Вчитель вищої категорії, Вчитель вищої категорії



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.









- Вчитель вищої категорії,

  • - Вчитель вищої категорії,

  • старший вчитель

  • - Працює над проблемою: “Формування інформаційної компетентності учнів на уроках математики шляхом раціональних методів і прийомів активного навчання”

  • - Вважає, що урок – це наполеглива праця як учнів так і вчителя

  • - Аксіома для її уроків – гнучке виховання, жвава думка, співпраця учнів і вчителя

  • - Керівник методичного об'єднання



- Заступник директора з навчально-виховної роботи

  • - Заступник директора з навчально-виховної роботи

  • - Вчитель вищої категорії,

  • старший вчитель

  • - Працює над проблемою: “Формування математичних компетентностей учнів шляхом використання технології рівневої диференціації ””

  • - Вважає, що урок – це виховання наполегливості, спонукання до творчого пошуку і активності учнів

  • - Аксіома для її уроків – знання тільки тоді є знання, коли вони набуті зусиллями думки



- Заступник директора з навчально-виховної роботи

  • - Заступник директора з навчально-виховної роботи

  • - Координатор міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру” в ЗОШ №17

  • - Вчитель вищої категорії,

  • вчитель - методист

  • -Працює над проблемою: “Використання раціональних методів і прийомів активного навчання на уроках математики”

  • - Вважає, що вчити математику можна тільки весело; щоб “перетравити” знання, треба поглинати їх з апетитом

  • - Аксіома для її уроків – дитина , що не знає нічого, може навчитися; справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися



- Вчитель вищої категорії

  • - Вчитель вищої категорії

  • - Працює над проблемою:

  • “Використання дослідницьких задач

  • та експерименту на уроках фізики”

  • - Вважає, вчитися

  • потрібно не для того,

  • щоб чогось дізнатися,

  • щось запам’ятати або

  • вивчити – а для того,

  • щоб навчитися робити

  • щось корисне.

  • - Аксіома для його уроків: для того, щоб вдосконалювати розум, треба більше роздумувати, ніж заучувати.



  • - Вчитель вищої категорії, старший вчитель

  • - Керівник Школи становлення молодого вчителя “Надія”

  • - Працює над проблемою: “Активізація навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики та інформатики та формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних технологій”

  • - Вважає, що заняттям математики протипоказані шаблон і одноманітність

  • - Аксіома для її уроків – з найбільшою енергією і завзятістю опанує предмет учень, розумові сили якого найбільш інтенсивно збуджені завдяки способу викладання предмету



- Вчитель І категорії

  • - Вчитель І категорії

  • - Працює над проблемою: “Використання раціональних методів і прийомів активного навчання на уроках математики, формування інформаційних компетентностей”

  • - Вважає, що організувати, обміркувати і передбачити урок потрібно так, щоб роль вчителя на уроці була непомітна, а учні творчо працювали, опановуючи навчальний матеріал

  • - Аксіома для її уроків - ніколи не згасити в учнів іскру знань



  • - Вчитель І категорії

  • - Працює над проблемою: “Розвиток самостійної діяльності учнів на уроках інформатики”

  • - Вважає, що навчання – найкраща у світі гра й розвага

  • - Аксіома для її уроків – перетворіть гру на навчальний досвід і переконайтеся, що навчання – це здебільшого приємність




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка