Відмова від спрямованості на “середнього” учня і постійна увага до інтелектуальних здібностей дитини



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





Відмова від спрямованості на “середнього” учня і постійна увага до інтелектуальних здібностей дитини

  • Відмова від спрямованості на “середнього” учня і постійна увага до інтелектуальних здібностей дитини

  • Розбудова школи як відкритої педагогічної системи

  • Перевага спільної продуктивної діяльності вчителя і учнів над репродуктивною як шлях підвищення ефективності уроку

  • Формування середовища інтелектуального розвитку



“Дослідницьке навчання”

  • “Дослідницьке навчання”

  • Головна мета: активізувати навчання, надати йому дослідницького характеру

  • “Проблематизація”

  • Головна мета: орієнтація на постановку перед учнями проблем різного характеру

  • “Індивідуалізація”

  • Головна мета: створити умови для повноцінного прояву й розвитку специфічних особистісних функцій суб'єктів освітнього процесу







Забезпеченні умов для самовираження учнів, особистісного розвитку дитини та вчителя у відкритій педагогічній системі

  • Забезпеченні умов для самовираження учнів, особистісного розвитку дитини та вчителя у відкритій педагогічній системі

  • Впровадженні методичної системи, яка забезпечуватиме наступність, перспективність, інноваційність у визначенні мети, змісту і форм роботи

  • Моніторинг реалізації програми

  • Створенні міжпредметних творчих груп вчителів

      • Обдарована дитина
      • Глобальне мислення учителя
      • Педагогічна культура вчителя
      • Ресурсне забезпечення уроку
      • Виховний потенціал уроку
  • Впровадження в практику роботи таких технологій навчання, як проектна, особистісно-орієнтована, інтерактивна тощо

  • Розбудова технології психолого-педагогічного проектування особистості у виховному процесі

  • Програмно-цільове управління розвитком школи

























Аналіз СНК





Середня динаміка СНК





Створюємо умови для найбільш повної реалізації здібностей і нахилів дитини, творчого потенціалу вчителя

  • Створюємо умови для найбільш повної реалізації здібностей і нахилів дитини, творчого потенціалу вчителя

  • Виховуємо врівноваженого, інтелігентного представника суспільства, який зможе реалізувати свій потенціал, виходячи з його інтересів

  • Формуємо риси громадянина миру

  • Формуємо навички самоуправління власною пізнавальною діяльністю

  • Розбудовуємо соціальне партнерство школи із культуроосвітніми та іншими закладами



Пріоритетні завдання школиробота з обдарованими дітьми, що передбачає розвиток здібностей особистості, її самовизначення, соціальної адаптації та культурного становлення.

  • Пріоритетні завдання школи – робота з обдарованими дітьми, що передбачає розвиток здібностей особистості, її самовизначення, соціальної адаптації та культурного становлення.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка