Вчити логічно, критично і самостійно мислити; вчити логічно, критично і самостійно мислити



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.







вчити логічно, критично і самостійно мислити;

  • вчити логічно, критично і самостійно мислити;

  • створення на уроці “ситуації успіху”;

  • віра в дитину.



Інформаційно-розвивальні

  • Інформаційно-розвивальні

  • Лекції різних видів

  • Лабораторні та практичні заняття

  • Тести різного типу

  • Презентації

  • Дидактичні ігри

  • Інтерактивні технології



Проблемні завдання і запитання

  • Проблемні завдання і запитання

  • Методи проектів

  • Хімічні розваги

  • Навчальні конференції

  • Хімічні диктанти

  • Робота в малих групах

  • Робота в парах



Чи правильне твердження, що хліб, сир, ковбаса, цукор є штучною їжею?

  • Чи правильне твердження, що хліб, сир, ковбаса, цукор є штучною їжею?

  • Який зв’язок між буряком і тістечком?

  • Чому хворим на цукровий діабет інсулін вводять у кров, а не дають з їжею?











Особистісно орієнтоване навчання;

  • Особистісно орієнтоване навчання;

  • Компетентнісно орієнтований підхід до навчання;

  • Розвивальне навчання;

  • Проблемне навчання;

  • Диференційований підхід до навчання;







Здійснити перетворення, вказати умови перебігу процесів і назвати речови

  • Здійснити перетворення, вказати умови перебігу процесів і назвати речови

  • C→ CH4→ C2H2 → C6H6 → C6H5Br →C6H5OH






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка