Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації Зеленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації Зеленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

  • Використання методу проектів на уроках англійської мови


Педагогічне кредо:

  • “Навчати з любов’ю, з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння, бажання, старання. І все залюбки”



Актуальність проблеми

  • Державні освітні стандарти з іноземної мови чітко визначають мету навчання іноземної мови в навчальному закладі: розвивати вздібності учнів, використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, що передбачає взаємопов’язаний, комунікативний і соціокультурний розвиток учнів засобами іноземної мови та підготовки їх для міжкультурного спілкування в різноманітних сферах життєдіяльності. Модернізація освіти і комп’ютеризація школи – новий виток технічного прогресу. Саме завдяки освітянським зусиллям цей процес має привести до створення нового інформаційного освітнього середовища.



Основна мета навчання іноземних мов

  • формування й розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичного опанування іноземної мови.

  • Завдання вчителя полягає в тому, щоб створити умови для практичного опанування мови кожним учнем, обрати такі методи навчання, які допомогли б кожному учню виявити свою активність, творчість. Отже, головне завдання вчителя – активізувати пізнавальну діяльність учня в процесі навчання іноземних мов.



Проектна робота – одна з найбільш цікавих методик, які може використовувати вчитель.

  • Вона дозволяє:

  • ефективно реалізувати комунікативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови

  • забезпечити активну практику для кожного учня групи з метою формування в учнів необхідних вмінь і навичок мовленнєвої діяльності

  • знайомити учнів із краєзнавчою тематикою і шукати способи їх включення в активний діалог культур, щоб вони сприймали мову як засіб між культурної взаємодії.



Метод проектів – це комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість учневі проявити самостійність у плануванні, організації та контролі своєї діяльності.

  • Учень сам обирає об'єкт дослідження, сам для себе вирішує: чи обмежитися підручником з англійської мови , або почитати інші підручники, передбачені шкільною програмою.

  • Проте, часто діти звертаються до додаткових джерел інформації, аналізують, порівнюють, залишаючи найважливіше й найцікавіше.



Проектна робота – це навчання через дію

  • На сучасному етапі метод проектів вважають основною технологією формування компетентностей учнів, в тому числі й комунікативних компетентностей, яка дозволяє використовуючи найменші затрати ресурсів, створити в навчальному процесі умови діяльності, максимально наближені до реальних. Метод проектів передбачає поєднання технології створення освітніх ситуацій, у яких учень ставить та розв'язує власні задачі, з технологією супроводу самостійної діяльності учня. Метод проектів є ефективним, оскільки стимулює практичну проектну діяльність школярів та дозволяє формувати весь набір компетентностей.



Виконання проекту має такі етапи:

  • 1. Занурення у тему.

  • 2. Організація діяльності.

  • 3. Виконання проекту.

  • 4. Презентація результатів.



Прикладами кінцевих продуктів можуть бути:

  • альбом із творами та ілюстраціями;

  • письмовий звіт;

  • стіннівка;

  • радіо або відеопрограма;

  • класний куточок; WеЬ-сайт; відеофільм;

  • виставка;

  • журнал; костюм;

  • мультимедійна презентація;

  • публікація;

  • серія ілюстрацій;

  • словник англійського молодіжного сленгу.



Типи проектів

  • За видом діяльності розрізняють:

  • 1. дослідницькі

  • 2. творчі

  • 3. рольові

  • 4. інформаційні



За характером контактів проекти поділяються на:

  • 1. внутрішні

  • 2. регіональні

  • 3. міжнародні



За кількістю учасників проекти поділяються на:



За тривалістю проведення проекти розрізняють:

  • 1. короткодіючі

  • 2. середньої тривалості

  • 3. довготривалі



Метод проектів –

  • по-перше допомагає інтегрувати Іноземну мову у власну мережу комунікативної компетенції того, хто вивчає мову. Це заохочує застосовувати широкий діапазон комунікативних навичок, дає змогу учням використовувати інші сфери знань та дає можливість описати те, що є важливим у їхньому житті;

  • по-друге, проект робить мову більш пов’язаною з потребами того, хто навчається, бо вони вчаться спілкуватися про власний внутрішній світ, свою країну, свої думки;

  • по-третє, проект налагоджує більш тісний зв’язок між мовою та культурою.



Проектна робота дає можливість учням

  • по-новому розкрити себе незалежно від рівня володіння мовою,

  • учить їх прийомам співпраці і взаємодії в роботі,

  • допомагає розвивати творчі здібності і навички дослідження.



Отже, суть проектної технології —

  • стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння визначеною сумою знань, та через проектну діяльність, яка передбачає розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування надбаних знань.

  • Від теорії до практики, гармонійно поєднуючи академічні знання з прагматичними, дотримуючи відповідний їх баланс на кожному етапі навчання.



Project work «Mass Media in Great Britain» 9th form





“APPEARANCE”



Результативність роботи:

  • 2012 рік – Ковальська Наталія, учениця 9 класу зайняла ІІІ місце на ІІ етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови

  • 2013 рік - Ковальська Наталія, учениця 10 класу зайняла ІІІ місце на ІІ етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови

  • 2014 рік - Ковальська Наталія, учениця 11 класу зайняла ІІ місце на ІІ етапі всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови





Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка