Від особистості учителя, від особистості учителя



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.



від особистості учителя,

  • від особистості учителя,

  • від його творчого потенціалу,

  • від його готовності до безперервної самоосвіти,

  • здібності до гнучкого соціально-педагогічного мислення,

  • гуманістичної спрямованості педагога.

  • Тому гостро постає проблема удосконалення професійної педагогічної компетентності.



визначення рівня методичної підготовки учителя на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи;

  • визначення рівня методичної підготовки учителя на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи;

  • вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя;

  • надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності;

  • моделювання структури, змісту і форм методичної роботи, з урахуванням особливостей вчительського колективу.



відстеження результатів навчальної діяльності учнів, досягнення ними державного освітнього стандарту;

  • відстеження результатів навчальної діяльності учнів, досягнення ними державного освітнього стандарту;

  • експертиза рівня педагогічної та управлінської майстерності педагогів школи;

  • прогнозування розвитку школи на підставі отриманої інформації;

  • вирішення управлінських завдань;

  • оцінювання інноваційної діяльності, її ефективності.



професійно-фахове зростання вчителя;

  • професійно-фахове зростання вчителя;

  • розвиток творчого потенціалу в процесі діяльності;

  • вдосконалення особистісних якостей;

  • рівень навчальних досягнень учнів;

  • розвиток ключових компетентностей учнів.



вивчення документації вчителів;

  • вивчення документації вчителів;

  • відвідування уроків та позакласних заходів;

  • соціологічні методи;

  • аналіз якості кадрового забезпечення: освіта, категорія,

  • педагогічне звання;

  • аналіз результатів атестації, курсової перепідготовки;

  • виконання навчальних планів, програм;

  • участь у науково-методичній роботі;

  • дослідницька діяльність;

  • робота педагога з обдарованим учнями та її результативність;

  • вивчення стану впровадження інноваційних технологій.



анкетування;

  • анкетування;

  • тестування;

  • карта відстеження ефективності уроку (окремо для вчителя та учнів);

  • відстеження уроку на діалогічній основі «вчитель – адміністратор».



Формування мети і цілей моніторингу (навіщо потрібно його проведення, що дослідження може виявити для покращення освітньої діяльності). Даний етап передбачає визначення критеріїв, показників, індикаторів якості вимірювання.

  • Формування мети і цілей моніторингу (навіщо потрібно його проведення, що дослідження може виявити для покращення освітньої діяльності). Даний етап передбачає визначення критеріїв, показників, індикаторів якості вимірювання.

  • Добір інструментарію для проведення моніторингу (цілеспрямований вибір анкет, тестів, методик, карт спостережень тощо).

  • Організація дослідження (складання плану, визначення терміна проведення і реалізація дослідження у спланованому режимі, визначення відповідальних осіб, використання інструментарію).

  • Збирання даних, тобто результатів заповнення анкет, виконання тестів, проведення спостережень за обраними методиками.

  • Оброблення та аналіз даних (проводимо за допомогою математичної статистики, факторного аналізу, а також описового пояснення).

  • На основі інтерпретованих даних вироблення рекомендацій для вдосконалення досліджуваного явища.

  • Корекція - внесення певних змін під час навчального процесу на основі запропонованих рекомендацій. Контроль – фіксування правильного виконання вироблених рекомендацій.

  • За потреби результати моніторингу висвітлюються на семінарах, педагогічних радах або ж ураховуються у подальшому плануванні й програмуванні освітньої діяльності.



1.Ваш педагогічний стаж: а) до 3-х р. б) від 3 до 10 р. в) від 10 до 20 р. г) більше 20 р.

  • 1.Ваш педагогічний стаж: а) до 3-х р. б) від 3 до 10 р. в) від 10 до 20 р. г) більше 20 р.

  • 2. Ваша кваліфікаційна категорія:

  • а) т. р. б) спеціаліст в) спеціаліст ІІ г) спеціаліст І д) вища

  • 3. Які інноваційні технології продуктивного навчання Вам найбільш близькі?

  • а) ті, що сприяють формуванню продуктивного мислення;

  • б) педагогічні технології, які сприяють особистісному зростанню

  • 4. Які технології Ви впроваджуєте?

  • а) проблемне навчання; б) розвивальне навчання; в) інтерактивні технології;

  • г) технології ситуативного моделювання;

  • д) технологія опрацювання дискусійних питань; е) технологія критичного мислення;

  • є) проектна технологія; ж) ІКТ; з) ситуація успіху;

  • і) дослідницько-пошукова технологія; і) ігрові технологія;





оцінювання діяльності педагога в між атестаційний період

  • оцінювання діяльності педагога в між атестаційний період

  • в період атестації

  • діяльність класного керівника



Об’єкт дослідження: діяльності педагога в міжатестаційний період

  • Об’єкт дослідження: діяльності педагога в міжатестаційний період

  • Мета: здійснити експертизу професійної діяльності педагогічних працівників закладу в між атестаційний період, визначити методичну доцільність організації науково-методичної роботи в закладі.

  • Інструментарій: анкети для педагогічних працівників, рейтингова та методична картки вчителя, опитувальник для проведення бесід з керівниками м/о, вчителями, документація та портфоліо вчителя.

  • Методи дослідження: бесіди з педагогічними працівниками закладу, керівниками м/о, анкетування, відвідування уроків та виховних заходів, аналіз участі педагогічного працівника в діяльності закладу, організації навчально-виховного процесу.

  • Форма узагальнення: складання рейтингової картки та діагностичної картки педагогічного колективу.

  • Практичне спрямування: визначення рейтингу роботи вчителя та педагогічного колективу за навчальний рік, відстеження їх професійного розвитку, визначення напрямків роботи з педкадрами на наступний навчальний рік.



МЕТОЮ моніторингового дослідження було відстеження та оцінка ступеня сформованості професійної компетентності вчителів ЗНЗ.

  • МЕТОЮ моніторингового дослідження було відстеження та оцінка ступеня сформованості професійної компетентності вчителів ЗНЗ.

  • Для аналізу в цьому дослідженні були вибрані такі показники діяльності вчителя:

  • здатність та потреби педагога до самоосвіти та самовдосконалення;

  • готовність учителя до інноваційної діяльності.



  • відстеження рівня готовності вчителів до самоосвіти та самовдосконалення;

  • виявлення готовності вчителів до інноваційної діяльності;

  • виявлення труднощів у прагненні педагогів до самовдосконалення, пошук оптимальних шляхів їх подолання;

  • надання рекомендацій щодо удосконалення роботи адміністрації, методичних служб стосовно підвищення професійної компетентності вчителів ЗНЗ;

  • стимулювання вчителя до осмислення своїх професійних проблем.



ОБ’ЄКТОМ дослідження виступала діяльність учителя ЗНЗ.

  • ОБ’ЄКТОМ дослідження виступала діяльність учителя ЗНЗ.

  • ПРЕДМЕТОМ моніторингового дослідження було визначення професіоналізму, рівня професійної компетентності вчителя.



1. Інструменти збирання інформації:

  • 1. Інструменти збирання інформації:

  • а) Анкета 1. Самооцінка рівня готовності вчителя до самоосвіти та самовдосконалення (для вчителів).

  • б) Анкета 2. Виявлення позитивних і негативних факторів розвитку та саморозвитку вчителя (для вчителів).

  • в) Анкета 3. Оцінювання діяльності вчителя заступникос директора з НВР.

  • г) Анкета 4. Оцінка діяльності вчителя керівниками методичних об'єднань.

  • д) Анкета 5. Оцінка діяльності вчителя учнями.











Адміністрації школи:

  • Адміністрації школи:

  • 1. Здійснювати диференційований підхід до роботи з різними категоріями вчителів. Сприяти створенню ефективної системи методичної роботи в закладі.

  • 2. Здійснювати керівництво самоосвітньою діяльністю вчителів.

  • 3. Здійснювати психологічний супровід інноваційної діяльності педагогів, використовуючи тренінг «Формування мотиваційної готовності вчителя до інноваційної діяльності»



1. Розвивати уміння аналізувати власну діяльність.

  • 1. Розвивати уміння аналізувати власну діяльність.

  • 2. Оптимально підбирати зміст, необхідні форми і методи діяльності.

  • 3. Прогнозувати, проектувати і планувати свою роботу.

  • 4. Знайомитись із педагогічними технологіями ситуативного моделювання, кооперативного навчання, опрацювання дискусійних питань, використовуючи інтерактивні методи .

  • 5. Враховуючи актуальність застосування інформаційно - комунікаційних технологій в навчально - виховному процесі, активно використовувати нові засоби самоосвіти вчителів:

  • ( електронні уроки, посібники тощо; тестові матеріали в електронному вигляді; розробки навчальних проектів; особистої методичної веб-сторінки.)




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка