„Важке робити легким, складне – простим, незрозуміле зрозумілим. ”



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



„Важке робити легким , складне – простим, незрозуміле - зрозумілим. ”

  • „Важке робити легким , складне – простим, незрозуміле - зрозумілим. ”

  • Мета роботи:

  • поліпшення та зміцнення здоров'я учнів , забезпечення їхнього індивідуального навантаження.



За останні 15 років кількість населення України скоротилась більш як на 5 мільйонів осіб.

  • За останні 15 років кількість населення України скоротилась більш як на 5 мільйонів осіб.

  • Сьогодні кожна 5-а дитина народжується з відхиленням у стані здоров‘я.

  • У 90 % школярів діагностують різні захворювання.



Метою моєї діяльності є сприяння фізичному розвитку особистості учня, удосконалення життєво важливих рухових навичок, зміцнення здоров‘я на засадах диференційованого підходу на кроках фізичної культури на основі фізичної підготовленості та здоров‘я школярів в організації процесу фізичного виховання.

  • Метою моєї діяльності є сприяння фізичному розвитку особистості учня, удосконалення життєво важливих рухових навичок, зміцнення здоров‘я на засадах диференційованого підходу на кроках фізичної культури на основі фізичної підготовленості та здоров‘я школярів в організації процесу фізичного виховання.



На уроці фізкультури використовую такі методи:

  • На уроці фізкультури використовую такі методи:

  • 1) Метод слова (розповідь, пояснення, бесіда, розбір, оцінювання виконаної роботи, команда, підрахунок);

  • 2) Практичні методи (по частинах, у цілому, ігровий, змагальний);

  • 3) Метод наочності (пряма і непряма наочність).

  • Методи організації діяльності учнів (груповий,

  • у парах, фронтальний, потоковий,

  • індивідуальний).



Насамперед клас ділиться на три групи, по фізичним даним: а) сильна група;

  • Насамперед клас ділиться на три групи, по фізичним даним: а) сильна група;

  • б) загальна (середня) група;

  • в) слабша група.

  • Розглянемо, на прикладі передачі м‘яча.

  • Техніку пояснюю для всіх однаково:

  • розповідь;

  • Демонстрація вчителем;

  • Імітація учнями без м‘яча ;

  • Робота з м‘ячами.



В групах «а», «б» проводиться робота над технікою виконання менша і завантажується доповненням, загальною фізичною підготовкою та комплексами лікувально-корегуючих вправ.

  • В групах «а», «б» проводиться робота над технікою виконання менша і завантажується доповненням, загальною фізичною підготовкою та комплексами лікувально-корегуючих вправ.

  • В цей час група «в» працює над технікою передач як основним завданням. Пізніше приєднується до інших.



1. Пульсометрія. Контроль частоти серцевих скорочень – як обов‘язкова частина уроку.

  • 1. Пульсометрія. Контроль частоти серцевих скорочень – як обов‘язкова частина уроку.
























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка