Відображення любові до України, мужності та козацької відваги у повісті Миколи Гоголя «Тарас Бульба»



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Відображення любові до України, мужності та козацької відваги у повісті Миколи Гоголя «Тарас Бульба»

  • Відображення любові до України, мужності та козацької відваги у повісті Миколи Гоголя «Тарас Бульба»


Девіз уроку: Активно співпрацювати,



Історія - паспорт вічний, пропуск у білий світ…

  • Історія - паспорт вічний, пропуск у білий світ…

  • Ми не ховали обличчя, гордо йшли сотні літ.

  • Завжди ми накривали дружби рясні столи.

  • Нас по словах впізнавали, де б ми такі не були.

  • Райдуга в небі висне, граючи в плесах вод.

  • Доки живе наша пам`ять, доти живе народ!



Аутотренінг.

  • Аутотренінг.

  • Тож сядьмо обличчям один до одного, відчуймо тепло долонь, закриймо очі і промовляймо:

  • „Я – розумний...

  • Я – щасливий...

  • Я – впевнений у собі, бо я живу заради добра на Землі...”

  • - Розплющіть очі і подаруйте один одному посмішку!



Фантазери – протягом уроку розроблять і презентують проект «Добро у нашому житті». Хочу зауважити, що це можна зробити у довільній формі. Пропоную вам використати за основу гронування (нагромадження) або побудову піраміди з прислів’їв, крилатих висловів, які стосуються моралі даної казки.

  • Фантазери – протягом уроку розроблять і презентують проект «Добро у нашому житті». Хочу зауважити, що це можна зробити у довільній формі. Пропоную вам використати за основу гронування (нагромадження) або побудову піраміди з прислів’їв, крилатих висловів, які стосуються моралі даної казки.



  • Винахідники – придумають модель сучасної ідеальної людини.



  • Група „Творчість” – спробує розіграти й інсценувати діалог із митцем.



Арбітривсе почуте будуть занотовувати, щоб в кінці уроку зробити загальний висновок і визначити, чи активно та дієво ми всі працювали на уроці.

  • Арбітри – все почуте будуть занотовувати, щоб в кінці уроку зробити загальний висновок і визначити, чи активно та дієво ми всі працювали на уроці.

  • Будь ласка,користуйтеся пам’яткою



Проблемне запитання, відповідь на яке ви дасте в кінці уроку:

  • Проблемне запитання, відповідь на яке ви дасте в кінці уроку:

  • Без чого не народжується літературний шедевр? (Записують запитання в зошити) .



Ілюстрована вікторина.

  • Ілюстрована вікторина.

  • Способом роботи у парах учням пропонується відгадати за підготовленими ілюстраціями епізод із повісті.











Моє самопочуття

  • Моє самопочуття



  • Пам’ятка «Складання сенкана»

  • 1. Сенкан – п `ятирядковий неримований вірш.

  • 2. Останній рядок може бути окремим реченням.

  • 3. Сенкан може бути присвячений різним темам.



Зразок сенкана.

  • Зразок сенкана.

  • Тарас Бульба – справжня Людина!

  • Тарас –

  • мужній, добрий, самовідданий;

  • рятує, допомагає, розуміє, захищає.

  • Я заздрю твоєму великому серцю!

  • Ти – справжня Людина!



Презентація проекту «Добро у нашому житті».

  • Презентація проекту «Добро у нашому житті».



Модель сучасної ідеальної людини

  • Модель сучасної ідеальної людини



Тож домашнім завданням я вам пропоную :

  • Тож домашнім завданням я вам пропоную :

  • - на вибір – написати листа автору про свої враження від прочитаної повісті;

  • - скласти твір-перевтілення «Я-козак».



Хай оживає істина стара:

  • Хай оживає істина стара:

  • Людина починається з добра!

  • Нехай до тебе прийде Україна

  • І вкаже місце, де твоя калина…

  • Воскресайте, камінні душі,

  • Розчиняйте серце і чоло,

  • Щоб не сказали про вас грядущі:

  • - Їх на землі не було…




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка