Види семінарів, вимоги до їх організації та проведення виробнича нарада працівників іппо



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


ВИДИ СЕМІНАРІВ, ВИМОГИ ДО ЇХ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

  • ВИРОБНИЧА НАРАДА ПРАЦІВНИКІВ ІППО

  • 16 вересня 2008 р.


ЕТИМОЛОГІЯ та ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

  • Семінар – від лат. semіnarium –

  • розсадник.

  • Вид навчальних занять практичного

  • характеру, спрямованих на поглиблене

  • опрацювання теоретичного матеріалу.



РІЗНОВИДИ СЕМІНАРІВ У ВНЗ



Передують власне семінарам,

  • Передують власне семінарам,

  • виконують підготовчу та вступну роль,

  • спрямовані на формування вмінь

  • самостійної роботи.

  • Технологія передбачає:

  • формулювання теми заняття;

  • організацію навчальної діяльності безпосередньо на занятті з урахуванням етапів роботи;

  • підсумкове слово викладача.



Технологія передбачає:

  • Технологія передбачає:

  • попереднє визначення теми і основних питань для обговорення;

  • ознайомлення зі списком літератури для опрацювання та методичними рекомендаціями;

  • обговорення основних проблем теми; дискусія;

  • підбиття підсумків.



Спрямовані на формування умінь та навичок

  • Спрямовані на формування умінь та навичок

  • проведення наукових досліджень.

  • Технологія передбачає:

  • акцентування уваги на важливості визначеної

  • кафедрою теми;

  • методичні рекомендації щодо підготовки наукових повідомлень;

  • закріплення за студентами конкретних тем, складання календарного плану підготовки матеріалів;

  • виступи з науковими повідомленнями;

  • обговорення аспектів проблеми;

  • підбиття підсумків.



СЕМІНАРИ В СИСТЕМІ ПК



Предмет обговорення -

  • Предмет обговорення -

  • нові аспекти відомих тем,

  • способи розв’язання

  • вже поставлених і досліджених

  • проблем,

  • оприлюднені офіційні матеріали,

  • директиви.



Учасники семінару заздалегідь

  • Учасники семінару заздалегідь

  • одержують завдання сформулювати й

  • пояснити своє бачення проблеми.

  • Обговорення проблеми відбувається в

  • умовах дискусії.

  • Мета - виявити рівень знань слухачів у

  • певній галузі, сформувати стійкий

  • інтерес.



Мета – акцентувати увагу на актуальній темі

  • Мета – акцентувати увагу на актуальній темі

  • або її найбільш суттєвих аспектах.

  • Учасникам заздалегідь пропонують виділити

  • суттєві аспекти теми, простежити їхній

  • зв’язок з практикою у масштабах району,

  • міста, країни.

  • Поглиблення знань, орієнтування на

  • активний пошук шляхів і способів вирішення

  • проблеми.



Мета – більш глибоке ознайомлення з

  • Мета – більш глибоке ознайомлення з

  • проблемою, визначення причиново-

  • наслідкових зв’язків між явищами,

  • пробудження інтересу до різних

  • сторін питання.



ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРІВ У СИСТЕМІ ПК



НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР

  • Пропонується тема, яку необхідно

  • розглянути в різних аспектах:

  • науковому, правовому,

  • моральному, практичному…

  • Між учасниками заздалегідь

  • розподіляють теми для повідомлень.

  • Розширює кругозір, сприяє

  • комплексному підходу до оцінки

  • проблеми.



СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

  • Увагу приділяють практичному

  • аспекту проблеми.

  • Запрошують осіб, які напрацювали

  • певний практичний досвід її

  • вирішення.

  • Може супроводжуватись

  • показом уроків або заходів

  • (фрагментів) з їх подальшим

  • обговоренням.



МАЙСТЕР-КЛАС

  • Фахівці, які досягли високих

  • результатів, ознайомлюють колег

  • із інноваційними технологіями,

  • методиками, прийомами,

  • засобами навчання.

  • Може проводитись у вигляді

  • ділової гри.



ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ

  • Педагоги, які працюють над

  • однією проблемою, об’єднуються

  • в творчі групи.

  • Результати спільної праці (у формі

  • методичних рекомендацій,

  • дидактичного матеріалу і под.)

  • оприлюднюються

  • й обговорюються на семінарі.



ТРЕНІНГ

  • Активна форма роботи

  • у тренувальному режимі,

  • що розкриває й удосконалює

  • особистісний потенціал та

  • коригує засоби взаємодії.



ВІДЕОТРЕНІНГ

  • Тренінг із застосуванням

  • відеозапису педагогічних ситуацій,

  • що мають бути проаналізовані

  • з позицій використання різних

  • методів навчання і способів

  • взаємодії.



КРУГЛИЙ СТІЛ

  • В основу роботи покладено

  • принцип колективного обговорення

  • проблеми.

  • Бажана участь фахівців – науковців,

  • управлінців, представників

  • суспільних організацій.

  • Відбувається вільний обмін думками.



ІППО КМПУ ім.Б.Д.Грінченка




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка