Відвідати уроки у 4 класі;пильно придивитися до майбутніх учнів; познайомитися із методикою викладання в початкових класах



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Відвідати уроки у 4 класі;пильно придивитися до майбутніх учнів; познайомитися із методикою викладання в початкових класах.

  • Відвідати уроки у 4 класі;пильно придивитися до майбутніх учнів; познайомитися із методикою викладання в початкових класах.

  • Опрацювати психолого-педагогічну літературу.

  • Пам'ятати, що легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини. Ніж потім подолати недовіру.

  • Не змінювати різко методи роботи, використовувати ігровий матеріал, інструктажі, пам'ятки, алгоритми, картки – опори, зразки виконання.

  • Протягом уроку та додому давати конкретні доступні завдання й домагатися їх чіткого виконання.

  • Щоурочно перевіряти учнів, домагатися систематичної роботи над помилками.

  • Ретельно обмірковувати заходи та прийоми роботи на уроці.

  • Забезпечувати систематичне повторення.

  • Уникати перевантаження дітей.

  • Відвідати уроки колег, які викладають у 5 класах.



Оволодіння навичками образотворчої діяльності;

  • Оволодіння навичками образотворчої діяльності;



Відчуття кольору і об'єму;

  • Відчуття кольору і об'єму;



Сприйняття

  • Сприйняття

  • мистецтв







1.

  • 1.





1.  Мистецтво, головною суттю якого є створення і оздоблення художніх виробів, що мають практичне призначення у побуті:

  • 1.  Мистецтво, головною суттю якого є створення і оздоблення художніх виробів, що мають практичне призначення у побуті:

  • А) дизайн, Б) архітектура, В) скульптура, Г) декоративно-прикладне мистецтво.

  • 2.  Культура, що розвивалась на теренах України за доби мідного віку, і мала відчутний вплив на орнаментальну мову автентичного українського декоративно-прикладного мистецтва?

  • А) культура древніх скіфів, Б) трипільська культура, В) культура тюркомовних кочових племен.

  • 3.  Спільні риси прадавнього декоративно-прикладного мистецтва  у різних культурних регіонах світу:

  • А) техніка, Б) кольорова гама, В) магічне спрямування та стилізація, Г) реалістичність зображення.



Портрет

  • Портрет

  • Натюрморт

  • Пейзаж



Питання для аналізу художнього твору :

  • Питання для аналізу художнього твору :

  • 1.  До якого виду образотворчого мистецтва належить зображення?

  • 2. Визнач його жанр.

  • 3.     Що є основним виражальним засобом цього жанру?

  • 4.     Яка кольорова гама використана художником?

  • 5.     Який елемент роботи художник вибрав композиційним центром?

  • 6.     Чи присутня у зображенні перспектива? ( так, ні )





Графічні вправи Робота в кольорі

  • Графічні вправи Робота в кольорі





Схема аналізу картини.

  • Схема аналізу картини.

  • Назва картини та її автор.

  • Вид твору ( живопис, графіка)

  • Жанр твору ( портрет, натюрморт, пейзаж, анімалістичний, побутовий, історичний, пейзаж, батальний).

  • - Якщо це пейзаж, то обов’язково називають його вид

  • ( сільський, міський, парковий, індустріальний, морський…).

  • Що зображено?

  • Які відомі правила використовуються:

  • композиційне розміщення, вибір формату ( при цьому наголошується на вертикальному – величність. На горизонтальному – ширина, неосяжність);

  • композиційний центр картини ( яке його зображення: чітке, детальне, кольорове рішення). Чітке розмежування головного та другорядного.

  • рівновага у композиції ( розміщення деталей навколо композиційного центру).

  • симетрія та асиметрія, статика чи динаміка.

  • контраст, освітлення та колір ( обговорення кольорової гами переднього, середнього та заднього планів, використання хроматичних та ахроматичних кольорів, теплих та холодних);

  • зіставлення предметів ( поєднання великого та малого, доброго – злого);

  • точка зору (розміщення горизонту відповідно до глядача).

  • 6. З яким твором можна порівняти представлений твір та висловлювання власних вражень від споглядання твору мистецтва.



Прямокутний шматок пластиліну   розмічається   лініями стекою на три рівні частини.

  • Прямокутний шматок пластиліну   розмічається   лініями стекою на три рівні частини.

  • Дві бічні частини розрізаються стекою уздовж шматка на три рівні прямокутні шматочки;.

  • Утворені на попередньому етапі бічні прямокутні шматочки загинаються донизу, а середні — догори.

  • Втільте свою творчу задумку, передаючи характер дракона за допомогою деталей.



1. Вид мистецтв, виражальним засобом якого є лінія.

  • 1. Вид мистецтв, виражальним засобом якого є лінія.

  • 2. Назва лінії, що асоціюється з розвитком, рухом по спіралі.

  • 3. Реалістичний рисунок, виконаний кольором.

  • 4. Розміщення рисунку на форматі листа.

  • 5. Вид ліній, який асоціюється зі словом спокій.

  • 6. Тип рисунків, які зустрічаються в підручниках.

  • 7. Виражальний засіб графіки.

  • 8. Пластичне відтворення образів в об'ємі (скульптура).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка