Вагомість позашкільної освіти



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Визначаючи усе віковічне значення школи, шкільної освіти для найкращого розвитку дітей, не можна не бачити, що найкраща школа без позашкільної освіти та її допомоги не має великих корисних результатів. Позашкільна освіта потрібна для культурного поступу країни як найкращий засіб виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальності…

  • Визначаючи усе віковічне значення школи, шкільної освіти для найкращого розвитку дітей, не можна не бачити, що найкраща школа без позашкільної освіти та її допомоги не має великих корисних результатів. Позашкільна освіта потрібна для культурного поступу країни як найкращий засіб виховання гармонійно розвиненої особистості, індивідуальності…

  • С.Русова



Вагомість позашкільної освіти

  • Вагомість позашкільної освіти

  • для дітей – розвиток пізнавальної, практичної, творчої та соціальної компетентності, можливість самореалізації;

  • для батьків – безпечна, змістовна зайнятість дітей у вільний час, їх навчання, виховання, розвиток, соціалізація, допомога у підготовці дітей до самостійного відповідального життя;

  • для держави – одна з найефективніших інвестицій у найближче і віддалене майбутнє.



Сучасні вимоги до ПНЗ

  • Сучасні вимоги до ПНЗ

  • високий рівень підготовки педагога-професіонала;

  • гнучка система асортименту освітніх послуг, технологій і процесів їх реалізації з урахуванням вимог суспільства;

  • надання якісних освітніх послуг, спрямованих на розвиток життєвих компетентностей ;

  • проектування демократичного управління позашкільним навчальним закладом.



Учитель живёт до тех пор, пока учится; как только он перестаёт учиться, в нём умирает учитель.

  • Учитель живёт до тех пор, пока учится; как только он перестаёт учиться, в нём умирает учитель.

  • К.Д.Ушинский



Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

  • Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.



Напрями методичної роботи

  • Напрями методичної роботи

  • поглиблення філософсько-педагогічних знань;

  • вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи;

  • освоєння методики викладання ;

  • освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики;

  • систематичне інформування;

  • упровадження досягнень етнопедагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду



Зміст методичної роботи

  • Зміст методичної роботи

  • Опанування методологічними й теоретичними основами відповідної галузі.

  • Підвищення фахової майстерності та психолого-педагогічної підготовки вчителів.

  • Вивчення й аналіз навчальних програм, посібників.

  • Розвиток ініціативи й творчості, новаторських пошуків педагогів.

  • Аналіз умов забезпечення психофізичного здоров’я дітей та учнів.



Сучасні вимоги до системи методичної роботи

  • Сучасні вимоги до системи методичної роботи

  • • Інформаційне забезпечення педагогічних працівників.

  • • Сприяння виробленню у педагогів умінь і навичок самостійної роботи.

  • • Апробація та введення нових освітніх технологій та систем.

  • • Всебічний розвиток творчих здібностей педагогів.

  • • Поліпшення методологічної підготовки педагогічних кадрів.



Шляхи оптимізації методичної роботи

  • Шляхи оптимізації методичної роботи

  • Подолання формалізму, надмірної регламентації в практиці проведення методичних заходів;

  • Реалізація принципів організації методичної роботи

  • Доцільне керівництво методичною роботою





Основні принципи організації методичної роботи

  • Основні принципи організації методичної роботи

  • науковість

  • системність

  • послідовність, наступність, безперервність, масовість

  • творчий характер

  • конкретність

  • оперативність, гнучкість, мобільність

  • колективний характер



Організація методичної роботи на діагностичній основі дозволяє

  • Організація методичної роботи на діагностичній основі дозволяє

  • одержати відомості щодо здатності педагогічного колективу розв’язувати конкретні проблеми НВП,

  • виявити динаміку змін,

  • розв’язати питання впровадження ЕПД, нових педтехнологій,

  • оптимально планувати методичну роботу, вдосконалювати її зміст і форми, надавати необхідну допомогу кожному педпрацівникові







В результаті багатовікової високоінтелектуальної роботи людства виникла загроза його існуванню. Вихід із цієї ситуації полягає в переході до нової парадигми розвитку, коли не технології, не економіка, а людина в її новій якості стане метою і смислом прогресу.

  • В результаті багатовікової високоінтелектуальної роботи людства виникла загроза його існуванню. Вихід із цієї ситуації полягає в переході до нової парадигми розвитку, коли не технології, не економіка, а людина в її новій якості стане метою і смислом прогресу.

  • В.Кремень




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка