Вчитель географії



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Вчитель географії

  • Вчитель географії

  • Освіта-вища

  • 1991,Луганський ДПІ ім.Т.Г.Шевченко

  • Стаж роботи-28

  • Кваліфікаційна категорія-спеціаліст першої категорії



  • “Виховують, навчають не програми,

  • не підручники, не метод, а особистість учителя”.

  • В.Сухомлинський







Реалізувати пізнавальну діяльність учнів



Підвищення професійної компетенції

  • Підвищення професійної компетенції

  • Засвоєння та використання інноваційних технологій

  • Створення сприятливого психологічного клімату на уроці

  • Забезпечення свідомого засвоєння навчального метеріалу





Самоосвіта

  • Самоосвіта

  • Навчально-виховна робота

  • Методична робота

  • Позакласна робота з предмету

  • Класне керівництво та робота з батьками





Мета:формувати розвинуту творчу особистість здатну легко адаптуватися до життя,самостійно здобувати знання,вміло використовувати їх на практиці.

  • Мета:формувати розвинуту творчу особистість здатну легко адаптуватися до життя,самостійно здобувати знання,вміло використовувати їх на практиці.



Розумової активності

  • Розумової активності

  • Швидкої навченості

  • Кмітливості

  • Винахідливості

  • Прагнення одержувати знання

  • Працелюбності





Різноманітність форм самостійної діяльності школярів

  • Різноманітність форм самостійної діяльності школярів

  • Опанування нових способів пізнавальної діяльності

  • Проблемність у навчанні

  • Елементи дослідження (творчі та практичні роботи)



За ознакою основної дидактичної мети уроку

  • За ознакою основної дидактичної мети уроку

  • За ознакою основного способу проведення

  • Пізнавально-розвивальні ігри

  • Уроки-сценарії телепередач

  • Уроки-пошуки





Індивідуальні;

  • Індивідуальні;

  • Парні;

  • Кооперативні;

  • Фронтальні.



“Акваріум”

  • “Акваріум”

  • “Карусель”

  • “Спільний проект”

  • “Синтез думок”

  • “Два-чотири-всі разом”



“Мікрофон”

  • “Мікрофон”

  • “Мозкова атака”

  • “Навчаючи-вчуся”

  • Обери позицію”

  • “Метод ПРЕС”



Шкільна лекція-це така форма навчання,за якою вчитель допомагає учням:

  • Шкільна лекція-це така форма навчання,за якою вчитель допомагає учням:

  • -сформулювати проблеми;

  • -опанувати логіку пізнання;

  • -зробити власні відкриття.



Мета екологічної стежки:

  • Мета екологічної стежки:

  • виховання екологічно грамотної поведінки людини в навколишньому середовищі;

  • поширення знань про природу та людину,як невід'ємну частку довкілля.



Кооперативне навчання

  • Кооперативне навчання

  • Розвивальне навчання

  • Проблемне навчання

  • Ситуативного моделювання

  • Критичного мислення



Робота гуртка “Струмочок”

  • Робота гуртка “Струмочок”

  • Географічний тиждень в школі

  • Природоохоронні тижні в школі

  • Природоохоронні конференції

  • Екологічні виховні заходи

  • Конкурси плакатів,малюнків

  • Екскурсії лісу,водойм







Навчальна екскурсія - це форма організації навчання в умовах природного ландшафту,

  • Навчальна екскурсія - це форма організації навчання в умовах природного ландшафту,

  • виробництва,виставки з метою спостереження та вивчення учнями різноманітних об'єктів і явищ дійсності.





2010-Скороход О., районний конкурс “Податки очима дітей”, І-е місце

  • 2010-Скороход О., районний конкурс “Податки очима дітей”, І-е місце

  • 2012-Коваленко Н., районний конкурс “Охорона праці очима дітей”,

  • І-е місце



  • Хмеленко Дар'я

  • учениця 6 класу

  • Лизінської ЗОШ І-ІІ ст.



2011/2012 н.р.- Приходько Єлизавета,географія,ІІ-е місце

  • 2011/2012 н.р.- Приходько Єлизавета,географія,ІІ-е місце

  • 2011/2012 н.р.-Каліта Анна, біологія, ІІ-е місце

  • 2012/2013 н.р.- Приходько Єлизавета,географія,ІІ-е місце

  • 2011/2012 н.р.-Каліта Анна, біологія, ІІІ-е місце








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка