В умовах ринкових відносин зростає роль інформації про товари, оскільки споживачеві важко розібратися в різноманітті існуючих і нових товарів і зробити правильний вибір



Сторінка1/11
Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11



В умовах ринкових відносин зростає роль інформації про товари, оскільки споживачеві важко розібратися в різноманітті існуючих і нових товарів і зробити правильний вибір. З іншого боку, інформація необхідна і для виробника продукції. Він повинен відстежувати виготовлення нових товарів, їх конкурентоспроможність для прийняття рішень про припинення виробництва окремих товарів і розробці нових.

  • В умовах ринкових відносин зростає роль інформації про товари, оскільки споживачеві важко розібратися в різноманітті існуючих і нових товарів і зробити правильний вибір. З іншого боку, інформація необхідна і для виробника продукції. Він повинен відстежувати виготовлення нових товарів, їх конкурентоспроможність для прийняття рішень про припинення виробництва окремих товарів і розробці нових.



Маркування (від нім. Markieren - відзначати, ставити знак) - нанесення умовних знаків, літер, цифр, написів на об'єкт, щоб відрізняти його від інших об'єктів або повідомити про особливі його властивості. Правила маркування задаються спеціальними ГОСТами, наприклад, ГОСТ 19433-88, ГОСТ 14192-96 [1].

  • Маркування (від нім. Markieren - відзначати, ставити знак) - нанесення умовних знаків, літер, цифр, написів на об'єкт, щоб відрізняти його від інших об'єктів або повідомити про особливі його властивості. Правила маркування задаються спеціальними ГОСТами, наприклад, ГОСТ 19433-88, ГОСТ 14192-96 [1].

  • Маркування - певний текст, умовні позначення або малюнок, нанесені на товар або його упаковку, призначені для ідентифікації товару або його окремих властивостей, доведення до споживача інформації про виробниках, а так само про кількісні та якісні характеристики товару. У маркуванні відображаються відомості про виготовлювачах, стандартах, яким відповідає товар, сертифікації, гарантії виробника, термін служби товару та основні споживчі властивості. Маркування є засобом забезпечення контролю їх якості, використовується контролюючими організаціями для ідентифікації та експертизи. Ідентифікація товарів - встановлення відповідності найменування товару, зазначеного на маркуванні і в супровідних документах, що ставляться до нього вимогам. Идентифицирующая функція маркування дозволяє забезпечити простежуваність товарних запасів на всіх етапах руху товару.



Маркування товару необхідно з наступних причин:

  • Маркування товару необхідно з наступних причин:

  • - Для ідентифікації;

  • - Для відповідальності суб'єкта;

  • - Забезпечення гарантії рівня якості товару;

  • - Знижується комерційний ризик споживача;

  • - Марка - це реклама продукції;

  • - Використання товарних марок полегшує сегментацію на ринку.

  • Функції маркування:

  • - Інформаційна;

  • - Ідентифікує;

  • - Мотиваційна;

  • - Емоційна.



Інформаційна функція маркування є основною. Найбільша питома вага припадає на основоположну споживчу інформацію, найменша - на комерційну. Основна інформація про товари на маркуванні повинна враховувати інформацію, зазначену в товаросупровідних документах. Якщо інформація не збігається, значить, товар фальсифікований. Емоційна та мотиваційна функції маркування взаємозв'язані. Барвисто оформлена маркування викликає у споживачів позитивні емоції, стає мотивацією для купівлі товару.

  • Інформаційна функція маркування є основною. Найбільша питома вага припадає на основоположну споживчу інформацію, найменша - на комерційну. Основна інформація про товари на маркуванні повинна враховувати інформацію, зазначену в товаросупровідних документах. Якщо інформація не збігається, значить, товар фальсифікований. Емоційна та мотиваційна функції маркування взаємозв'язані. Барвисто оформлена маркування викликає у споживачів позитивні емоції, стає мотивацією для купівлі товару.



Залежно від характеру наносяться знаків і символів маркування поділяють на:

  • Залежно від характеру наносяться знаків і символів маркування поділяють на:

  • - Словесну (слово, буква, цифра);

  • - Образотворчу (малюнок, фігура, графік);

  • - Об'ємно-просторову (рельєфне або голографічне зображення);

  • - Комбіновану.

  • Основні вимоги, пропоновані до товарної маркуванні - достовірність, доступність і достатність.



До маркування пред'являється наступні вимоги:

  • До маркування пред'являється наступні вимоги:

  • - Інформація повинна бути простою, сучасної, зрозумілою, достовірною (точної), об'єктивної (відсутність суб'єктивізму в поданні відомостей), правдивою (відсутність дезінформації, яка може розглядатися як фальсифікація);

  • - Інформація повинна надаватися покупцеві на мові, яку він розуміє з використання загальноприйнятих термінів, які прописані в довідниках і термінологічних стандартах, специфічна термінологія, що стосується продукту, повинна пояснюватися, сюди відноситься затребуваність - виробник повинен надавати інформацію про товар покупцеві;



- Достатність - раціональна інформаційна насиченість, недопущення як неповної, так і зайвої інформації, достатність інформації дуже важлива, оскільки неповнота інформації може бути обумовлена ​​її недостовірність, недостатня інформація може ставитися до товарів, нібито надійшли з-за кордону, в дійсності ж ці відомості можуть бути фальсифіковані, з іншого боку, наявність зайвої інформації може викликати зворотну реакцію у покупців і привести їх до відмови від покупки;

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка