Вчитель хімії і біології



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



вчитель хімії і біології

  • вчитель хімії і біології

  • ЗОШ І-ІІ ступеня с. Підріччя

  • Кваліфікаційна категорія - І

  • класний керівник 9 класу;

  • педагогічний стаж - 15років







Схема діяльнісного підходу до розв’язання проблеми

  • Схема діяльнісного підходу до розв’язання проблеми









парна та групова робота;

  • парна та групова робота;

  • мозковий штурм;

  • опорні схеми;

  • урок-залік;

  • урок-дикусія;

  • ігрові елементи;

  • комп'ютерна підтримка уроків;

  • метод проектів.













Розв҆язання проблеми

  • вбачаю в процесі реалізації таких нетрадиційних підходів:

  • Добрий початок – половина успіху” (нестандартне повідомлення теми, сприяння позитивному емоційному фону);

  • Не здивуєш – не навчиш” (яскравий хімічний експеримент, ужиткові досліди);

  • І чужому научайтесь й свого не цурайтесь” (міжпредметні зв’язки, інтегровані уроки);

  • Учити всіх, учити кожного!” (диференційоване навчання);

  • Хімія – наука таємниць” (позакласна виховна робота).



Не лише засіб підвищення ітересу до хімії, а й спосіб формування життєвих компетенцій учнів.

  • Не лише засіб підвищення ітересу до хімії, а й спосіб формування життєвих компетенцій учнів.

  • Його переваги:

  • Викликає неабиякий інтерес до предмету;

  • Пов’язує досліди з життям та досвідом самої дитини;

  • Формує навички безпечного поводження з речовинами та засобами побутової хімії;

  • Розкриває роль хімії у забезпеченні добробутом людини;

  • Підвищує ефективність навчально-виховного процесу;

  • Переконує у необхідності свідомого здобуття знань із предмета.

  • І найголовніше:

  • Кінцевим та очікуваним результатом застосування “ужиткового експерименту” є формування життєвої компетентності учнів.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка