хімії.

  • В Галинівський ЗОШ І-ІІІ ст. працюю з 1989 року.

  • Стаж роботи – 27 років.



Одним із навчальних завдань сучасної програми хімії для загальноосвітніх навчальних закладів є розв’язання глобальних проблем людства та заходи збереження цивілізації через зміст запропонованих матеріалів , який дає змогу виховати екологічну культуру.

  • Одним із навчальних завдань сучасної програми хімії для загальноосвітніх навчальних закладів є розв’язання глобальних проблем людства та заходи збереження цивілізації через зміст запропонованих матеріалів , який дає змогу виховати екологічну культуру.

  • Розширення кругозору, пошук нових знань, розвиток умінь самостійного здобування інформації про екологічний стан довкілля стали потребою сучасності. Освіта сьогодні повинна давати учням можливість розвиватися в екологічному напрямку, знаходити необхідні джерела інформації та використовувати їх для задоволення своїх пізнавальних потреб. Отже, школа повинна закласти ті основні навички праці в отримані екологічних знань з предмета хімії ,що надають можливість самостійно здобувати знання.



Ефективній організації екологічній роботі з хімії для учнів на різних етапах сприяють такі умови:

  • Ефективній організації екологічній роботі з хімії для учнів на різних етапах сприяють такі умови:















Нітрати та нітрити. Запобігання негативному впливові нітратів та нітритів на організм людини.

  • Нітрати та нітрити. Запобігання негативному впливові нітратів та нітритів на організм людини.

  • Відомості про синтетичні мийні засоби. Захист природи від забруднення синтетичними мийними засобами.

  • Хімічна мозайка.

  • Хімія та екологія.

  • Харчові добавки.







виховання в учнів розуміння сучасних проблем навколишнього середовища й усвідомлення їх актуальності для всього людства ,своєї країни , рідного краю , особисто для себе;

  • виховання в учнів розуміння сучасних проблем навколишнього середовища й усвідомлення їх актуальності для всього людства ,своєї країни , рідного краю , особисто для себе;

  • формування почуття обов’язку перед близькими людьми у галузі охорони природи;

  • отримання знань на уроках , які будуть спрямовані на розвиток творчої і ділової активності людини при розв’язанні екологічних проблем у будь-яких життєвих ситуаціях;

  • розвивати потребу в учнів у спілкуванні з природою ,володінню нормами відповідної поведінки щодо збереження природи.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка