Від франц викладати; формулювати, нести; сторінка; досьє, збірка досягнень (Словник іноземних слів) способом представлення та аналізу професійної компетентності педагога під час атестації



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



  • Від франц.

  • викладати;

  • формулювати, нести;

  • сторінка;

  • досьє, збірка досягнень

  • (Словник іноземних слів)





способом представлення та аналізу професійної компетентності педагога під час атестації

  • способом представлення та аналізу професійної компетентності педагога під час атестації

  • показником кадрового потенціалу освітнього закладу під час його ліцензування, атестації, акредитації

  • способом і засобом систематизації професійної діяльності педагога

  • стимулюючим фактором підвищення професійного рівня педагога



  • Це набір робіт педагога, в якому окремі аспекти його діяльності зібрані в більш повну картину

  • Це заздалегідь спланована індивідуальна підборка матеріалів про досягнення педагога

  • Це спосіб фіксації, накопичення та оцінювання індивідуальних досягнень педагога за певний період його діяльності     



Провести системну діагностику професійної діяльності педагога

  • Провести системну діагностику професійної діяльності педагога

  • Враховувати результативність різних напрямків і складових професійної діяльності педагога



«ПОРТФОЛІО ДОКУМЕНТІВ»

  • «ПОРТФОЛІО ДОКУМЕНТІВ»

  • «ПОРТФОЛІО РОБІТ»

  • «ПОРТФОЛІО ВІДГУКІВ»

  • «КОМПЛЕКСНЕ ПОРТФОЛІО»

  • В системі позашкільної освіти, в КПДЮ доцільним є використання типу «Комплексне портфоліо»





Рекомендаційний лист

  • Рекомендаційний лист

  • Рецензія

  • Резюме

  • Висновок

  • Відгук



Проекти, реферати

  • Проекти, реферати

  • Презентації, відеоматеріали

  • Дослідницькі роботи

  • Електронні документи

  • Методичні рекомендаціїї



(найбільш об’ємне):

  • (найбільш об’ємне):

  • Розділ документів

  • Розділ робіт

  • Розділ відгуків



якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;

  • якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;

  • зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в установленому структурою порядку; скласти перелік;

  • всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій;

  • важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей;

  • вказувати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи;



І. Титульна сторінка.

  • І. Титульна сторінка.

  • ІІ. Офіційні документи.

  • ІІІ. Відомості про підвищення кваліфікаціїї, професійну підготовку.

  • ІV. Робота педагога з узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду.

  • V. Участь в районних, міських, Всеукраїнських професійних конкурсах.

  • VІ. Використання інноваційних освітніх технологій.

  • VІІ. Показники позитивної динаміки навчання вихованців за останні три роки.

  • VІІІ. Показники конструктивного співробітництва.

  • IХ. Відгуки про роботу педагога



Прізвище, ім’я, по- батькові педагога, рік народження.

  • Прізвище, ім’я, по- батькові педагога, рік народження.

  • Повна назва освітнього закладу, відділу, в якому працює педагог.

  • Загальний педагогічний стаж з даної спеціальності; стаж роботи в даному освітньому закладі.

  • Посада; предмет, що викладає.

















Освітні програми та описи комплектів навчально методичної літератури з обгрунтуванням їх вибору.

  • Освітні програми та описи комплектів навчально методичної літератури з обгрунтуванням їх вибору.

  • Опис освітніх технологій, що застосовуються, з обгрунтуванням їх вибору.

  • Засоби педагогічної діагностики для оцінювання освітніх результатів.

  • Опис способів використання інноваційних технологій в освітньому процесі.



Дані про наявність позитивної динаміки розвитку вихованців, зростання успішності засвоєння знань з предмета (індивідуальні або групові «успіхи», таблиці, діаграми тощо).

  • Дані про наявність позитивної динаміки розвитку вихованців, зростання успішності засвоєння знань з предмета (індивідуальні або групові «успіхи», таблиці, діаграми тощо).

  • Дані, що свідчать про ефективність роботи

  • (відсоткові та якісні показники успішності вихованців).

  • Відповідність отриманих результатів можливостям вихованців.



Критерії аналізу:

  • Критерії аналізу:

  • Участь в реалізації комплексних освітніх програм ВНЗ, організацій, установ, творчих спілок тощо.

  • Форми і результативність взаємодії зі спеціалістами та іншими педагогами, іншими структурами.

  • Організація роботи з батьками вихованців.



Відгуки керівників освітнього закладу про діяльність педагога.

  • Відгуки керівників освітнього закладу про діяльність педагога.

  • Відгуки колег, батьків вихованців, випускників.

  • Дані моніторингів ефективності роботи педагога, якості освіти, що реалізує педагог.

  • Рецензії на розробки педагога.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка