Вчитель російської мови та світової літератури Гришівської зош



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Вчитель російської мови та світової літератури Гришівської ЗОШ

  • Вчитель російської мови та світової літератури Гришівської ЗОШ

  • І-ІІІ ступенів Сахновщинської районної ради Харківської області




Грамота відділу освіти Сахновщинської районної державної адміністрації, районної ради профспілки працівників освіти і науки 2009

  • Грамота відділу освіти Сахновщинської районної державної адміністрації, районної ради профспілки працівників освіти і науки 2009

  • Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації 06.07.2012



Керівник шкільного методоб’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу.

  • Керівник шкільного методоб’єднання вчителів предметів художньо-естетичного циклу.

  • Працюю над педагогічною темою “Використання нестандартних форм і методів на уроках світової літератури”



Різні методи та прийоми інтерактивної роботи.

  • Різні методи та прийоми інтерактивної роботи.

  • Індивідуальна та групова робота.

  • Завдання пошуково-дослідницького, випереджального характеру.

  • Ігри як засіб творчого розвитку учнів.

  • Використання різнорівневих завдань.

  • Використання позакласної роботи для виявлення і розвитку обдарованих учнів.



Завдання:  взяти  інтерв’ю у  людини-комахи  (робота  в  парах).

  • Завдання:  взяти  інтерв’ю у  людини-комахи  (робота  в  парах).

  • Як  ти  сам  сприйняв  незвичне  жахливе  перевтілення?

  • Чи  влаштовував  тебе  спосіб життя,  який  ти

  •   вів  до  перетворення?

  • Чи було  бажання  боротися,  щоб  змінитись

  • на  краще,  коли  усвідомив,  що  ти – комаха?

  • Що  у  твоїй  уяві  є  світ,  родина,  життя?

  • Чи  хотів  померти?  Чому?

  • Твоє  місце  в  соціумі  та  сім’ї?

  • Що  може  допомогти  людині  знайти гармонію  зі  світом,  стати  щасливим?



Прийом  експрес-опитування  пропонує  закінчити  фразу:

  • Прийом  експрес-опитування  пропонує  закінчити  фразу:

  • Г.Ібсен  народився…  (20.03.1828 р.  в  м.Шиєн, в  Норвегії.)

  • У  16  років …  (працює  учнем  аптекаря.)

  • Перший  драматичний  твір  … («Катиліна»  (1849)  і  т.д.

  •  Прийом  «Лови  помилку» з  елементами  рольової  гри (за  творчістю  А.П.Чехова,  6  клас).

  • Чехов.

  • – Розповім  вам  трохи  про  себе.  Я  немолодий,  тому  якщо 

  • скажу  щось  не  так,  ви  не  соромтесь,  виправляйте  мене:

  • Я  єдина  дитина  в  сім’ї рибака.  ( П’ять  братів  і  сестра. 

  • Батько  купець.)

  • Дитинство   провів  у  Краснодарі  (Таганрозі.)

  • Батько  залучав  мене  до  танців.  (до  релігії,  торгівлі, церкви.)

  • Літні  місяці  1888  та  1889  років  провів  у  Грузії.  (Україні.)

  • Після  закінчення  університету  працював  учителем  (лікарем)…  і т.д.



“Малі групи” Один  учень  виконує  роль  поета  (з  біографії  добирає  факти  і  спогади  сучасників.) Група  «біографів»  досліджує  життєвий  і  творчий  шлях  П.Верлена  за  планом:

  • “Малі групи” Один  учень  виконує  роль  поета  (з  біографії  добирає  факти  і  спогади  сучасників.) Група  «біографів»  досліджує  життєвий  і  творчий  шлях  П.Верлена  за  планом:

  • Дитячі  та  юнацькі  роки.

  • Становлення  поета.

  • Дружба  з  А.Рембо.

  • Участь  поета  у  Паризькій  Комуні  та  її  наслідки  у  подальшій  роботі.

  • Філософські  шукання  поета.



Написати інший початок або кінець твору.

  • Написати інший початок або кінець твору.

  • Ввести у певний епізод твору діалог героїв.

  • Скласти запитання до твору, які можна запропонувати своєму товаришеві.

  • Намалюй словами портрет героя, який найбільше сподобався.

  • Що спільного у творах, які ти вивчав на уроках української та світової літератур?

  • Склади запитання для вікторини за твором, який ти прочитав.

  • Постав себе на місце героя. Як би ти поводив себе? Чому?

  • Скласти кросворд за вивченим твором.

  • Переказати казку від імені одного з головних героїв або від третьої особи ланцюжком.

  • Підібрати порівняння до слів і записати.

  • Складання монологу від імені героя. Наприклад, монологів Тараса Бульби (повість М. Гоголя "Тарас Бульба") тощо.

  • Оцінювання подій від імені історика (В. Скотт. "Айвенго").

  • Написати твір-мініатюру «Прометей — світла людина» про сучасника або історичну особу, чиє життя можна порівняти з життям Прометея.



Дидактична гра «Збери прислів’я» («Плутанина»)

  • Дидактична гра «Збери прислів’я» («Плутанина»)

  • -         Із даних фрагментів складіть японські прислів’я та приказки. Як вони характеризують японський народ? Що цінують, поважають у цій країні?

  • Озирайся на минуле

  • А – людина ім’я

  • Усякі діла

  • Мале.

  • Кого хоч день мав за вчителя,

  • З малих починаються.

  • Умій цінувати

  • Три роки голоду

  • Сокіл шанує свого крила,

  • А очі розплющеними.

  • Рік бунту -

  • Все життя поважай як батька рідного.

  • Рот тримай закритим,

  • У непоказній оболонці

  • Перлина любить ховатись

  • Коли хочеш знати майбутнє



 Достатній рівень

  •  Достатній рівень

  • Продовжте речення: “Темою роману Достоєвського “Злочин і кара” є…”

  • Визначте риси новаторства у творчості Достоєвського.

  • Високий рівень

  • 1.Висловіть свої судження про теорію сильної особистості, “надлюдини” та її розвінчання в романі Достоєвського.

  • 2. Доведіть або спростуйте думку, яку письменник Ф.Достоєвський утверджує у своїх творах: “Кожна людина несе особисту відповідальність за зло, що панує у світі”.





2008-2009 н. р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови і світової літератури Василенко Т. (8 клас) – ІІІ місце

  • 2008-2009 н. р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з російської мови і світової літератури Василенко Т. (8 клас) – ІІІ місце

          • 2010-2011 н. р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади зі світової літератури Шепель Н. (8 клас) – І місце;
          • 2011-2012 н. р. ІІ етап Всеукраїнської олімпіади зі світової літератури Василенко Т.(10 клас) – І місце; Комочкін Я. (8 клас) ІІ місце.
          • Міжнародна інтернет-олімпіада з українознавства
          • Шепель Н.( 9 клас) – ІV місце.


Участь у конкурсах

  • Участь у конкурсах

  • 2009-2010 конкурс-захист робіт МАН Шевчук Л. (9 клас) – брали участь;

  • 2010-2011 – конкурс “Русский медвежонок”;

  • 2011—2012 – Міжнародний конкурс українознавства - Шепель Н.(9 клас).

  • ІІ етап захисту дослідницьких робіт МАН – Шепель Н.(9 клас)

  • 2012-2013 – конкурс ораторського мистецтва Колодіна А. (11 клас).





  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка